Ne tulivat, ne tulivat, ne tulivat!!!

• Viestiketjun aloittaja JONSERED Karhunkantaja
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:
Tullittoman tavaran raja on 45 euroa. Kannattaa siis ensin tarkistaa josko Europpalaisista nettikaupoista löytyisi vastaavia... :) Tosi hienoja kyllä ovat!
Lueskelin tässä taannoin tullin sivuilta, että nousi joulukuun alussa 150 euroon. Tosin en pistä päätäni pantiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Mutta hei, se 140 euron takki ei siis maksanutkaan 140 euroa. ;) Vaan 65!!!
.. Mites se näin kävi? Meni jo yli mun hilseen :D

Mä muistelisin, että alv ois 18%, mutta ehkä muistan väärin.

Mites koot takeissa? Onko koko 12 L vai M?
koko 8 vastaa noin kokoa 36 ja siitä lasket eteenpäin parillisilla luvuilla niin 12 pitäs olla noin 40 Euroopan kokotaulukossa :wave:

JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja f-f:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Mutta hei, se 140 euron takki ei siis maksanutkaan 140 euroa. ;) Vaan 65!!!
.. Mites se näin kävi? Meni jo yli mun hilseen :D

Mä muistelisin, että alv ois 18%, mutta ehkä muistan väärin.

Mites koot takeissa? Onko koko 12 L vai M?
Alvissa on eri verokantoja, korkein on 22% ja jos sen mukaan laskee, ei ainakaan pety. :whistle:

Koot löytyvät Fanplusin sivuilta todella selkeästi taulukosta ja mittatilaustyön lisä on 5 euroa...

Suosi ulkomaista
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnasänky:
:eek: Kerro nyt koko juttu juurta jaksain että hitaammatkin tajuaa. Mikä niissä vaatteissa on niin erikoista, ettei suomalainen ompelija osannut tehdä?
Mitä suomalainen onmpelija osaa? Lyhennellä housujen lahkeita ja ehkä parhaimmillaan ommella tuulipuvut ja jotkut ehkä mustalaisten hameet. Tosi yököttävää

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Suosi ulkomaista:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnasänky:
:eek: Kerro nyt koko juttu juurta jaksain että hitaammatkin tajuaa. Mikä niissä vaatteissa on niin erikoista, ettei suomalainen ompelija osannut tehdä?
Mitä suomalainen onmpelija osaa? Lyhennellä housujen lahkeita ja ehkä parhaimmillaan ommella tuulipuvut ja jotkut ehkä mustalaisten hameet. Tosi yököttävää
Reps.... :LOL:

Yhteistyössä