Näyttääkö raskaustesti oikein?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
heippa! Osaatteko kertoa miksi clearblue digital raskaustesti näytti jo eilen pe 3+ viikkoja vaikka olisi pitänyt näyttää vasta tänään tai huomenna? Mulla on ollut ovulaatio tod. Näköisesti 25.7 koska edelliset kuukautiset tuli 11-17.7. Vai voiko yht äkkiä että olenkin jo tullut ennen kuukautisia raskaaksi vai voiko clearblue heittää päivällä tai parilla?

Ei se testi mihinkaan heita mutta ne sun hormoni tasot kasvaa kovaa vauhtia. Jos vaikka varaisit ajan lekuriin niin tuo mielta vaivaava kysymys miten pitkalla raskaus on, varmasti saa tarkan vastauksen. (y)

Sun hormonitasot kasvaa sulle ominaista tahtia ja noi testit on tehty kaskimaaraisilla arvoilla. Eli testi ei millaan pysty kertomaan raskautesi kestoa paivan tarkkuudella.

Googlesta loydat varmasti hurjan palhon faktatietoa miten keakimaarainen hormonieritys menee, mutta vasta ultrassa nahdaan tarkemmin minka ikainen se toukka on. Ja edes ultrassa ei voida aukottomasti todentaa onko sikio 20 vai 21 paivaa vanha.

Miksi se on niin tarkeaa tietaa paivan tarkkuudella? Jos olet ollut useamman kuin yhden isaehdokkaa. Kanssa ovulaation aikoihin, vasta isyystesti kertoo tarkemmin kenella kavi flaksi.

Siis yhden miehen kanssa olen ollut kokoajan ja myös ovulaation aikaan.. Mutta heinäkuun ihan alussa en ole varma olenko humalassa tehnyt jotakin ja sen takia mietin että jos jotakin on käynyt niin voiko olla että olen tullut jo silloin.. Mutta todennäköisesti en ole tehnyt mitään mutta jos näin olisi käynyt..

Voi. Identtiset kaksoset alkavat aina yhdestä munasolusta, joka jakautuu heti alkuun kahdeksi, ja voi sieltä yhdestä munasarjasta irrota kaksikin munasolua kerralla.

No just ihan samaahan ma yritin ap:lle sanoa. Etta ei voi ihan paivan paalle sanoa million on hedelmoittynyt. Mutta jotakuinkin muutaman paivan tarkkuudella voi.

Eli jos se ap on alkukuusta tohunnut vieraassa pedissa niin aika epatodennakoista etta se olis mukana pysynyt. Etenkin jos hanen menkat ovat aivan normaalit olleet. 2 digitestia nayttanyt kestoa joka tasmaa ovikseen heinakuun loppupuolella joten se yks teati joke nayttaa yli 3vkoa "paivan" etuajassa ei viittaisi heinakuun alussa raskautumiseen.

Edelleen tahdennan, kay hyva ihminen laakarissa/ neuvolassa jossa asiaan sast lisaselvyytta.

Joo kyllä ei tarvitse hikeentyä! :D mulla on varattu neuvola mutta se on vasta 3 viikon päästä ja sen takia ajattelin kysyä täältä neuvoa, eikös tämä vähän sitä varten ole? ;)

Yhteistyössä