Näytän vanhalta... miten näyttää ikäiseltään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rupsahtanut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rupsahtanut

Vieras
Olen aina ajatellut näyttäväni ikäiseltäni, mutta todellisuus iski kylmästi vastaan. Ihminen, jota en nyt niin hyvin tunne, tokaisi tässä taannoin kun keskustelua oli ikäasioista et "sähän olet syntynyt kans 70-luvulla". Jäin miettiin tätä et oikeesti näytänkö niin vanhalta? Olen syntynyt 80-luvun puolen välin jälkeen eli olen vielä reippaasti alta kolmikymppinen. Ei siis mikään ihme jos olen sinkku, jos näytän 10-15 vuotta vanhemmalta kuin olen.

Mikä ihme neuvoksi? Oma äiti ja sisko (45+) ovat säilyneet hyvin, mutta minä rupsahtanut.

Ei yhden ihmisen sanomisista kannata ottaa tommosta ongelmaa. Ihmiset sanoo ylipäätään ihan tyhmiä juttuja. Jos mielestäsi näytät ikäiseltäsi, se on luultavasti ihan totta.

Hiukset on pitkät, töissä niiden on oltava kiinni. Kommentin kuulin töissä, joten silloin oli ihan työvaatteet päällä (ei siis mitkään siviilivaatteet) ja tämä ihminen ei ole nähnyt minua siviileissä. Tiedän etten enään näytä samalta ja yhtä kauniilta kuin 18vuotiaana, mutta että minua luullaan niin vanhaksi niin se tuli vähän puun takaa.

[QUOTE="aloittaja";28385613]Hiukset on pitkät, töissä niiden on oltava kiinni. [/QUOTE]

Onko sulla ollut sama malli kauan, tai onko niissä ylipäätään mallia? Mulla on pitkä tukka ja se kyllä tuntuu saavan mut ihan väsähtäneen näköiseksi silloin kun mallistaan ulos kasvanut. Mulla on siis edessä ja sivussa eri pituista tukkaa joka äkkiä kasvaa yli, ja sitten hiukset menee tosi tylsästi päätä pitkin naaman molemmin puolin ja ponnarilla näyttää vielä tylsemmältä.

On sama malli ollut pitkään, joskus kokeillut kerroksittain leikkuuttaa mutta se ei tosiaankaan ollut mun juttu. Hiustenvärjäyksen olen joutunut jättämään, sillä viime vuosien aikana värjäys/raidoittaminen on aiheuttanut kamalaa kirvelyä päänahassa värin/raita-aineen pesun yhteydessä ja sen jälkeen. Viimeksi olen hiukset värjännyt viime kesänä ja raidoittanut myös, mutta se hillitön kirvely..sen vuoksi en uskalla hiuksia oikein enää värjätä. Olen värjännyt hiuksia ala-asteen yläluokilta asti.
Hiukset voi kyllä olla se juttu, mikä saa näyttämään vanhemmalta ja toi reipas tyvikasvu. Mutta lyhyitä hiuksia en missään nimessä halua. Töihin en yleensä meikkaa, harvoin vain kevyt meikki. Muutenkaan vapaa-aikanakaan en meikkaa kuin kevyesti eli ei mitään paksua pakkelia.

Toki nyt viime kuukausien aikana on ollut kovasti stressiä omasta terveydestä, ja toki se epävarmuus on vielä sillä oireet ei oo hävinnyt ja seuraava tutkimus kesäkuussa.

Kokeilen nyt seuraavaa: terveellisempi ruokavalio, enemmän liikuntaa ja ulkoilua, pitemmät yöunet.