"Navalnyi on äärioikeistolainen nationalisti, jonka mielestä Krim kuuluu Venäjälle"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
KGB oli vain kommunistien työkalu. Suomen eduskunnassa istuu henkilö joka sanoo olevansa kommunisti ja SKP palaa rakaisin Suomen puoluerekisteriin.


Miten tälläinen vasemmistolainen ääriliike voidaan hyväksyä Suomen puoluerekisteriin ja tämän ääriaatteen kannattaja voi toimia kansanedustajana?
Väärin, KGB/FSB on Venäjän oligarkkieliitin työkalu. KGB ei ole osa SKP:tä, vaikka SKP ja SKDL olivat Neuvostoliiton aikaan KGB/FSB:lle työkalu.

En ymmärrä miksi öyhötät minulle vasemmistosta, en ole vasemmistolainen.

Minun mielestäni sekä äärivasemmiston että äärioikeiston poliittinen toiminta tulee kriminalisoida. Jälkimmäisestä on itse asiassa vieläkin voimassa oleva ratifoitu laki kun Lapuan liike kriminalisointiin. 2020-luvulla sovellettiin "Soldiers of Putin":ia kin kohtaan.
 
vierailija
Minun mielestäni sekä äärivasemmiston että äärioikeiston poliittinen toiminta tulee kriminalisoida. Jälkimmäisestä on itse asiassa vieläkin voimassa oleva ratifoitu laki kun Lapuan liike kriminalisointiin. 2020-luvulla sovellettiin "Soldiers of Putin":ia kin kohtaan.
Vuonna 1944 jouduttiin kieltämään isänmaalliset järjestöt, kuten Lotta Svärd ja Suojeluskunta, äärivasemmiston vaatimuksesta.
 

Yhteistyössä