Nauttiiko lestadiolaiset ollenkaan seksistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :x:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Kaverin lääkäriemäntä kertoi, että olivat "yllättäneet" (vanhoillis)lestadiolaismiehen juuri synnyttäneen vaimonsa päältä tyhjentämässä kassejaan, vaikka vaimo yritti estellä. Vartijat tämän tuoreen isän saattelivat ulos.

Mun kans yhtä aikaa oli synnärillä l-äiti, joka ekan lapsen synnytti. Isä työntyi heti emännän kainaloon ja kovasti rupes kiehnäämään, hohoi... :( Kätilö tuli just huoneeseen ja naureskellen veti verhot eteen ja sanoi, että laitetaan nyt ees suojaa... :) Eli uutta heti alulle kun edellinen on ulkona!!

hehheh!! :D voi että osaat!

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:

ja itse et ole?

en mielestàni. en ainakaan ala soimata muita uskontoja tai ateismia

missä mä soimaan muuta uskontoa kun mä kysyn yksityiskohtia jotta tietäisin siitä uskosta enemmän :o

àlàpàs yrità. tàmmòiset aloitukset ovat polemiikkihenkisià tàllà palstalla. sà kyselit seksistà, et uskonnosta. ytiràt mustamaalata lestadiolaisia. tuossa edellà tulikin ihan hyvò vastaus lestadiolaiselta, kiitos ja hyvàt jatkot

kamala jos joku nyt kyselee seksistä..ja niin miksi ihmeessä ne naiset suostuu seksiin vaikka ei olisi vielä palautunut synnytyksestä. Muistan omalta kohdalta ettei tullut mieleenkään heti ryhtyä peti puuhiin koska paikat oli silloin niin kamalan kipeät.

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

ja itse et ole?

en mielestàni. en ainakaan ala soimata muita uskontoja tai ateismia

missä mä soimaan muuta uskontoa kun mä kysyn yksityiskohtia jotta tietäisin siitä uskosta enemmän :o

àlàpàs yrità. tàmmòiset aloitukset ovat polemiikkihenkisià tàllà palstalla. sà kyselit seksistà, et uskonnosta. ytiràt mustamaalata lestadiolaisia. tuossa edellà tulikin ihan hyvò vastaus lestadiolaiselta, kiitos ja hyvàt jatkot

kamala jos joku nyt kyselee seksistä..ja niin miksi ihmeessä ne naiset suostuu seksiin vaikka ei olisi vielä palautunut synnytyksestä. Muistan omalta kohdalta ettei tullut mieleenkään heti ryhtyä peti puuhiin koska paikat oli silloin niin kamalan kipeät.

Laskekaapa nyt hyvät naiset vähän Ojalan laskuopilla tätä asiaa.
Jos nainen saa vauvan 1,5 vuoden välein, edellinen lapsi on jo noin 9kk, kun seuraava lapsi saa alkunsa. Eiköhän 9 kuukaudessa jokainen nainen palaudu synnytyksestä. Jos ei palaudu, olisikohan lääkärille asiaa?

On jotenkin kummallista, että te aikuiset naiset ajattelette meidän raskautuvan jo kuukauden tai parin päästä synnytyksestä. Ja osa näköjään tässäkin ketjussa yrittää kertoa tavaksemme alkaa naida jo synnyttäneiden vuodeosastolla.

Kuinka paljon te edes tunnette naisia, jotka synnyttävät 10-12 kuukauden välein?

Lisäksi terve, ilman hormoniehkäisyjä elävä nainen varmasti haluaakin seksiä.

En lukenut koko ketjua mutta luulisin että jokaisen synnytyksen jälkeen se palautuminen on helpompaa ja nopeampaa. Mulla on vain kaksi lasta eikä seksi pian synnytyksen jälkeen ole tuntunut mitenkään vastenmieliseltä edes ajatuksena, joten jos niitä lapsia/synnytyksiä on takana jo enemmän niin toipuminen lienee melko nopeaa..

mietittiin eilen kaverin kanssa kun heidän perhekerhossa alkanut käymään l-äiti jolla vissiin 14. mahassa... voiko siinä enää seksistä nauttia kun tehtailee vauvoja vuoden välein. antaako se mies palautua ollenkaan synnytyksestä ja painostetaanko heitä seksiin?

ei viitsisi tämmöisiä kysellä päin naamaa vieraalta, jostain syystä en tunne ketään lestaa lähemmin.
Naattii enemmän kuin muut

Yhteistyössä