nautitko nännien hiplaamisesta/hieromisesta?

  • Viestiketjun aloittaja saako tätä kysyä
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En. :( Monta konfliktiakin asian suhteen ollut, mutta en tiedä miksi mä en vaan ole oppinut pitämään siitä. Jos joku alkaa hiplata sektailunkin yhteydessä, niin mulla automaattisesti nousee "karvat pystyyn" ja into lopahtaa just siihen. Nyt on lapsikin siinä iässä, että sillä on joku ihme into olla koko ajan ihmettelemässä ihmiskroppaa, niiden eroja ja kopeloimassa mm. äidin tissejä... Joo, tiedän, että se kuuluu tuohon ikään ( 4v ), mutta kun mua inhottaa, niin mua inhottaa ja mä kilahdan heti, jos sekään ei usko kertasanomisesta... :/
 
"vierailija"
Välissä oli pitkä tauko etten pitänyt (esikoisen odotusaikana nännit olivat arat alkuraskaudessa ja sitten rinnat yhdistyivat imetykseen monen monta vuotta). Nyt todellakin pidän nännien hyväilystä, se on takuuvarma kiihottaja kun miesystäväni suutelee ja näykkii nännejä. Ja nipistelee niitä aktin aikana... Myös hän pitää paljon nänniensä suutelemisesta, mikä on erittäin kiihottava piirre miehessä.
 
no en
Ennen lapsen saamista ja imetystä kyllä nautin, mutta nykyään en enää. Tulee lähinnä kiusaantunut olo, kun mielestäni ne tissit nyt vaan kuuluu vauvalle... (siis 4v aikaa synnytyksestä)

Tosin rintoja saa kouria, mutta nännit pitää jättää rauhaan.
 
tykkään
Ennen synnytyksiä nännit oli melko tunnottomat, mutta nyt 3.n imetyksen jälkeen superherkät. Ovat myös suuret ja paksut jatkuvasti koholla. Kiihoitun takuuvarmasti kun mies imeskelee niitä.
 
"Pusse"
Ärsyttää todella kun mies alkaa aina hipeltää ja hiveltää niitä sillei hipships ihan siis huvikseenkin, se ei tunnu todellakaan hyvältä. Sitten mies jaksaa aina marista siihen että noniin noniin sitten kun yrittää koskee niin oot tollanen.
Ja joka kerta sanon että tisseihin saa koskea, mutta pitää koskea KUNNOLLA eli rintoja saa kyllä kouria, mutta joku nännien hivellys on ihan vihonviimeistä touhua ja aiheuttaa ainoastaan kammotuksen väristyksiä. Imeminen tuntuu ihan hyvältä, mutta ei se mua kyllä mihinkään taivaisiin vie... Mutta myös pelkkä kielellä lipsuttelu tuntuu varsinkin nyt raskaana suorastaan pahalta.

Ja me naisetko vaikeita... :D
 

Yhteistyössä