Nautintoja lomakylässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ensin kertojana Merja:

Meidän kolmen naisen porukkamme vietti muutaman kuuman heinäkuisen lomapäivän Järvi-Suomessa sijaitsevassa lomakylässä. Meitä oli Jaana, Anne ja minä Merja, kaikki keski-ikäisiä, kaikki eronneita, hyvin koulutettuja, hyvissä ammateissa, itsenäisiä naisia pääkaupunkiseudulta.

Olimme vuokranneet loma-asunnoksemme hyvin varustellun tilavan mökin läheltä järven rantaa. Nautimme kesästä, uimme, saunoimme lomakylän saunassa järven rannalla, otimme aurinkoa mökin terassilla myös alasti, tanssimme, söimme, joimme ja teimme lähes kaikkea, mitä kesään kuuluu. Ainoa, joka meiltä puuttui, olivat miehet. Mutta ehkä loma toisi jotain yllättävää tullessaan, mistä sen tietäisi …

Merja, siis minä, olen ammatiltani erikoissairaanhoitaja, 51-vuotias. Voin sanoa suoraan, että olen seksuaalinen nainen. Elämä on rajallinen ja mielestäni siitä pitää nauttia aina, kun on tilaisuus.

Anne on 47-vuotias lukion kielten opettaja, opettaa italiaa ja espanjaa. Ihailee antiikin kulttuuria ja sen veistoksellista kauneutta. Esteetikko.

Jaana on meistä arvoituksellisin. Taloushallintohenkilö, 50-vuotias, mutta näyttää edelleen nuorelta naiselta. Pitkä, noin 175 senttiä. Ei missään tapauksessa lihava, mutta naisellisen muodokas. Upeat tissit, kapea vyötärö, pyöreä lantio. Ja nuo reidet. Antaisin paljon, jos minullakin olisi tuollainen vartalo! Hänestä saa kuitenkin sen vaikutelman, että hän ei itse ole tietoinen kauneudestaan.

Jaana erosi miehestään toistakymmentä vuotta sitten ja jäi yhden lapsen yksinhuoltajaksi. Mies löysi kuulemma nuoremman. Luonteeltaan Jaana on kiltti ja melko hiljainen ja vaatimattoman oloinen. Kaikki yleensä pitävät hänestä. Hänen nykyisistä miessuhteistaan ei tiedetä, onkohan niitä ollenkaan, ei ole kehdattu udella. Ehkä häntä eivät miehet kiinnostakaan.

Minusta Jaana on kerta kaikkiaan ihana! En voi ymmärtää hänen ex-miestään, täysi tollo kuten useimmat miehet, kun ei pitänyt kiinni tuollaisesta naisesta. Jos minä olisin lesbo, ihastuisin Jaanaan heti! Ehkä niin on jo tapahtunutkin …

Sitten pitää vielä mainita yksi siellä lomakylässä asuva mies, nimeltään Martti. Luulin ensin, että hän oli jonkinlainen talonmies, koska hän pyöri siellä joka paikassa. Mutta ei, hän oli maksava asiakas, joka vietti siellä pari kuukautta joka kesä. Harrasti aktiivisesti urheilua, ei juuri muuta tehnytkään. Noin 50-vuotias, pitkä tukka, hiukan villimiehen oloinen. Vaatetuksena useimmiten vain niukat sex-uimahousut! Ruskettunut, jäntevä, läpikotaisin treenattu vartalo. Ei ihme, että hänet huomasivat ainakin kaikki naiset. Meidän porukkamme ehtikin jo omassa piirissään antamaan hänelle kutsumanimen Tarzan, ennen kuin tiesimme hänen oikean nimensä. Tuo kutsumanimi tarttui.

Eräänä iltapäivänä naisporukkamme sattui samaan aikaan rannan savusaunaan Tarzanin kanssa. Meitä hiukan jännitti, yritimme haastatella häntä ominaislaadun selvittämiseksi. Hän osoittautui todelliseksi herrasmieheksi, otti aina naiset huomioon, kohteli meitä kuin kuningattaria. Tämä, yhdistettynä hänen fyysisiin ominaisuuksiinsa, aiheuttaisi varmuudella sen, että hän halutessaan saisi lähes ketä tahansa naista täällä lomakylässä. Ainakin minä suostuisin heti, varmaan myös Anne, mutta Jaanasta en tiedä.

Selvyyden vuoksi mainittakoon, että olimme saunassa bikinit ja uimahousut päällä, emme siis alasti. Itse vilkuilin salaa hänen zimmareittensa etumusta saadakseni selville hänen munansa koon. Se ei ollut pienimmästä päästä.

Nyt kertojana Jaana:

Illalla en saanut unta. Merja ja Anne olivat jo nukkumassa, siihen oli osasyynä lomakylän oleskelutilassa nautittu runsas viinimäärä. Itse en juurikaan käyttänyt alkoholia, olin siis selvä ja uneton. Minua vaivasi merkillinen levottomuus. Tuntui, että haluaisin lähteä ulos. Päätin tehdä jotain tolkutonta: Lähteä keskellä yötä saunaan.

Puin bikinit ja kylpytakin ylleni ja lähdin ulos, varoen herättämästä ystäviäni kolistelemalla. Heinäkuun yö oli huumaavan kaunis ja lämmin, ei ollut täysin pimeää, mutta kirkkaimmat tähdet näkyivät ja täysikuu loisti hyvin matalalta järven takaa. Järvi oli täysin tyyni ja houkutteli kuutamouinnille. Mutta yksin se ei olisi kovin mukavaa.

Saavuin rantasaunalle, joka oli vielä lämmin ja ympäri vuorokauden auki. Siellä ei ollut ketään. Astuin sisään riisuen kylpytakin, nousin lauteille ja aloin heittää löylyä. Jonkin ajan kuluttua kuulin, kun ulko-ovi avattiin ja joku kolisteli saunan eteisessä.

Adrenaliini ryöppysi suoniini. Kaikki riippuisi siitä, kuka kolistelija olisi. Jos joku känniläinen mies, saunareissuni olisi pilalla. Jos joku mukava nainen, iloitsisin saunaseurasta. Jos joku muu …

Sitten näin Tarzanin astuvan sisään niukat uimahousut jalassaan. Hän sanoi:
  • Iltaa. Voinko tulla?
  • Iltaa. Totta kai, tervetuloa vaan!
Tunsin, kuinka sydämenlyöntini kiihtyivät. Puna nousi poskilleni ja minun täytyi hengittää syvään. Oli kuitenkin pakko esiintyä normaalina rauhallisena itsenäni, vaikka sisälläni kuohui.

Aloitimme juttelun, aluksi hiukan jäykästi. Olin jo aikaisemmin naisporukalla Tarzanin kanssa saunoessamme saanut hänestä hyvän käsityksen, ja nyt se vain vahvistui. Sitten äkkiä hän kysyi:
  • Mikä on parisuhdetilanteesi?
Kysymys kuulosti julkealta. Mitä se hänelle kuului? Niinpä tietysti, yritti selvästikin iskeä! Näköjään samanlainen kuin kaikki muutkin miehet. Mutta toiselta kantilta ajateltuna: Kysymys kuulosti reilulta ja oikealta. Oli hyvä tehdä asia heti alkuun selväksi, jos vaikka tapahtuisikin jotain. Tarzan ei selvästikään halunnut olla osallisena kenenkään pettämisissä. Vastasin siis totuudenmukaisesti:
  • Vapaa.
Tarzanin ilme kirkastui. Hän alkoi jutella rentoutuneemmin. Hän kertoi muun muassa, että kylpi usein yöllä yksin muiden saunojien poistuttua. Silloin hän saattoi rauhassa uppoutua omiin ajatuksiinsa. Hän lisäsi:
  • Mutta yksinsaunomisen voittaa kyllä todella hyvä saunaseura. Sellainen kuin nyt!
Tunsin taas punastuvani, tällä kertaa mielihyvästä. Minusta alkoi tuntua, että voisin kertoa tuolle miehelle kaikki salaisuuteni, jos haluaisin. Tunsin merkillistä läheisyyttä hänen kanssaan, näytti että tunne oli molemminpuolinen. Lisäksi minusta tuntui, että haluaisin olla täysin alasti hänen edessään. Ainakin kuvaannollisesti, ehkä muutenkin …

Nyt kertojana Tarzan:

Saunan löylyissä tuo bikininainen Jaana oli yltä päältä märkä ja hiessä. Hän näytti valtavan kiihottavalta. Nuo reidet, tuo pylly … ja nuo tissit!. Kaikki erottui selvästi niukkojen bikinien läpi hiestä kiiltävää ihoa vasten. Sitten nän sanoi ujosti:
  • Tuntuu epämukavalta olla saunassa vaatteet päällä. Olisiko sinulla mitään sitä vastaan, että minä riisuisin bikinit?
  • No ei todellakaan ole!
Nainen laukaisi ensin narubikineittensä yläosan. Upeat, isot tissit paljastuivat. Sitten, laukaistuaan bikiniensä alaosan narut nainen riisui bikinihousut nopealla liikkeellä. Hän nojasi saunan alalauteeseen, työnsi lantionsa eteenpäin ja levitti reisiään. Ele tuntui mitä luonnollisimmalta, ei rivolta. Tuuhea musta karvakolmio hohti houkuttelevana saunan hämärässä valossa. Sanoin:
  • Olet joka puolelta ruskettunut, sinulla ei ole lainkaan rusketusrajoja. Miten se on mahdollista?
  • No, voihan sitä ottaa aurinkoa nakuna. Helsingissä on Seurasaari, ja täällä lomakylässäkin on sopivia syrjäisiä paikkoja, kuten mökkimme terassi.
Ehdotin vastavuoroisuutta riisuutumisessa:
  • Häiritseekö sinua, jos minä vastaavasti riisun uimahousut?
  • Ei häiritse, riisu vaan! Tasapuolisuuden vuoksi.
En voinut sille mitään, että paine zimmareitteni sisällä oli kasvanut katsellessani naisen riisuutumista bikineistään. Kun riisuin uimahousut, hän huudahti hiukan hämmästyneenä:
  • Kas, sinullahan seisoo! Miksi ihmeessä?
  • No ei se ole mikään ihme, kun katselen sinua. Me miehet olemme tällä tavoin rakennettuja.
Naista tuo asia tuntui huvittavan. Istuimme vähän aikaa hiljaa lauteilla. Sitten hän sanoi ujosti:
  • Voisinko … saisinko koskea sitä?
  • Saat! Saathan sinä! vastasin innoissani.
Hän tarttui hellävaraisesti fallokseni varteen, hyväili terskaa ja veti varovasti esinahan taakse, sanoen:
  • Sinulla on todellakin huomattavasti suurempi ja paksumpi muna kuin entisellä miehelläni. Todella upea muna!
Mietin hetken, miten asian esittäisin. Vetosin sitten vastavuoroisuuteen:
  • Voisinko minäkin hyväillä sinua?
  • Voit, todellakin voit!

Juttu jatkuu, kertojana edelleen Tarzan

Koskettelin aluksi hänen upeita tissejään. Huomasin, että nännit jäykistyivät, nainen selvästikin kiihottui. Siirryin sitten alaspäin hänen vartalollaan, kohti tuuheaa karvakolmiota. Työnsin sormeni varovasti häpyhuulten väliin. Totesin, että pillu oli jo limainen. Tästä oli hyvä jatkaa. Hyväilin hänen alapäätään, ja huomasin, kuinka se muuttui entistäkin liukkaammaksi. Samaan aikaan nainen kopeloi munaskuitani.

Me myös suutelimme, samalla kun annoimme toisillemme erotiikkahierontaa. Jonkin ajan kuluttua nainen sanoi:
  • Kyllä sinä oikeastaan voisit jo työntää sen sinne. Jos nimittäin haluat …
  • Haluan, minä todellakin haluan!
  • Mutta ota huomioon, että minä en ole pitkään aikaan ollut ”sillä tavalla”. Siksi se tuntuu hiukan oudolta …
Vein munani emättimen aukolle ja työnsin sitä hiukan sisään, erittäin varovasti. Hellävaraisesti annoin sen liukua vähä vähältä sisään, hyvin hitaasti. Pillu oli erittäin liukas. Lopulta muna oli kokonaan sisällä, vasta kivekset pysäyttivät liuun. Pohja ei ollut vieläkään tullut vastaan, vaikka minulla on tavallista pidempi muna. Tuolla naisella oli todella syvä pillu!

Vedin munani takaisin lähes häpyhuulille asti. Sitten annoin sen liukua uudestaan kuumaan loveen. Hitaasti, nautinnollisesti. Yleensä kun nain, teen hitaita, pitkiä työntöjä. Ne pitkittävät yhdyntää ja antavat naisen nauttia kauemmin. Jaana sanoi:
  • Tekee niin hyvää, pitkästä aikaa. Ethän vielä laukaise, nautitaan!
Yhdyntämme oli parasta jumppaa, todellista seksuaalivoimistelua. Naisen eteentyönnetty lantio liikkui rytmikkäästi työntöjeni tahdissa hänen nojatessaan käsillään saunan lauteisiin. Itse pidin kiinni hänen lanteistaan estääkseni kulliani muljahtamasta ulos valtavan liukkaasta lovesta, kun nain.

Karvakolmion silkinpehmeät karvat hyväilivät makeasti munani vartta ja kiveksiäni yhdynnässä. Hänen lantionsa suoritti rytmistä liikehdintää poljennon tahdissa. Samalla naisen äänekäs voihke kertoi, kuinka hän hehkui yhdynnän nautinnoissa. Tuo nainen todellakin nai, ja hän todellakin sai!

Poljennon kestettyä muutamia minuutteja tunsin, kuinka Jaanan pillu alkoi supistella rytmikkäästi. Naisen saavuttaessa mahtavan emätinorganismin hänen vartalonsa jännittyi kaarelle ja hänen voihkiva ääntelynsä voimistui. se kuului varmaankin saunan ulkopuolelle ja lähimökkeihin asti. Seuraavaksi laukeaminen ja täydellinen rentous.

Nainen kääntyi selin minuun ja pyllisti, sanoen:
  • Nai loppuun asti!
Työnsin mahtavana seisovan fallokseni uudestaan hänen pilluunsa, tällä kertaa takaa päin, ja aloin taas naida. Hänen upeat reitensä ja pyllynsä tuntuivat valtavan eroottisilta ihoani vasten. Munani upposi joka työnnöllä jonnekin valtavan syvälle liukkaan pillun uumeniin. Tunsin, kuinka panopaine munaskuissani kasvoi kasvamistaan, lähestyen räjähdyspistettä. Tunsin, kuinka hekuman aallot nousivat ylös pitkin munani vartta leviten koko lantion alueelle, koko lantioni hehkui kuumaa naimanautintoa.

Purkauduin voihkien, valtava määrä spermaa ryöppysi naisen emättimeen.

Makasimme lauteilla täydellisen rentoina ja lauenneina. Mietimme, mitä tekisimme seuraavaksi. Nainen ehdotti, että menisimme kuutamouinnille. Teimme sen, huuhtoen hiet pois. Sitten painauduimme yhteen alastomina, suudellen ja hyväillen. Jaana sanoi:
  • Minä haluan lisää.
Vastasin:
  • Voitaisiin mennä minun mökkiini. Vietetään koko yö yhdessä.
  • Se olisi ihanaa, vastasi Jaana.
Hän laittoi kylpytakin päällensä ja bikinit sen taskuihin. Lähdimme mökkiini. Siellä Jaana taas riisui kylpytakin. Sain taas ihailla hänen upeaa, täysin alastonta vartaloaan.

Nyt kertojana taas Jaana:

Saavuimme Tarzanin kanssa hänen mökkiinsä. Riisuttuani kylpytakkini tunsin kuinka Tarzan ahmi silmillään alastonta vartaloani, hän todellakin halusi minua! Tiesin, että hänen halunsa oli todellista, ei teeskentelyä, sen hän oli todistanut jo saunassa. Tämä puolestaan sai minut haluamaan häntä sitäkin enemmän.

Mökissä oli kunnollinen sänky, ei tarvinut enää tyytyä saunan lauteisiin. Uppouduimme sinne, alastomat vartalomme kietoutuivat yhteen suudelmiin ja hyväilyihin. Kuinka voikaan olla niin lähellä toista ihmistä, täydellinen ihokosketus, tuntea toisen vartalon lämpö omaansa vasten, ilman mitään välissä, täysin alasti … sitä on vaikea sanoin kuvata.

Tarzanilla seisoi lähes koko ajan. Saatoin tuntea hänen mahtavan munansa vatsaani vasten, tai sitten pyllyäni vasten, maatessamme välillä lusikka-asennossa. Näin ollen ei ollut yllätys, että vähän väliä aloitimme taas yhdynnän, se tuntui niin äärettömän luonnolliselta ja oikealta, ja sitä se olikin. Nautintojen huuma … välillä tuntui, että olen aivan pyörryksissä ja kaipasin pientä taukoa. Mutta ei kestänyt kauaa, kunnes minä taas halusin … ja Tarzan oli aina valmis toteuttamaan toiveeni. Tuon miehen mieskuntoisuudella ei tuntunut olevan minkäänlaista rajaa!

Sanattomasta sopimuksesta emme kumpikaan haluneet käyttää aikaa nukkumiseen. Tämä yhdynnässä vietetty yö oli kertaa kaikkiaan liian arvokasta aikaa tuhlattavaksi sellaiseen.

Olimme siis aamulla melko väsyneitä, kuin maratonin jälkeen, mutta jaksoimme siitä huolimatta raahautua aamiaiselle yhdeksäksi. Kohtasin siellä ystävättäreni, he istuivat viereisessä pöydässä, olivat kyllä arvanneet, missä olin viettänyt yöni. Hienoista naljailua oli kuultavissa heidän puheissaan, kateuttakin:
  • Pystytkö istumaan, Jaana? Aristavatko paikat?
Minun oli mielessäni myönnettävä, että noihin puheisiin oli jonkun verran aihettakin. Mutta se oli sen arvoista, moninkertaisesti!

Taas kertojana Merja:

Saavuin aamiaiselle Annen kanssa. Olimme tietenkin huomanneet aamulla, että Jaana oli poissa, mutta olimme luulleet hänen olevan lenkillä tai aamu-uinnilla. Ja nyt hän istuikin läheisessä aamiaispöydässä tuon Tarzanin kanssa! Kumpikin näytti siltä, että he eivät olleet nukkuneet lainkaan.

Oli helppo arvata mitä oli tapahtunut. Jaana oli meistä ujoin ja hiljaisin, ja nyt näköjään juuri hänellä oli käynyt flaksi!

Vaihdoimme heidän kanssaan kuulumiset, hiukan naljailevatkin. Tietysti yliminäni sanoi, että minun pitäisi iloita ystäväni onnesta, ja osittain näin teinkin. Mutta oli pakko myöntää, että olin myös kateellinen. Oikeastaan kaksin verroin kateellinen.

Olin kateellinen Jaanalle siitä, että hän sai Tarzania. Mutta, ehkä vielä enemmän, olin myös kateellinen Tarzanille siitä, että hän sai Jaanaa …

Yhteistyössä