Nautintoja lomakylässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Ensin kertojana Merja:

Meidän kolmen naisen porukkamme vietti muutaman kuuman heinäkuisen lomapäivän Järvi-Suomessa sijaitsevassa lomakylässä. Meitä oli Jaana, Anne ja minä Merja, kaikki keski-ikäisiä, kaikki eronneita, hyvin koulutettuja, hyvissä ammateissa, itsenäisiä naisia pääkaupunkiseudulta.

Olimme vuokranneet loma-asunnoksemme hyvin varustellun tilavan mökin läheltä järven rantaa. Nautimme kesästä, uimme, saunoimme lomakylän saunassa järven rannalla, otimme aurinkoa mökin terassilla myös alasti, tanssimme, söimme, joimme ja teimme lähes kaikkea, mitä kesään kuuluu. Ainoa, joka meiltä puuttui, olivat miehet. Mutta ehkä loma toisi jotain yllättävää tullessaan, mistä sen tietäisi …

Merja, siis minä, olen ammatiltani erikoissairaanhoitaja, 51-vuotias. Voin sanoa suoraan, että olen seksuaalinen nainen. Elämä on rajallinen ja mielestäni siitä pitää nauttia aina, kun on tilaisuus.

Anne on 47-vuotias lukion kielten opettaja, opettaa italiaa ja espanjaa. Ihailee antiikin kulttuuria ja sen veistoksellista kauneutta. Esteetikko.

Jaana on meistä arvoituksellisin. Taloushallintohenkilö, 50-vuotias, mutta näyttää edelleen nuorelta naiselta. Pitkä, noin 175 senttiä. Ei missään tapauksessa lihava, mutta naisellisen muodokas. Upeat tissit, kapea vyötärö, pyöreä lantio. Ja nuo reidet. Antaisin paljon, jos minullakin olisi tuollainen vartalo! Hänestä saa kuitenkin sen vaikutelman, että hän ei itse ole tietoinen kauneudestaan.

Jaana erosi miehestään toistakymmentä vuotta sitten ja jäi yhden lapsen yksinhuoltajaksi. Mies löysi kuulemma nuoremman. Luonteeltaan Jaana on kiltti ja melko hiljainen ja vaatimattoman oloinen. Kaikki yleensä pitävät hänestä. Hänen nykyisistä miessuhteistaan ei tiedetä, onkohan niitä ollenkaan, ei ole kehdattu udella. Ehkä häntä eivät miehet kiinnostakaan.