Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vähän arvelinkin ettei täältä neuvoa löydy tähän pulmaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23172851:En ole tehnyt, mutta jos tekisin, en luultavasti keittäisi nauriita vaan kuullottaisin nauriskuutiot voissa, lorauttaisin sekaan vähän siirappia ja tilkan vettä ja antaisin hautua kannen alla kypsiksi. Sen jälkeen soseuttaisin ja laittaisin sekaan vähän kermaa ja ripauksen suolaa.
Minä en ole kokeillut nauriista juuri mitään koskaan, jostain syystä se on jäänyt minulle vieraaksi. Muuten, ostin lihat tänään ja huomenna kokeilen pataohjettasi![]()
Jee, kerrohan sitten mitä mieltä olet. Minä kokeilen huomenna sitä nro vitosta, sitä tervapataa. Minusta ohjeessa vaan oli epätarkkuuksia, aijaijaia.
Kerron tietysti. Etsin tässä samalla marjajäädykkeen ohjetta, löysin kirpparilta ihanan vanhan jäädykevuoan, siinä on kansikin tallella. Postissa tuli se Delia Smithin kirja, se on oikea tiiliskivi potenssiin kaksi, se lupaakin olla complete book of cooking, en ole vielä ehtinyt sitä selailla.
Tarkoittaako tuo voi tuossa nimessä naurisvoi samaa kuin pottuvoissa? Eli vähän rotevampi muusi, ei sileä?
Se oli kyllä ihan vaahtoa, mutta taisi menussa olla naurisvoin nimellä.