samaa mieltä. On täys työ siinä että saa organisoitua päivät niin että ehtii tekemään kaiken niinä muutamina vapaina tunteina mitä päivässä on, käydä siellä ja täällä ja hoitaa asiat jne, ja just kun oot työpäivän, kotitöiden ja siivouksen jälkeen lösähtänyt sohvalle ja raavit takapuolta nautinnollisesti niin ovikello pärähtää.....Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:Mulla ois tämä vuosi pilalla jos joku yllättäis vierailullaan. Ennen muinoinhan se oli ihan yleinen käytäntö että kurvattiin pihaan mitään kyselemättä. Toista se on nyt kännyköiden kanssa. Mitään ei voi tehdä ennenku on puhelimella homma varmistettu...mutta hyvä näin!
Täysi peesi tähän... Saatan joskus oven avata mutta mun on tosi vaikea olla näyttämättä siitä että ei ole toivottuja yllätyskäynnille...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juu, voi tulla...ovikelloa turhaan rimputtamaan. En avaa ovea kenellekään, joka ei ole tuloansa varmistanut etukäteen puhelinsoitolla tai tekstarilla. Meidän oven takana on käynyt kääntymässä mm. kaukaa tulleita sukulaisia, kun eivät osanneet asianmukaisesti ilmoitella tulostaan etukäteen. En vaan yksinkertaisesti avaa ovea, enkä vastaa puhelimeen jos yrittävät oven takaa soitella. Mä tykkään siivota ja leipoa vieraille, sekaiseen huusholliin ei ole vierailla asiaa. Haluan myös olla tietyssä fiiliksessä, jotta jaksan seurustella vieraiden kanssa.