Naurattaa jostain syystä tää video..

jeps...
Niin no sitä just ku ei oo tullu synnytettyä/katottua noita videoita hirveesti nii enpä tienny sitäkään. Onhan se tietty ihan loogista juu. Ja siis ihan sitä kipua mietin vaan... Aijai...
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeps...:
Niin no sitä just ku ei oo tullu synnytettyä/katottua noita videoita hirveesti nii enpä tienny sitäkään. Onhan se tietty ihan loogista juu. Ja siis ihan sitä kipua mietin vaan... Aijai...
Joo mä näin pari ekaa raskauskuukautta painajaista kun katoin youtubesta videon jossa persaukselle kävi juur noin ja sieltä tuli vielä kaiken lisäks sitä ihan itteensä mitä yleensä vessassa tulee. :x

Enää ei järkytä kun tietää jo valmiiks.
 
jeps
Äsken katoin jotain toista videoo myös jossa tehtiin episiotomia ja se nainen vaan huusi ku leikattiin... Eikö suomessa puuduteta kuitenki jos leikataan??? No, pitää luottaa että kyl se luontoäiti on fiksusti tonkin homman järkänny, kyl kai siitä selviää!

P.s. Mulle sit peräruiske jos vaan mahollista! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
Äsken katoin jotain toista videoo myös jossa tehtiin episiotomia ja se nainen vaan huusi ku leikattiin... Eikö suomessa puuduteta kuitenki jos leikataan??? No, pitää luottaa että kyl se luontoäiti on fiksusti tonkin homman järkänny, kyl kai siitä selviää!

P.s. Mulle sit peräruiske jos vaan mahollista! :D
Mä en siis oo ite synnyttäny kun oon vasta rv 25 mutta varmaan sata videoo kattonu ja tuttujen kans jutellu..Ainakin suurin osa on sanonu ettei puuduteta erikseen kun väliliha leikataan kun välillä sen leikkaamisella saattaa tulla kiire.Jotkut ehtii ottaan peräruiskeen mutta jotkut joutuu menee suoraan synnyttään sairaalaan tultuaan niin sitä ruisketta ei anneta. :snotty:
 

Yhteistyössä