Naton pääsihteeri Rutte kehottaa eurooppalaisia satsaamaan puolustukseen tai opettelemaan puhumaan venäjää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap. on luultavasti sama aropupu, joka viestii ketjussaan ”Kyllästynyt Lepan ölinään” ettei vielä uskalla kirjoittaa tälle palstalle, koska pelkää kyseisen harmaan kirjoittajan kommentteja.
Surkuhupaisaa, mutta vallan yleinen ongelma mt-ongelmaisilla.
Eikö hänellä ole kykyä seuloa lukemaansa? Lue viikonvaihteen lauantain HS kk-liitteellä. Elokuvaohjaaja Antti Jokinen kertoo liitteessä masennuksensa phimmasta vaiheesta. Hän on myöhemmin osallistunut vertaisryhmään, ja on palannut työelämään.
Meillä kaikilla on vaikeaa, mutta ei kaikilla ole varaa jäädä kotiin makaamaan ja syömään löysäksi keitettyjä kananmunia kuten Antti kertoi syöneensä.

Olen kirjoittanut yo-kirjoituksissa venäjän.
En pelkää Venäjän uhkaa.
Netin avulla kuka tahansa voi kommunikoida venäläisten kanssa.
Olen elämäni aikana tutustunut ihmisiin, jotka ovat muuttaneet Venäjältä Suomeen.
En silloin pelännyt heitä. En näe mitään syytä vaihtaa mielipidettäni.
Tällä palstalla eniten kirjoittavat trollit, alkoholistit, pervot, seksihullut ja mt-ongelmaiset.
Suosittelen skippaamaan ketjuista 99 %.

#6+7 viestien kirjoittaja vahvistaa itse, että hän on palstan olisijä ja 24/7 palstapäivystäjä.
Hetkeäkään hän ei uskalla jättää palstaa vahtimatta.
Ruma ja alkeellinen kielenkäyttö juoruaa, että hän on peräkamarin ja uuninpankon aikamiespoika itärajalla. Pelkää susia, ikänntyneitä naisia ja
pk-seudun elämää.
Kun äitimuorista aika jättää, hän siirtyy jonkun dementoituneen leskirouvan paapottavaksi.

#6+7 viestien kirjoittaja vahvistaa itse, että hän on palstan olisijä ja 24/7 palstapäivystäjä.
Hetkeäkään hän ei uskalla jättää palstaa vahtimatta.
Ruma ja alkeellinen kielenkäyttö juoruaa, että hän on peräkamarin ja uuninpankon aikamiespoika itärajalla. Pelkää susia, ikääntyneitä naisia ja
pk-seudun elämää.
Kun äitimuorista aika jättää, hän siirtyy jonkun dementoituneen leskirouvan paapottavaksi.

Uusimmat

Yhteistyössä