K
kisu
Vieras
Kertokaahan että kumpi kannattaisi ottaa kun olen hankkimassa meille kissaa, eli narttu vaiko kolli. Nyt kaikki hyvät ja huonot puolet esiin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Sohvalle makaamaan leikattu kolli, hiirikissaksi leikattu narttu
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Sohvalle makaamaan leikattu kolli, hiirikissaksi leikattu narttu
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Sohvalle makaamaan leikattu kolli, hiirikissaksi leikattu narttu
Lisäys: siksi koska kun kollilta on munat veks sillä ei oo muuta mielessä kun nukkuminen ja nartulla vastaavasti leikkiminen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja no:hiekkalaatikko ja tietysti hiekkaa, ruokaa ja ruokakuppi, ja vesikuppi, näillä alkuun pääsee
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Alkuperäinen kirjoittaja no:hiekkalaatikko ja tietysti hiekkaa, ruokaa ja ruokakuppi, ja vesikuppi, näillä alkuun pääsee
Ja minä ainakin suosittelen hiekan sijasta pellettejä. Edullista, kevyempää raahata kotiin kuin kissanhiekka, ekologisempaa ja mukava puun tuoksu kun kissa käy pissalla. Itse yritin aikuisille kissoille pellettejä, mutta eivät enää kelpuuttaneet kun ovat pennusta asti hiekkaa käyttäneet.