Närkästyinkö suotta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iipa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

iipa

Aktiivinen jäsen
03.05.2007
3 987
0
36
Poika sai appiukolta ja hänen uudelta vaimoltaan puseron joululahjaksi joka oli liian pieni. Tänään käytiin heillä kylässä ja kysyivät oliko likan farkut sopivat ja kerottiin että oli ja mieluisat, mutta paita joka tuli pojalle oli pieni asia huvitti heitä ja tämä ns: anoppi lähti keittiöstä ajattelin että kaivaa kuitin esiin mutta ei hän menikin katsomaan tv:tä ja siitä lahjasta ei sitten puhuttu sen enempään. Oli kai kuitti hävinnyt.

Mua rupesi todellakin ärsyttämään olisi hyvä jos ostaa vaatteita niin etukäteen kysyisivät minkä kokoisia vaatteita käyttää. Meillä poika joka on nyt 116cm käyttää jo 122 paitoja kun on pitka selkä ja kädet kun taas useimista housuista menee vielä kevyesti 110cm housut.

lähetin sitten vendille sähköpostia josko he suostuisivat vaihtamaan tuon paidan uuteen tai täytynee sitten laittaa myyntiin.

No tekevälle sattuu, ja eihän tuo vakava asia ollut. Kivahan se on, että yrittivät muistaa. Olisiko teidän tutuilla lapsia jolle paita voisi mahtua, niin että antaisitte sen eteenpäin?

Ei mua ärsyttikin enemmän se niiden reaktio kun kerrottiin, että paita on pieni naureskelivat vain asialle ja poika oli kumminkin pettynyt siihen että sai liian pienen paidan josta kovasti tykkäsi kumminkin.
Itse olisin tajunnut olla edes pahoillani enkä nauranut tuli tunne että eivät edes välitä kunhan nyt jotain olivat hankineet noin muodon vuoksi.

Kyllä minuakin ärsyttää, jos saa vaatelahjan ja koko on ihan p...stä. Mutta surutta ne sitten vien kirppikselle, siinä en paljon ajattele keltä lahja on tullut. 8kk ikäinen poika sai eka jouluna lahjaksi kalsareita kokoa 110cm. Nyt on eka kertaa jalassa ja ikää on 4v8kk.

Alkuperäinen kirjoittaja iipa:
Ei mua ärsyttikin enemmän se niiden reaktio kun kerrottiin, että paita on pieni naureskelivat vain asialle ja poika oli kumminkin pettynyt siihen että sai liian pienen paidan josta kovasti tykkäsi kumminkin.
Itse olisin tajunnut olla edes pahoillani enkä nauranut tuli tunne että eivät edes välitä kunhan nyt jotain olivat hankineet noin muodon vuoksi.

ehkä he nauroivat, koska heitä nolotti, että olivat ostaneet vääränkokoisen paidan. (millä äänensävyllä sanoitte, että paita oli pieni..)
eikö miehesi voisi kauniisti kysyä, löytyisikö kuittia vielä. ja jos ei löydy, voi sanoa, että sellaista sattuu, laitetaan kierrätykseen. varmaan eivät tahallaan ostaneet liian pientä.
pettymyksiä tulee, tuskinpa poikasi jää tätä asiaa hautomaan.

Pukki toi meille pikkukeittiön. Ihan jees, mutta kun pukki toi semmosen jo 2 vuotta sitten, joten nyt niitä on 2. Ja voin ekrtoa, etteivät ne molemmat tuonne huopneeseen mahdu, eikä siinä ole kyllä mitään järkeäkään. Mutta en minä siitä syystä pukille närkästynyt.

Mielestäni siis närkästyit suotta.

Nimimerkillä: toivottavasti päiväkoti ottaa vastaan sen vanhemman, meille tarpeettoman pikkukeittiön

Nooh, meidän 81,5cm pitkä poika sai 98cm ja 100cm vaatteita, ei ne vissiin oo vielä ens joulunakaan sopivia :whistle: :laugh: Mutta sentään joskun sopii. Et vois pyytää sitä kuittia vielä?

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Nooh, meidän 81,5cm pitkä poika sai 98cm ja 100cm vaatteita, ei ne vissiin oo vielä ens joulunakaan sopivia :whistle: :laugh: Mutta sentään joskun sopii. Et vois pyytää sitä kuittia vielä?

Luulen että olisi antanut kuitin jos olisi ollut tallessa. Luulen että ei kehtaa myöntää että on sen ostanut jostain alennusmyynnistä vaikka en ymmärrä miksi, koska itse kyllä hyödynnän kaikki mahdolliset alennukset.

Toivotaan että vendillä on joulumieltä ja tulevet vastaan vaihtamalla sen paidan jos ei vastaavaan niin toiseen paitaan meidän poika on aika kiitollinen vaatteiden suhteen.

Viime joulun olivat ostaneet saman kokoisen yöpaidan joka meni pesussa ihan kieroon siitäkään ei ollut kuittia tallessa, mutta oli lotta&lassi-merkinen joten cittari vaihtoi sen mukisematta uuteen pyjämaan.

Soitin vendille ja joulumieltä löytyi vein paidan potiin heti joulun pyhien jälkeen ja tänään tuli uusi paita siis isompi tuon pienen tilalle.

Hyvää palvelua sanoisin, kun paidassahan ei olllut muuta vikaa kuin se että käyttäjä oli liian iso.

Yhteistyössä