Narautin tai yritin narauttaa sen treffikaverin, onko mulla iltaisin liian tylsää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Emilyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Emilyn

Aktiivinen jäsen
27.06.2006
13 840
2
36
:xmas:

Ihan vaan ohimennen tein uuden deittiprofiilin ja meseosoitteen.. :whistle: Ikävä tuottaa pettymys arvelijoille, mutta se sen ilmoitus on oikeasti niin epähoukutteleva että kiinnihän mä jäin, kun ei sille kukaan muu siihen ole vastannut ja nyt yhtäkkiä joku toinen kiinnostuneena kirjoitteleekin :laugh:

Meinasin nakittaa sen treffeille jonnekin ja lähettää sille tekstarin sitten kun se jossain seisoisi ja odottelisi "Maijaa", mutta siinä kohtaa kun se heitti numeronsa ja sanoi että hän voi lähteä milloin vaan tapaamaan, en malttanut mieltäni ja pistin sille chatin kautta viestiä. Sanoi sitten, että arvasi heti että se olen minä. Käytiin siinä luova keskustelu, olinhan itse jo päättänyt poistaa sen kaverilistoiltani ja muutenkin, koska en halua toiselta mitään viestejä siitä miten "kerron kyllä jos tämä ei johda mihinkään ja haluan että sinäkin kerrot" kerta hän itse sen jo tietää että tuskin johtaa mihinkään ja omaa intressit tapailla muitakin (tämän myönsikin). Mutta suuttumusta lievensi se, että ajattelin että tyyppi on kuitenkin muutoin varsin mukava, treffailkoot nyt ketä lystää, jos mulla joskus on luppoaikaa niin voinhan mä siihen törmäillä :xmas:

Väittihän se että hän ei ole 100% varma asioista ja seurustelu ei ole poissuljettua mutta blaablaa, kyllä se kolahtaa jos kolahtaa, ihme selittelyä, yritin kyllä varsin selväksi tehdä että ei tarvii tuollaisia puhua, että pidetään tämä vaan tällaisena. Ja selvennetään nyt jälleen kerran, että seurustelu ei ollut lähtökohta mutta mä en ala keneenkään sitoutumaan vain toisen iloksi, mikäli toinen deittailee samaan aikaan muita. Pelisäännöt ovat siis selvät, eihän sitä koskaan tiedä keneen seuraavilla lapsivapailla törmää :xmas:

Hei ihanoikeasti. Pliis.

Se ukko siis oli just sellainen kuin mä sulle jossain aiemmassa ketjussa kerroinkin. Ja edelleen sä uskot sinisilmäisesti kaiken sen jauhaman pjaskan, jota se sulle syöttää?
Uskotko sä ihan tosisssas, että se muka tiesi että se Maija olet just sinä?
Voi hyvää päivää.

Mutta kuten jo aiemminkin sanoin, ei siinä mitään. Kyllä sä vielä joku päivä elämässäs olet viisastunut ja jättänyt tuon naivin lapsenuskon muualle.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Hei ihanoikeasti. Pliis.

Se ukko siis oli just sellainen kuin mä sulle jossain aiemmassa ketjussa kerroinkin. Ja edelleen sä uskot sinisilmäisesti kaiken sen jauhaman pjaskan, jota se sulle syöttää?
Uskotko sä ihan tosisssas, että se muka tiesi että se Maija olet just sinä?
Voi hyvää päivää.

Mutta kuten jo aiemminkin sanoin, ei siinä mitään. Kyllä sä vielä joku päivä elämässäs olet viisastunut ja jättänyt tuon naivin lapsenuskon muualle.

Ei tää nyt ole mikään uskon asia, se vastasi "Maijalle" että "Maijan" vastaus on toinen. Mulle kertoi silloin, että ensimmäinen. Ja yritin kirjoittaa eri tavalla mitä normaalisti, mutta aika vaikea olla käyttämättä sanoja mitä yleensäkin käyttää ja sanamuotoja. Ne asiat, mitä se "Maijan" kanssa jutteli pitivät kyllä paikkansa. Eikä se ole mitään sinisilmäisyyttä jos haluaa joskus jatkossakin hieman nauttia toisen seurasta :p

Öö ? siis Ap ei halua seurustelua ja sitoutumista . ja tämä mies ei halua seurustelua ja sitoutumista ja siksi AP laittaa koko homman jäähylle .
mikä täs nyt siis mättää ? se ,että joku mies ei lumoutunutkaan AP:sta niin mahottomasti, että ois unohtanut kaikki muut jne.

Jaska- Mitkä rahat ja kenen rahat? Siis mies maksoi mutta myös itse osti ne liput. Omapahan oli asiansa.

Ja roikkujat tuskin on kiinnostuneita viettämään aikaa miesten kanssa, jotka eivät halua seurustella.. mua ei hotsita perinteiset treffit juuri siksi, etten itse halua jalkoihin mitään iilimatoja.

Alkuperäinen kirjoittaja siis niin mitä ? :
Öö ? siis Ap ei halua seurustelua ja sitoutumista . ja tämä mies ei halua seurustelua ja sitoutumista ja siksi AP laittaa koko homman jäähylle .
mikä täs nyt siis mättää ? se ,että joku mies ei lumoutunutkaan AP:sta niin mahottomasti, että ois unohtanut kaikki muut jne.

Missä mä kirjotin että laitan sen homman jäähylle :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja siis niin mitä ? :

Missä mä kirjotin että laitan sen homman jäähylle :wave:

no enemmänhän sä tolta mieheltä halusit ku mitä sait tai tuut saamaankaa - sen nyt tajuu tyhmempikin vaikket myöntäis. nyt vaan sitte jätät homman sen varaan jos " sattuu törmäämään" tyyppiin ni ns. katellaa.
kai se on tapa tuokin selittää, että kaikki narut on itsellään vaikka todellisuudessa on saanut pakit.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
No tota, mun mielestä kuulostaa sille, että se on Emilyn sulle ihan karmea paikka, kun joku mies ei haluakaan elämänsä loppuun asti palvoa maata sun jalkojesi alla. Sä kuvittelit, että olet kietonut kyseisen miehen pikkusormesi ympärille ja vissiin on aika kolaus huomata, ettei se ihan niin ollutkaan. Jos oikeesti sulle olisi sen miehen kuviot ihan sama, niin sä et tuollaista härdelliä (feikkideittiprofiili jne) olisi sen suhteen pystyyn pistänyt...mutta väitä, mitä väität.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Jaska- Mitkä rahat ja kenen rahat? Siis mies maksoi mutta myös itse osti ne liput. Omapahan oli asiansa.

Ja roikkujat tuskin on kiinnostuneita viettämään aikaa miesten kanssa, jotka eivät halua seurustella.. mua ei hotsita perinteiset treffit juuri siksi, etten itse halua jalkoihin mitään iilimatoja.

Roikkujalta sä munkin mielestä valitettavasti vaikutat ja EI ei roikkujat valitse sitoutumishaluista miestä vaan just tollasii joita ei kauheesti kiinnosta ne.

Fjonga - mikä homma, kerro kerro, mä oon hyvä salapoliisi tai ainakin melkein :xmas:

Ja vieras, sori mutta mä en halua enempää keneltäkään mitään ellei toista kiinnosta, enhän edes kyseistä ihmistä tunne jotta tietäisin haluaisinko jotain enemmän. Pointtina on se, että jos toinen laittaa viestiä että haluaa tietää mikäli mulla on jotain muita juttuja, se on mielestäni älytöntä jos kerta kyseinen henkilö itse on varsin avoimin silmin ympäristölleen. Voisin siis olla vain ja ainoastaan jonkun yhden kivan ihmisen kanssa, ilman seurusteluakin mutta en ryhdy "ei-seurustellessa uskolliseksi", ellei toinenkaan ole.

Pakkien saanti on sitä, jos vonkaa joltain eikä irtoa tai jos alkaa ehdotella seurustelua ja toista ei kiinnosta. Mä saan pakkeja korkeintaan tuossa ensimmäisessä vaihtoehdossa :xmas: Jälkimmäistä kun en harrasta.

Fjonga - mikä homma, kerro kerro, mä oon hyvä salapoliisi tai ainakin melkein :xmas:

Ja vieras, sori mutta mä en halua enempää keneltäkään mitään ellei toista kiinnosta, enhän edes kyseistä ihmistä tunne jotta tietäisin haluaisinko jotain enemmän. Pointtina on se, että jos toinen laittaa viestiä että haluaa tietää mikäli mulla on jotain muita juttuja, se on mielestäni älytöntä jos kerta kyseinen henkilö itse on varsin avoimin silmin ympäristölleen. Voisin siis olla vain ja ainoastaan jonkun yhden kivan ihmisen kanssa, ilman seurusteluakin mutta en ryhdy "ei-seurustellessa uskolliseksi", ellei toinenkaan ole.

Pakkien saanti on sitä, jos vonkaa joltain eikä irtoa tai jos alkaa ehdotella seurustelua ja toista ei kiinnosta. Mä saan pakkeja korkeintaan tuossa ensimmäisessä vaihtoehdossa :xmas: Jälkimmäistä kun en harrasta.

eihän se sua pyytänyt olemaan uskollinen vaan pyys vaan kertoo jos sulla on muitakin. ehkä sillä oli siihen omat MUUT syynsä kuin se että halus sut vain itselleen ..

Alkuperäinen kirjoittaja niin siis mitä ? :

eihän se sua pyytänyt olemaan uskollinen vaan pyys vaan kertoo jos sulla on muitakin. ehkä sillä oli siihen omat MUUT syynsä kuin se että halus sut vain itselleen ..

No en ryhdy tilivelvolliseksikaan muutoin kuin parisuhteessa. Mutta nyt on pelisäännöt selvennetty, ei tarvii ilmoitella kenenkään kellekään mitään niin säästytään turhilta keskusteluilta.

Mitä sä oikein vinkut jos et kerran parisuhdetta halua? Silloinhan sulle pitäisi olla aivan sama jos mies treffaa sun lisäksi muita. Sä taisit oikeesti haluta sitä suhdetta.

Minä olen ihan klassisesti törmänny mun mieheen 24chatissa missä etti naisseuraa ja teki mun kanssa treffit :xmas: eikä todellakaan tienny että se olin minä enneku laitoin sille sitte kännyyn viestiä että haistaa ison ***** :kieh:

No en ryhdy tilivelvolliseksikaan muutoin kuin parisuhteessa. Mutta nyt on pelisäännöt selvennetty, ei tarvii ilmoitella kenenkään kellekään mitään niin säästytään turhilta keskusteluilta.
No sitten päästäänkin sen kysymyksen äärelle, että mistä SÄ yritit narauttaa treffikaveriasi - kuten otsakkeessa kerrot. Vai pitääks heidän olla siis sulle jostain tilivelvollisia vaikka ette suhteessa oliskaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:
Minä olen ihan klassisesti törmänny mun mieheen 24chatissa missä etti naisseuraa ja teki mun kanssa treffit :xmas: eikä todellakaan tienny että se olin minä enneku laitoin sille sitte kännyyn viestiä että haistaa ison ***** :kieh:

Kai jätit sen miehen?

joo, mun kaverilla ollu yks 6 vuoden suhde. suhteessa ollu ongelmia kun miehen teini-ikäiset lapset eivät hyväksy tätä naista kotiinsa "komentamaan" tms. nyt mies oli vetänyt pultit täysin mitättömästä asiasta ja laittanu bänät. päivää aiemmin vielä laitto kaverilleni viestejä et kuinka rakastaa sitä ettei voi edes ajatella muita. kaveri aatteli testata et meneekö kundi ansaan kun luodaan facebookiin profiili ja tämä kyseinen emäntä pyytää sitä treffeille. ei olla päätetty mitä kautta tämä nainen muka tuntis tämän ukon :whistle:

Yhteistyössä