Just eilen kävin elämäni ekaa kertaa naprapaatilla. Muissa hoidoissa olen ravannut kyllä usein, mutta tämä oli siis eka kerta ko. hoidossa.Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2006 klo 14:57 vieras kirjoitti:Kokemuksia? Olen itse menossa ensi viikolla
paljonko maksoi ko. hoito? Sattuiko?Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 17:33 vieras kirjoitti:\Just eilen kävin elämäni ekaa kertaa naprapaatilla. Muissa hoidoissa olen ravannut kyllä usein, mutta tämä oli siis eka kerta ko. hoidossa.Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2006 klo 14:57 vieras kirjoitti:Kokemuksia? Olen itse menossa ensi viikolla
Tykkäsin tosi paljon! Selkä tuli paljon paremmaksi, koko rangan käsitteli ja nikamalukot avasi. Esim. fysioterapeutteihin verrattuna hoito oli PALJON parempaa!
Mun hoito maksoi 45 e, ei sattunut yhtään, vaikka etukäteen pelkäsin tuota SI:n laittoa, tai sitä että saako hän sen ylipäänsä paikalleen. Mutta se siis meni paikoilleen ja selkä on paaaaaljon parempi nyt! Suosittelen!Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 17:39 vieras kirjoitti:\paljonko maksoi ko. hoito? Sattuiko?Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 17:33 vieras kirjoitti:\Just eilen kävin elämäni ekaa kertaa naprapaatilla. Muissa hoidoissa olen ravannut kyllä usein, mutta tämä oli siis eka kerta ko. hoidossa.Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2006 klo 14:57 vieras kirjoitti:Kokemuksia? Olen itse menossa ensi viikolla
Tykkäsin tosi paljon! Selkä tuli paljon paremmaksi, koko rangan käsitteli ja nikamalukot avasi. Esim. fysioterapeutteihin verrattuna hoito oli PALJON parempaa!
Kaupallinen yhteistyö: Storytel