naprapaatti

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2006 klo 14:57 vieras kirjoitti:
Kokemuksia? Olen itse menossa ensi viikolla
Just eilen kävin elämäni ekaa kertaa naprapaatilla. Muissa hoidoissa olen ravannut kyllä usein, mutta tämä oli siis eka kerta ko. hoidossa.

Tykkäsin tosi paljon! Selkä tuli paljon paremmaksi, koko rangan käsitteli ja nikamalukot avasi. Esim. fysioterapeutteihin verrattuna hoito oli PALJON parempaa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 17:33 vieras kirjoitti:
\
Just eilen kävin elämäni ekaa kertaa naprapaatilla. Muissa hoidoissa olen ravannut kyllä usein, mutta tämä oli siis eka kerta ko. hoidossa.

Tykkäsin tosi paljon! Selkä tuli paljon paremmaksi, koko rangan käsitteli ja nikamalukot avasi. Esim. fysioterapeutteihin verrattuna hoito oli PALJON parempaa!
paljonko maksoi ko. hoito? Sattuiko?

Matilda24
Itse oon käyny kiropraktikolla joka ilmeisesti sama kuin naprapaatti vaikka jotkut väittävätkin että ammattitaitoisempia.

Auttoi kyllä paljon, laittoi selkärangan ja nikamat ihan lantiosta saakka ojennukseen, samoin kylkiluut ja niskan. Ei sattunut.

Maksoi 50e/kerta. Oli kyllä paras koko kaupungista mutta millekään puoskarille ei kannatakaan mennä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 17:39 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2006 klo 17:33 vieras kirjoitti:
\

paljonko maksoi ko. hoito? Sattuiko?
Mun hoito maksoi 45 e, ei sattunut yhtään, vaikka etukäteen pelkäsin tuota SI:n laittoa, tai sitä että saako hän sen ylipäänsä paikalleen. Mutta se siis meni paikoilleen ja selkä on paaaaaljon parempi nyt! Suosittelen!

Yhteistyössä