E
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niitä on vähän joka puolella. otsassa poskissa..... sellasia ihon värisiä....
Alkuperäinen kirjoittaja ap:niitä on vähän joka puolella. otsassa poskissa..... sellasia ihon värisiä....
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niitä on vähän joka puolella. otsassa poskissa..... sellasia ihon värisiä....
onko ne sellasia aika pieni ja kovia? jos on niin ne saattaa olla sellasia mitkä pitää poistattaa kosmetologilla..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sophie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niitä on vähän joka puolella. otsassa poskissa..... sellasia ihon värisiä....
onko ne sellasia aika pieni ja kovia? jos on niin ne saattaa olla sellasia mitkä pitää poistattaa kosmetologilla..
juuri sellasia..... täytyy varata aika kosmetologille... kiitoksia...
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sophie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niitä on vähän joka puolella. otsassa poskissa..... sellasia ihon värisiä....
en muista niitten nimiä mitä ne on.. mutta itellä sillon tällön tulee muutama silmän viereen,oon ite uhkarohkeasti tökänny nihin neulalla ja puristanu sellasen kovan pois,sitten ovat heti parantuneet/lähteneet pois.mutta siis mun mielestä kosmetologit poistaa niitä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sophie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sophie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:niitä on vähän joka puolella. otsassa poskissa..... sellasia ihon värisiä....
en muista niitten nimiä mitä ne on.. mutta itellä sillon tällön tulee muutama silmän viereen,oon ite uhkarohkeasti tökänny nihin neulalla ja puristanu sellasen kovan pois,sitten ovat heti parantuneet/lähteneet pois.mutta siis mun mielestä kosmetologit poistaa niitä.![]()
mullas niitä niin paljon ettei viiti ruveta tökkimään. mistä ne tulee ja miten sais estettyy niitten tulemisen???