Näppis kysymys

19.08.2006
887
0
16
Mulla tän läppärin kanssa ilmennyt seuraava ongelma. Kun kirjoitan nopeasti niin jostain ihmeen syystä tää vaihtaa itsekseen (?) riviä johonkin edelliseen riviin keskelle toista sanaa???????
Ymmärtääkö kukaan mitä tarkoitan?

Esim
olen kirjoittanut tässä näin näitä mun juttujani ja mullahan on paljon asiaa josta kukaan ei ymmärrä mitään vaan yritän kirjoittaa ja kirjoittaa nyt sitten kirjoitan tummennnetulla tuoja se on tosi inhottavaanne tekstin väliin miten tämä toisinaan heittää kirjoittamaani tekstiä keskenkaiken tekstiin väärälle kohta

Painanko vahingossa jotain näppäintä vai mistä johtuu?

Onks sinun läppärissä tossa se ärsyttävä hiiri? Tommonen musta läpyskä mikä toimii hiirenä!?
Oon huomannu että siihen välillä käsi osuu huomaamatta ja teksti meneekin sitten ihan minne sun sattuu!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Onks sinun läppärissä tossa se ärsyttävä hiiri? Tommonen musta läpyskä mikä toimii hiirenä!?
Oon huomannu että siihen välillä käsi osuu huomaamatta ja teksti meneekin sitten ihan minne sun sattuu!!!!

On kyllä tämä kauhea hiiri"levy", joo se saattaa muuten ollakin totta että se siitä johtuu. Itse asiassa testasin niin se on totta, siitä se johtuu, KIITOS! Lankahiiren hankintaan siis :D

Alkuperäinen kirjoittaja jazz71:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Voisikohan insert-näppäin auttaa?

Mitä se auttaa?

Wikipediasta:
"Samaan näppäinryhmään kuuluva insert-näppäin asettaa tekstinsyötön niin sanottuun päällekirjoitustilaan, jolloin jokainen vanhan tekstin lomaan lisättävä merkki korvaa sen alle jäävän vanhan merkin, sen sijaan että uudet merkit työntäisivät vanhaa tekstiä edellään, kuten tavallisesti."

Mutta hyvä, että löysit ratkaisun, siis tuon hiiriongelman. :)

Yhteistyössä