Nännin hilseileminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Kesällä vasen nännini hilseili tosi pahasti. Työterveyslääkäri käski laittaa bepanthenia ja antaa ilmakylpyjä, kuulemma ei näytä vakavalta. Sitten se vaiva olikin hetken poissa mutta taas se on alkanut. Kun enhän mä nyt töissä voi ilmakylpyjä annella ;)

Onko vinkkejä? Kannattaisiko käydä varuiksi mammografiassa tai ihotautilääkärillä jos onkin jotain rintasyöpää? Rintojen palpaatiossa kyllä ei mitään erikoisempaa tunnu.

Voiko rintonjen hautuminen ja hikoileminen liiveissä aiheuttaa ihottumaa? Olen pähkäillyt että koska tuo vasen rinta on muutenkin slekeesti isompi kuin oikea niin se helpommin hankautuu ja hautuu siellä kuin oikea jossa ei oo mitään. Huoh... vai pitäisikö käydä lääkärissä. Ihottumaa suht vähän nännin ympärillä, ei sen laajemmin nännipihaan ole levinnyt.

En imetä. Olen kaksi lasta imettänyt aikoinaan ja eikä silloinkaan koskaan mitään tullut rintoihin ihottumaa tm. Mutta hikoilen nykyisin ihan hirveesti että aattelin että jos rinta hautuu ja siksi alkaa hilseileen. Kuullostaa kyllä mun korviin epäloogiselta.

Yhteistyössä