S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On hyvää,mutta en muista,kuinka se tehdään,antaisitko ohjeen? Kiitos!!Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mä tein tililihaa pitkästä aikaa, on muuten HYVÄÄtykkääks te?
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:magneetti mulla 15.6 ja tulokset tulee vasta 28.7 plääh.... toi tilliliha on HYVÄÄ!![]()
![]()
ja se loppuu kohta kun lapset rakastaa sitä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:magneetti mulla 15.6 ja tulokset tulee vasta 28.7 plääh.... toi tilliliha on HYVÄÄ!![]()
![]()
![]()
Kävitkö rekassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kikka:On hyvää,mutta en muista,kuinka se tehdään,antaisitko ohjeen? Kiitos!!Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mä tein tililihaa pitkästä aikaa, on muuten HYVÄÄtykkääks te?
Kiitti,kokeilen tällä ohjeella.Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja Kikka:On hyvää,mutta en muista,kuinka se tehdään,antaisitko ohjeen? Kiitos!!Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mä tein tililihaa pitkästä aikaa, on muuten HYVÄÄtykkääks te?
http://www.hellapoliisi.fi/naudanliharuoat/tilliliha.php tämän ohjeen mukaan tein![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kikka:Kiitti,kokeilen tällä ohjeella.Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja Kikka:On hyvää,mutta en muista,kuinka se tehdään,antaisitko ohjeen? Kiitos!!Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:mä tein tililihaa pitkästä aikaa, on muuten HYVÄÄtykkääks te?
http://www.hellapoliisi.fi/naudanliharuoat/tilliliha.php tämän ohjeen mukaan tein![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:magneetti mulla 15.6 ja tulokset tulee vasta 28.7 plääh.... toi tilliliha on HYVÄÄ!![]()
![]()
![]()
Kävitkö rekassa?![]()
siis se on ensi kuussa vasta, menen terveystaloon.
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Alkuperäinen kirjoittaja Sangria:magneetti mulla 15.6 ja tulokset tulee vasta 28.7 plääh.... toi tilliliha on HYVÄÄ!![]()
![]()
![]()
Kävitkö rekassa?![]()
siis se on ensi kuussa vasta, menen terveystaloon.
Ai kato joo, onneksi osaan lukea
Kaupunginsairaalan magneettiin on ainakin ihan jäätävät jonot, joten hyvä että menet yksityiselle. Ja toivotaan tietty ettei mitään ikävää löydy!