Nalle Puh on ihan k***...

Mä niin näen punaista kun lapset katsoo jotain Nalle Puh-filmiä enkä lue enää Nalle Puheja ollenkaan niille, siis toi herra Puhhan on ihan itsekäs ääliö. Jos ois tollanen kaveri kun Nalle Puh niin mihin enää tarttis vihamiehiä :D

Esimerkki Möhköfantin Halloween-filmistä:
Nalle Puh syö ilman lupaa kaikkien ystäviensä Halloween-karkit ja kun muut tämän huomaavat sanoo vain tyytyväisenä "Minun mahani oli niin nälkäinen etten voinut vastustaa"
Ei anteeksipyyntöä, ei mitään muuta kuin omahyväinen paskamainen hymy vaikka sai kaikille aikaiseksi pahan mielen :kieh:

sss
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:
No entäs Tomi-Traktori!!! Vaikkei se tekis mitään, niin aina saa kiitokset ja vaan sitä kehutaan vaikka toiset yrittäis miten olla kivoja ja avuliaita!
Jotkut ihmiset on myös tuon kaltaisia. Mä olen kateellinen ja inhoan niitä salaa.

No entäs Tomi-Traktori!!! Vaikkei se tekis mitään, niin aina saa kiitokset ja vaan sitä kehutaan vaikka toiset yrittäis miten olla kivoja ja avuliaita!
En oo onneks seurannut. Mutta kummallisia roolimalleja lastenohjelmissa ja kirjoissa! :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja nollakuus:
Ja Muumeissa Pikku Myy haukkuu Muumipeikkoa tyhmäksi ja lihavaksi!
Tätä mäkin olen joskus miettiny, että miksi PikkuMyytä ei koskaan komenneta.
Peppi Pitkätossu sai tehdä mitä vaan, kun sillä ei ollu vanhempia, mutta miksi Muumi Mamma ei koskaan puutu Myyn tekemisiin?

millipilli
NallePuh on ihana, mutta Tomi Traktori tosiaan on vähän ärsyttävä... eikös jossain Viivin synttärijaksossa Viivi kehunut kuinka Tomin lahja vaan oli kaikkein paras :whistle:

Ja muumit... voi kiesus

vieras
ei myy tarkoita pahaa myöskään. Se on ihana samoin peppi. Nallepuhuia olen miettinyt... kun ahmii käydesssään toisten kaapeista kaikki hunajat. Aika.... erikoinen.

Tomitraktoria en ole katsonut.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
ja muumien jaksossa, muumi villissä lännessä Myy sanoo niiskuneitiä kevytkenkäiseksi hepsankeikaksi B) ja tosiaan siinä haukutaan tyhmäksi ja idiootiksi ja lihavaksi :/
Olisipa näin että ihmiset sanoisivat suoraan toisilleen eikä selän takana, ja eivät vetäisi aina hernettä sieraimeen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pia:
ja muumien jaksossa, muumi villissä lännessä Myy sanoo niiskuneitiä kevytkenkäiseksi hepsankeikaksi B) ja tosiaan siinä haukutaan tyhmäksi ja idiootiksi ja lihavaksi :/
Olisipa näin että ihmiset sanoisivat suoraan toisilleen eikä selän takana, ja eivät vetäisi aina hernettä sieraimeen.
Meillä lapset puhuvat joskus aika suoraan. Sen sijaan eivät koskaan takanapäin puhu pahaa kavreistaan. ei kotona eikä muille.
KUn taas naapurin lapsi puhuu meidän lapsille pahaa niistä, ketkä eivät ole paikalla ja toisinpäin. Kuulin tämän kun kuopus sanoi, että xxx sanoi että yyy on sellainen... (ei oikein vielä tajunnut mitä tuo kouluikäinen oli puhunut)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t997568

Eli oon tismalleen samaa mieltä :xmas:
Mutta eihän se tomi voi sille mitään jos se viivi ja muut sitä nuolee? Vai voiko?
Noinhan se menee pitkälle oikeassaki elämässä. Tuohan on siis realistinen kuva.

vieras

Mutta eihän se tomi voi sille mitään jos se viivi ja muut sitä nuolee? Vai voiko?
Siis ainakin minä olen huomannut, että jonkun lapsen vanhemmat saavat muut nuolemaan hänen lastaan. Esim .vaatetus tai muu voi olla syynä, tai sellainen, että alkaa syyllistää tai sylkeä jonkun toisen lasta ja tällä tavalla tekee omastaan päiväkodin tai luokan kingin. Ja tottakai kun kaikki nuolevat persusta, tuo lapsi yleensä kasvaa melko aurinkoiseksi ja iloiseksi ja juttelee kaikille iloisesti, kun taas se syyllistetty lapsi lakkaa puhumasta lähes.
Ehkä kaikki eivät ole tavanneet näin raadollista peliä mutta minä olen: mammat pelkäävät että oma ei ole suosituin ja käyttävät aika inhottavaa peliä.

No voishan se tuksuttaa että "tuktuktuk tuktuktuk, en minä mitään tehnyt, kiitos kuuluu Touhulle, Lissulle ja Roosalle". Mutta ei. Ei Tomi. Se on narsisti ja kerää itse kaiken kunnian :xmas:

vieras

No voishan se tuksuttaa että "tuktuktuk tuktuktuk, en minä mitään tehnyt, kiitos kuuluu Touhulle, Lissulle ja Roosalle". Mutta ei. Ei Tomi. Se on narsisti ja kerää itse kaiken kunnian :xmas:
ok. Tuo on totta....

vieras

ok. Tuo on totta....
Mutta aika harva meistä on tuollainen. Meissä on kaiksisa sen verran narsistia, että alamme kuvitella itsemme loistavaksi, jos toiset näin kertovat.

siksi
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja nollakuus:
Ja Muumeissa Pikku Myy haukkuu Muumipeikkoa tyhmäksi ja lihavaksi!
Tätä mäkin olen joskus miettiny, että miksi PikkuMyytä ei koskaan komenneta.
Peppi Pitkätossu sai tehdä mitä vaan, kun sillä ei ollu vanhempia, mutta miksi Muumi Mamma ei koskaan puutu Myyn tekemisiin?
koska Tove Jansson halusi nimenomaan kirjata vapaan kasvatusmallin Muumeihin. :) Kapinahenkeä siellä on muutenkin. Suurin osa vaan on kadonnut ja muuttunut pehmoksi sarjan myötä.

vieras
Miten kukaan voi kehittyä, jos kaveri ei koskaan sano suoraan esim.e ttä olet kevytkenkäinen? Mutta silti mulle rakas. Olet lihava? Mutta mun paras kaveri silti.

Kun ei kukaan ole täydellinen ja jos kaikki nuoleskelevat, mitä järkeä siinä on?

Telkkarista tuli joku kotirouva -ohjelma ja jonkun lapsen äiti sanoi, että sun läpi näkyy kun olet niin laiha, ja tyttö oli paksu kuin elefantti. En ymmärrä en, että suoraan sanomisessa on jotain pahaa.

Yhteistyössä