Näkyykö viivaa vai ei... auttakaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä

Vieras
Ja siis jos nää testi jutut ei kiinnosta antaa olla. :)
Tiedän testaavani LIIAN aikaisin (niin olen tehnyt kolmen muunkin lapsen kanssa. )
On vaan kiva tehdä testit ja varsinkin kun tämä on nyt eka kierto, niin ei ole vielä turtunut tuohon testaamiseen... ;)

tässä siis kuva

Neljä tai viisi päivää kun menkkojen alkuun.

Alkuperäinen kirjoittaja eirötgji;23430880:
Mitä järkeä on testata ennen kuin menkat on myöhässä?

Yritin selittää sen ihan ekassa viestissä. Ja kun sua ei kiinnosta muu kun mun testaamisen kritisointi, niin älä suotta avaa tätä. :)

Jokainen tekee varmasti asioita mitä joku toinen ei ymmärrä, joten anna mun jatkaa testaamista.

Kuten sanoin, neljättä nyt kuumeillaan ja tiedän kaikki mahdolliset riskit. Silti haluan testailla, joten se mulla suotakoon.

[QUOTE="vieras";23430878]Parempi kuva olis kiva. ei tuosta saa selvää:([/QUOTE]
Yritin ottaa, toinen kamera on miehen mukana kamera laukussa jossa on nuo järkkärin muut objektit. Tolla putkella ei saanu parempaa. :/

Tosin, en usko että se tilannetta hirmuisesti olisi muuttanu.

[QUOTE="aloittaja";23430902]Yritin selittää sen ihan ekassa viestissä. Ja kun sua ei kiinnosta muu kun mun testaamisen kritisointi, niin älä suotta avaa tätä. :)

Jokainen tekee varmasti asioita mitä joku toinen ei ymmärrä, joten anna mun jatkaa testaamista.

Kuten sanoin, neljättä nyt kuumeillaan ja tiedän kaikki mahdolliset riskit. Silti haluan testailla, joten se mulla suotakoon.[/QUOTE]

Eikös tämä ole keskustelupalsta jossa kannanotto on ihan sallitua, vaikka ei se ehkä kaikkia miellytäkään.

Onnea kuitenkin mahdolliseen odotukseen!

kun mulla viime vuonna oli keskenmeno ja tein useamman testin niin tein samalla testin missä oli sen positiivisuuden näyttävän viivan reunat värjäytyneet mutta itse viiva keskeltä ei. kysyin tuosta testistä apteekista ja sieltä kerrottiin tuollaisen testin olevan positiivinen. hormonia vain on vielä niin kovin vähän ettei testi tiedä miten sen pitäisi reagoida.

tuu kertoon kui kävi :) huomennakin saattais olla jo vahvempi viiva, meinaan kyllä mie siinä jotain näen! siinä keskellä siis.. jos on ihan testiajalla tullut yms niin kyllä se on ihan paikkaansa pitävä, oli testi halpa tai ei!

[QUOTE="vieras";23430921]Mä nään siinä keskellä ihan tosi hailakan punaisen viivan, mutta pitäiskö se edes olla siinä?[/QUOTE]

Mun mielestä näihin on suunnilleen niihin kohtiin tullut aikaisemmilla kerroilla viiva. Mutta saas tosiaan nähdä.

Sitä kun tietää mihin sen viivan pitäis tulla ni ei tiedä kuvitteleeko näkevänsä, vai onko siin viiva..
jotain siin näkyy, tai sit kuvittelen.
Mut en nää punertavaa, eli vaan viivanpaikka taitaa olla kysees..jos siinä siis jotain on.

[QUOTE="vieras";23431047]Sitä kun tietää mihin sen viivan pitäis tulla ni ei tiedä kuvitteleeko näkevänsä, vai onko siin viiva..
jotain siin näkyy, tai sit kuvittelen.
Mut en nää punertavaa, eli vaan viivanpaikka taitaa olla kysees..jos siinä siis jotain on.[/QUOTE]

Tätä mietin kanssa, mutta huomenna uutta testiä sitten :D Katsotaan kuinka käy.

On siinä joku suttu, mutta ei näy kyllä väriä? Mä sain vähän vielä vahvemman tosta eilen ja en ole raskaana :D Noi liuskatestit antaa aina tollasen viivanpaikan!

Siinä näkyy hailakkana vaaleanpunaista. Viivanpaikan erotan, se tuli eilen. ;) (ja niitä on katseltu kolmella aikaisemmalla kerralla, kolmosen tuloa yritettiin 11kk ja muutamaan testiin tuli tuijoteltua joten sen tunnistan. ) T. testifriikki ;)

Mutta huomenna uutta testiä sitten. :D

Yhteistyössä