K
Khimaira
Vieras
Meillä näkyy kaikki muut foxin ohjelmat, mutta jostain syystä tuo sarja ei näy koskaan |O
Aina vaan on nauhoittanut pelkkää mustaa :kieh:
Aina vaan on nauhoittanut pelkkää mustaa :kieh:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oisko niillä laitettu joku esto juuri tuohon sarjaan. On sen verran suosittu joka puolella, että jos sen haluaa katsella on sitten oltava kanavalla ihan konkreettisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26461104:Juu, näkyy. Netistähän ne näkee lataamatta koneelle, tosin ilman tekstejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26461151:Watch The Walking Dead Online Streaming | CouchTuner FREE Siinäpä ois, mulla ainakin nää lataa sillein että melkeensä heti voi alkaa katsomaan, jopa mokkulalla.
//saatan tietää naisen, joka latasi ne koneelle torrenttina ja katsoo bs-playerillä jaksot. Bs-player kun etsii tekstit valmiiks, ei tartte ite osata mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26461216:Ei tuossa oo pakko ladata koneelle mitään. Valitset jakson, sitten sen Watch it here-kohdan, ja siinä tulee lista eri stream-soittimista. Ite käytän sitä putlocker-soitinta.
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26461297:Tuota tuota...
Mulla ei oo mitään tollasia?
Painan vaan jakson nimeä, sitten tulee se jakso ja aika ylhäällä sivua keltainen teksti "Watch it here", ja jakson nimi. Painan siitä jakson nimestä ja siirtyy sivulle jossa on listana eri playereitä. Niistä otan ylimmän, "Link 1: Click here for Putlocker version", klikkaan siitä ja välilehteen aukeaa kyseinen player.
Tv-torrentsista lataat koko kauden ja täältä subit; Tekstitykset Subsearch.org
Miten mode kehottaa käyttämään torrentia laittomaan lataukseen?
Miten mode kehottaa käyttämään torrentia laittomaan lataukseen?
Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26461368:Khimara, jos mä laitan sulle suorat linkit niihin jaksoihin? Ettei sun tartte painaa kun yhtä linkkiä ni saat katsottua?
Sanot vaan mikä tuotantokausi.
Hyih minua. Kukaanhan ei omaan käyttöönsä ikinä lataile. Ja vielä mode, phyih.