Näkyykö teillä walking dead?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Khimaira
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oisko niillä laitettu joku esto juuri tuohon sarjaan. On sen verran suosittu joka puolella, että jos sen haluaa katsella on sitten oltava kanavalla ihan konkreettisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26461151:
Watch The Walking Dead Online Streaming | CouchTuner FREE Siinäpä ois, mulla ainakin nää lataa sillein että melkeensä heti voi alkaa katsomaan, jopa mokkulalla. :)

//saatan tietää naisen, joka latasi ne koneelle torrenttina ja katsoo bs-playerillä jaksot. Bs-player kun etsii tekstit valmiiks, ei tartte ite osata mitään:whistle:

Täytyykö tuo flvplayer ladata koneelle?

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26461216:
Ei tuossa oo pakko ladata koneelle mitään. Valitset jakson, sitten sen Watch it here-kohdan, ja siinä tulee lista eri stream-soittimista. Ite käytän sitä putlocker-soitinta.

siinähän on vaan vaihtoehdot: download tai play now ja sitten kun ottaa sen play now, niin käskee ladata sen ohjelman koneelle.

Tuota tuota...
Mulla ei oo mitään tollasia?
Painan vaan jakson nimeä, sitten tulee se jakso ja aika ylhäällä sivua keltainen teksti "Watch it here", ja jakson nimi. Painan siitä jakson nimestä ja siirtyy sivulle jossa on listana eri playereitä. Niistä otan ylimmän, "Link 1: Click here for Putlocker version", klikkaan siitä ja välilehteen aukeaa kyseinen player.

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26461297:
Tuota tuota...
Mulla ei oo mitään tollasia?
Painan vaan jakson nimeä, sitten tulee se jakso ja aika ylhäällä sivua keltainen teksti "Watch it here", ja jakson nimi. Painan siitä jakson nimestä ja siirtyy sivulle jossa on listana eri playereitä. Niistä otan ylimmän, "Link 1: Click here for Putlocker version", klikkaan siitä ja välilehteen aukeaa kyseinen player.

juu, ei tule mulle sellaista tekstiä.
Eli en sitäkään kautta näe. Voi helkkari, mistään ei näe. Ollaan katsottu ranskaksikin dubattu jakso, mutta sieltäkään ei enää saa ladattua :|

Alkuperäinen kirjoittaja Äksymaija;26461368:
Khimara, jos mä laitan sulle suorat linkit niihin jaksoihin? Ettei sun tartte painaa kun yhtä linkkiä ni saat katsottua?
Sanot vaan mikä tuotantokausi.

:hug:

Vaikka tokan kauden eka jakso- katsotaan toimiiko :whistle:

Yhteistyössä