Näkyykö täällä jos minulla olisi merkintä luottotiedoissa? (kopio omista tiedosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmeissään

Vieras
1. Henkilön perustiedot

Nimi ******
Henkilötunnus *****

2. Henkilön oikeustoimikelpoisuus

Henkilö on oikeustoimikelpoinen.

3. Henkilöluottotiedot

Voimassa olevia luottotietomerkintöjä kaikkiaan: 0 kpl

3.1 Luottosuhteita koskevat maksuhäiriöt : 0 kpl
Rahoitusyhtiöt ja muut luottoa myöntävät yhtiöt toimittavat luottotietorekisteriin luottosuhteita koskevia kulutusluottohäiriötä. Nämä merkinnät kertovat maksulaiminlyönnistä osamaksu- tai tililuottosaatavan kohdalla ja ovat yleensä ensimmäisiä merkkejä maksuvaikeuksista.

Henkilöllä ei ole luottosuhteita koskevia häiriömerkintöjä.

3.2 Velkomustuomiot : 0 kpl
Velkomustuomiot ovat käräjäoikeuden antamia tuomioita, jotka velkojat hakevat tehdäkseen saatavasta ulosottokelpoisen. Jos velkojan saatava on selvä ja riidaton, käräjäoikeus antaa asiassa yksipuolisen tuomion. Yksipuolinen tuomio on tuomioistuimen vahvistama maksuhäiriö, joka rekisteröidään luottotietorekisteriin.

Henkilöllä ei ole merkintöjä velkomustuomioista.

3.3 Varattomuudet ja muut ulosoton esteet : 0 kpl
Jos ulosotossa velalliselta ei löydy ulosmitattavaa omaisuutta, henkilö todetaan ulosmittauksessa varattomaksi. Ulosotossa todettu varattomuus on ulosottoviranomaisen vahvistama maksuhäiriö, joka rekisteröidään luottotietorekisteriin. Mikäli ulosottoviranomainen ei löydä velallista, ulosotto voi päättyä myös ns. tuntemattomuusesteeseen. Tällainen este rekisteröidään myös luottotietorekisteriin. Merkinnät varattomuudesta ja ulosoton esteistä ovat luotonantajan kannalta erittäin vakavia häiriöitä.

Henkilöllä ei ole merkintöjä varattomuudesta tai muista ulosoton esteistä.

3.4 Velkajärjestely-, konkurssi- ja yrityssaneerausasiat : 0 kpl
Tiedot velkajärjestelystä tulevat Asiakastiedon tietokantaan Oikeusrekisterikeskuksen ylläpitämästä velkajärjestelyrekisteristä. Myös konkurssiasioista tai yrityssaneerauksesta voi olla merkintöjä, joita koskevat tiedot saadaan konkurssi- ja yrityssaneerausrekisteristä.

Henkilöllä ei ole merkintöjä velkajärjestely-, konkurssi- tai yrityssaneerausasioista.

3.5 Muut maksuhäiriöt : 0 kpl
Muita rekisteröitäviä maksuhäiriöitä voivat olla mm. kuulutukset pakkohuutokaupoista, verottajan elinkeinonharjoittajaan kohdistamat alv-, veronpidätys-, ja työnantajamaksuasiat sekä vekseliprotestit.

Henkilöllä ei ole muita maksuhäiriömerkintöjä.

3.6 Muut luottotietomerkinnät : 0 kpl
Muita rekisteröitäviä luottotietomerkintöjä ovat mm. tieto tuomioistuimen elinkeinonharjoittajalle tai yrityksen johdossa toimineelle liiketoiminnassa tapahtuneen lakisääteisten velvollisuuksien laiminlyönnin tai rikollisen toiminannan johdosta määräämästä liiketoimintakiellosta, tieto henkilölle määrätystä edunvalvojasta ja mahdollisesta toimintakelpoisuuden rajoituksesta tai vapaaehtoisesta velkajärjestelystä.

Luottotietorekisteriin voi henkilö myös ilmoittaa oman luottokiellon, kun on syytä epäillä henkilöllisyyden väärinkäyttöä. Oman luottokiellon ollessa kyseessä luotonantajan on erityisen huolellisesti varmistuttava hakijan henkilöllisyydestä.

Henkilöllä ei ole muita luottotietomerkintöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
ap mistä sä yleensäki sait tollasen paperin? ..kyl munki mielestä tosa näkyis, koska tossahan ihan selvästi selvitetään luotot! ihme homma..

Ostin omatieto sivuilta... Maksaa reilun 6?, tunnistautuminen omilla verkkopankin tunnuksilla.

puhelinliittymillä on joku oma rekisteri eli jos sulta menee puhelin kiinni niin merkintä jää joksikin aikaa sinne. mutta kannattaa tarkistaa asiakas palvelusta asia.
ja jos ei tämmöistäkään oo tapahtunut niin sitten alkaa kyselemään mistä merkinnästä on kyse.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sulla heille rästissä joku euron lasku?

Ei ole, tämä on minun ensimmäinen liittymä, vanha oli miehen nimissä.

Sulla on oikeus saada tietää peruste, miksei myönnetty. Soita sinne ja kysy.
Ja kait sä ite tiedät, onko sulla joskus joku lasku tms. mennyt ulosottoon....

Alkuperäinen kirjoittaja joo:

Sanoivat syyksi, että merkintä luottotiedoissa. Minulla on ollut joskus merkintä, mutta silloin se näkyi tuollakin!

ap mistä sä yleensäki sait tollasen paperin? ..kyl munki mielestä tosa näkyis, koska tossahan ihan selvästi selvitetään luotot! ihme homma..

Ostin omatieto sivuilta... Maksaa reilun 6?, tunnistautuminen omilla verkkopankin tunnuksilla.

Sen saman paperin saa ilmaiseksi kerran vuodessa suomen asiakastiedosta.
Pitää vaab faxata pyyntö ja liitteeksi kopio henkkareista ja jotain muuta. Kerrotaan kyllä siellä sivuilla.

Sanoivat syyksi, että merkintä luottotiedoissa. Minulla on ollut joskus merkintä, mutta silloin se näkyi tuollakin!

Vaadi niitä todistamaan se. Ja vie näytille se paperi mikä todistaa sun puolesta, ettei merkintää ole.

Alkuperäinen kirjoittaja palikat:

Sen saman paperin saa ilmaiseksi kerran vuodessa suomen asiakastiedosta.
Pitää vaab faxata pyyntö ja liitteeksi kopio henkkareista ja jotain muuta. Kerrotaan kyllä siellä sivuilla.

Joo, mutta tarvin sen NYT!

Ei kun vaadit sen perustelun. Kyllähän sä itekkin tiedät milloin se aiempi merkintä oli tullu, niillä on se tietty vanhenemisaika. Jos on siis se aika menny ohi, ei sais vaikuttaa enää. Jos merkintä on poistunut aika vasta, niin voisiko heillä olla joku vanha tieto, mutta toisaalta mistä sellainen vanha tieto olis kaivettu? Ei kait niillä ole aiemmin ollu tarvetta sun tietoja pyytää vai?

Minäkään en saanut joskus DNA:n liittymää, syyksi sanottiin juurikin tuo merkintä luottotiedoissa. (Ikinä ei ole merkintää ollut.) Sain sitten Suomen asiakastiedosta otteen, jonka lähetin DNA:lle. Sieltä vain pahoittelivat virhettä. Olin kyllä hetken aikaa niin vihainen, että olin jo perua koko liittymän.

Alkuperäinen kirjoittaja Cleopatra:
Minäkään en saanut joskus DNA:n liittymää, syyksi sanottiin juurikin tuo merkintä luottotiedoissa. (Ikinä ei ole merkintää ollut.) Sain sitten Suomen asiakastiedosta otteen, jonka lähetin DNA:lle. Sieltä vain pahoittelivat virhettä. Olin kyllä hetken aikaa niin vihainen, että olin jo perua koko liittymän.

Luulisi tuohan omatieto palveluun pystyvän luottamaan? Mistähän saisin tarkistaa omta luottotietoni muuten? Onko joku muu paikka?

Yhteistyössä