Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja siis muut näkee vain ja ainoastaan sen profiili sivun.
Alkuperäinen kirjoittaja fgtsj:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja siis muut näkee vain ja ainoastaan sen profiili sivun.
niin ja kuvat
Minä myös!Alkuperäinen kirjoittaja Tiheän palstailun kausi:Mistä tiedät, Accra, kuka profiiliasi tai kuviasi käy katsomassa? Minä ainakin ihan puhdasta uteliaisuuttani katselen kavereiden kavereiden profiileja... :ashamed:
miten sä näät kuka sun sivulla käy katteleen?? mistä sellaiset asetukset?Alkuperäinen kirjoittaja Accra:Alkuperäinen kirjoittaja fgtsj:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja siis muut näkee vain ja ainoastaan sen profiili sivun.
niin ja kuvat
ellei ole asetuksia laittanut niin,että vain tietyt ihmiset näkee..mulla pitäs olla asetukset niin,että vain kaverit näkee,mutta jostain syystä kavereiden kaverit käy myös kurkkimassa :kieh: :kieh: varsinkin yks naisihminen käy joka pvä,en tiedä mitä hän niillä tiedoilla tekee..