Nakukoiraihmiset?!

• Viestiketjun aloittaja rasmus3
  • Ensimmäinen viesti
rasmus3
Onko täällä ketään jolla asuisi kotona joku nakukoira? Tai edes joku joka olisi ihastunut kyseisiin koiriin (kiinanharjakoira, meksikonkarvaton, perunkarvaton, AHT)?
Itselläni on 2 kiinanharjakoiraa, toinen naku ja toinen karvallinen versio. Olisi mukava tutustua muihin "nakuhulluihin" :D
Minulle saa laittaa sähköpostia, osoite on kata81@kuopiolainen.com

merelle
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2005 klo 17:30 rasmus3 kirjoitti:
Onko täällä ketään jolla asuisi kotona joku nakukoira? Tai edes joku joka olisi ihastunut kyseisiin koiriin (kiinanharjakoira, meksikonkarvaton, perunkarvaton, AHT)?
Itselläni on 2 kiinanharjakoiraa, toinen naku ja toinen karvallinen versio. Olisi mukava tutustua muihin "nakuhulluihin" :D
Minulle saa laittaa sähköpostia, osoite on kata81@kuopiolainen.com
PROFIILISSA KUVA MEIDÄN NAKUILIJASTA :heart: :heart:

MistyN
Meillä kanssa viisi vuotias kiinanharjakoira, Elli-neiti =)
Puuterihuisku alunperin mutta tällä hetkellä nakuilija :D
paitsi hännäpäässä pieni tupsu..
Olemme alkaneet miehen kanssa haaveilemaan myös karvattomasta kiinarista..

rasmus01
Löytyyhän teitä....! :wave: :wave:
Näillä (ainakin harjakoirilla, en niin muista karvattomista tiedä) on tapana "lisääntyä" :D Meidänkin piti ottaa vaan yksi koira ja kun eka pentu kasvattajalta haettiin niin kasvattajan varoittelut kuitattiin tyyliin "ei meille toista, kyllä tämän yksi riittää...". Niin vaan nyt noita hännänhuiskuttajia on taloudessa jo 2. :ashamed: Ja kuinkas ollakkaan, minä haaveilen vielä yhdestä... :whistle:

rasmus3
Just, se olin minä (eli ketjun aloittaja) joka tuossa yllä ^ kirjoitteli vierailijan roolissa nimimerkillä rasmus01... Vahingossa. :ashamed:
Vähän jo väsy vaivaa, näköjään... :eek:

Yhteistyössä