Nakuilu

  • Viestiketjun aloittaja Pimppinella
  • Ensimmäinen viesti
Nakuristi
Meillä ei ole kesämökkiä, mutta joskus kun satun jäämään yksin kotio saatan ottaa vaatteet pois ja harrastan yksin nakuilua varsinkin kesällä kun on lämmintä voi mennä kuistille nakuileen ja hemmottelemaan, muistan joskus olimme vuokranneet mökin järven rannalta lähdin kävely retkelle pienen matkan kävelteyäni otin paidan ja pöksyt pois matka oli noin puolitoista kilometriä missä oli uimaranta kävin nakuna uimassa enkä huomannut että kukaan olisi erityisesti kiinnittänyt huomioo nakuiluun, palasin takaisin mökille matkalla sain rajatonta rusketusta, kotona en ole koskaan kertonut asiasta, olen kyllä ajatellut joskus osallistua johonkin nakutapahtumaan, nyt muistan kun olin ruissalon nakurannalla ja yyterissä käyti oli enemmänkin naku vaellus menomatkalla oli pienet stringit takaisin tullessa taisin tulla aivan autolle asti nakuna, kertomani kokemukset olen kokenut hienoina hellyttävinä kokemuksina, voisi joskus panna uusiksi.
Harrastatko nakuilua kotioloissa kesällä mökillä tai muuten vapaa aikana yksin tai yhdessä
 
Nakuttaa
Olen harrastanut nakuna uimista jos on ollut mahdollista tuntuu tosi kivalta ja vapauttavalta, kerran fysioterapeuttini kertoi kun tuli tästä keskustelua, että hän omalla mökillään käy aina jos ei ole vieraita nakuna. , uimassa tuntuu niin hyvältä kun uimapuku ei kiristä eikä ahdista, nakuilisin varmaan enemmänkin jos olisi mahdollista, meillä päin ei ole nakurantoja ja esim yyteriin on liian pitkä matka mennä toteuttamaan unelmiani, ehkä sillekin voi tulla joskus mahdollisuu.
 
Pallit pajaana tuulessa
Joskus tuli nakuitua enemmänkin kun muistelen vuosien takaisia pyöräretkiä kun laitoin pöksyt pyörän tarakalle ja paanalle lyhyt teepaita vain päällä ei voinut mennä taajama alueelle mutta, sivuteitä kyllä ajelin ja nautin kun tuuli palleja ja penistä hyväili alkoi siinä sitten peniskin seisomaan kun pyörän satula oli sellainen kapea urheilumallinen sai siinä myös sellaista seksuaalista nautintoa kun kulli pystyssä polki, joku sattui kerran näkemään naku harrastuksenii ja toi tietoa vaimolle että pyöräilen pitäjällä nakuna , jouduin tosi kovaan kuulusteluun ie auttanut kuin tunnustaa että olin pyöräillyt pallit paljaana ja luvata että ei toistu oli vähän nöyryyttävää ei voinut muutakaan, silti voin sanoa että nautein suunnattomasti näistä nakuretkistä
 

Yhteistyössä