Naksahteleeko kaikilla rintalasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Tai mikä lie alue tossa tissien alla nyt onkaan. Onkohan se sittenkin rintakehä...

No kuitenkin, mä oon huomannut, että kun makaan mahallani, niin vasemmalla on kohta joka tavallaan painuu sisään, ja kun jännitän tietyllä tavalla, se nousee takaisin naksahtaen. Kohta tuntuu myös sormin, sitä saa paineltua edestakaisin, ja naksuminen on kuuluvaa.

Onkohan tuo jotain raskauksien aiheuttamaa löystymistä

Alkuperäinen kirjoittaja ekpjvn:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:

On. Se naksunta tulee sternocostal nivelestä tai kylkiruston toisen pään nivelistä. Ne osaa kipeytyä.

Raskaus myös tiputtaa jalkapöytää. Joskus on sanottu, että raskaudesta saa kengänkokoon numeron lisää. Ja se on lakapöydän romahtamista se.

Alkuperäinen kirjoittaja iwjef v:

On. Se naksunta tulee sternocostal nivelestä tai kylkiruston toisen pään nivelistä. Ne osaa kipeytyä.

Raskaus myös tiputtaa jalkapöytää. Joskus on sanottu, että raskaudesta saa kengänkokoon numeron lisää. Ja se on lakapöydän romahtamista se.

Ei mulla tullut. Onneksi. Ei ole tarvis tätä 40-41 kaviota kasvattaa yhtään enää :(

Tota mä muuten mietin myös tänään. Mites siinä sit käy, lähteekö siinä pituudesta pois samalla? :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja åieoprjnv:

Ai onko tossa tissien allakin niveliä :o
:ashamed:

sellaset 16, jos ei lasketa sternoclavikulaareja mukaan.

Sorry, rintalastassa on itsessään vielä pari. Se lasta on jaettu yläosaan, keskiosaan ja xhippoidiin. Rintalastan kyhmy on 2-costan kohdalla ja se kyhmykin on nivel.

Tota mä muuten mietin myös tänään. Mites siinä sit käy, lähteekö siinä pituudesta pois samalla? :snotty:

Ei ainakaan tolla perusteella. Ei se calcanuksen yläpuoleinen romahda mihinkään, kuten ei nilkkanivelkään.

Alkuperäinen kirjoittaja åoqefnv:

Ei ainakaan tolla perusteella. Ei se calcanuksen yläpuoleinen romahda mihinkään, kuten ei nilkkanivelkään.

Huh helpotusta :D

Kyllä. Se on oikea maanvaiva. Iltaisin kun käy sänkyyn,se yleensä alkaa. Naksahteleehan se muutenkin, mutta silloin sen huomaa parhaiten ja tuntuu. Vaikka se ei varsinaisesti satu, niin tuntuu erittäin inhottavalta. Ja silloin varsin kun sattuu naksumaan hengityksen mukaan.

Yhteistyössä