Ootteko laittaneet sinne juustoa ja sitten voitaikaan rullaus? tuleeko hyviä?
Timangi- 23.02.2010 #2 Oon laittanut. Ja levittäny välillä siihen taikinanpintaan creme bonjouria, nam!
akka 23.02.2010 #6 Olen laittanut ja tulee hyviä.Tosin sitä juustoa valuu sieltä aika paljon pellille,joten ilmeisesti olen laittanut sitä liikaa.Ja siivuna kääräisee nakin päälle ennenkuin käärii nakin,juustoraastella tulos oli huomattavasti levinneempi.
Olen laittanut ja tulee hyviä.Tosin sitä juustoa valuu sieltä aika paljon pellille,joten ilmeisesti olen laittanut sitä liikaa.Ja siivuna kääräisee nakin päälle ennenkuin käärii nakin,juustoraastella tulos oli huomattavasti levinneempi.
menia 23.02.2010 #9 Usein laitan päälle koristeeksi juustoraastetta. Tai jotain siemeniä, jos menee aikuisille tarjolle.
vieras 23.02.2010 #10 Mä laitan eka tuorejuustoa, sit juustosiivun, sit siivu metwurstia, sit nakki ja sit käärästään. Päältä voitelen munalla ja laitan unikonsiemeniä.
Mä laitan eka tuorejuustoa, sit juustosiivun, sit siivu metwurstia, sit nakki ja sit käärästään. Päältä voitelen munalla ja laitan unikonsiemeniä.