Näkijä täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan tavallinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihan tavallinen

Vieras
Olen tavallinen ihminen, mutta osaan katsoa tarot korteilla ja oikeaan on osunut kun olen vuosien aikana kortteja katsonut. Olen tehnyt tätä koska tykkään katsoa korteista ja koska osaan tehdä sitä, olen tehnyt hyvää hyvyyttäni.
Minulla paljon muitakin asioita mitä pitää tehdä, niin onko väärin että perisin katselmuksista aina vaikka 10euroa? Ihan vaan sen takia koska minulla muitakin töitä. ajattelevatko ihmiset heti että teen rahasta?

Joo joo ihan varmasti. Niinpä tietenkin. He ei me palstalaiset ihan megatyhmiä olla, vaikka välillä vähän hölmöjä. Mitäpäs näät tulevaisuudestani, mitä teen tänään? Uskon, jos se käy toteen. Ennen en usko.

No musta se ainakin olisi aika paljon rahaa..

Silläpä en kenenkään ennustajan luokse ole mennyt, vaikka mieli tekisi jonkun kristallipallosta kurkata, että miltä meidän perheen kesä ja syksy ja elämä siitäkin eteenpäin näyttää, kun hirveä ahdistus päällä tulevaisuudesta :(

Alkuperäinen kirjoittaja ihan varmasti:
Joo joo ihan varmasti. Niinpä tietenkin. He ei me palstalaiset ihan megatyhmiä olla, vaikka välillä vähän hölmöjä. Mitäpäs näät tulevaisuudestani, mitä teen tänään? Uskon, jos se käy toteen. Ennen en usko.

Arvasin että tämänkaltaisia viestejä tulee.. En juuri sinunkaltaisille ennustaisi mitään edes rahasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Pampula:
No musta se ainakin olisi aika paljon rahaa..

Silläpä en kenenkään ennustajan luokse ole mennyt, vaikka mieli tekisi jonkun kristallipallosta kurkata, että miltä meidän perheen kesä ja syksy ja elämä siitäkin eteenpäin näyttää, kun hirveä ahdistus päällä tulevaisuudesta :(

olen kauan tehnyt ilmaiseksi mutta nyt tuntuu että edes pieni palkkio olisi kiva. Olisikohan 5e parempi sitten.

Yhteistyössä