Näkeekö tuolla facebookissa kaikki kaverit niitä vastauksia what do your..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
What do your friends say about you? Siis mitä muut ovat minusta vastanneet, näkeekö kaikki kaverini ne? Kiva kun tuolla on jotain sellaisia kysymyksiä joihin jotkut tietää vastauksen ja jotkut eivät (eikä tarviskaan saada tietää) ja sitten ne paljastuu :(

Alkuperäinen kirjoittaja annika:
No, on mullekin vastattu "yes" kysymykseen käytänkö kannabista, vaikka en kyllä satu käyttämään. Eihän kukaan voi tietää onko ne oikeesti totta.

no ei voi tietää, mutta tosi kiva kun tollasia vastauksia tulee ja paljon sukulaisia ja tuttuja tuolla ystävänä :( Kyllä noista äkkiä jutut lähtee liikkeelle..

En tiiä, mutta mua ärsyttää koko sovellus, kun se ei ikinä toimi kunnolla! |O Ja pisteitä kertyy niin hitaasti, etten pääse katsomaan, mitä musta on vastattu, kihisen uteliaisuudesta. :D Jotkut laittaa ihan ihme vastauksia, kuten esim. joku vastasi YES kysymykseen: " Do you think Suvi would marry someone for money?" :o Miten se tyyppi voikin tuntea mut niin huonosti...vaik mua ei edes tuntis niin en kyl edes vaikuta mielestäni sellaiselta tyypiltä. Masokistista, oon tosi utelias vastauksista, mut sit ärsyynnyn niistä, kun ne ei miellytä. :D :saint:

Mä en ole päässyt kertaakaan katsomaan niitä. Kysymykset on kyllä tosi typeriä, että ei kai niin väliäkään.
Mikä se yks juttu oli joka näkyi profiilissani mulle mainoksen tyyliin ja siinä luki, että 3 ihmistä "hates you" ja "2 is crushed on you"???? Onko muilla ollut?

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Mä en ole päässyt kertaakaan katsomaan niitä. Kysymykset on kyllä tosi typeriä, että ei kai niin väliäkään.
Mikä se yks juttu oli joka näkyi profiilissani mulle mainoksen tyyliin ja siinä luki, että 3 ihmistä "hates you" ja "2 is crushed on you"???? Onko muilla ollut?

mainoksia,mainoksia B)

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
mä en usko,et toi edes pitää paikkansa..että kaverit edes tekee tota "kyselyä" ja siks toisekseen,ne vastaukset näkyy vaan sulle,ei muille =)

Kyl ne tekee oikeasti sitä kyselyä. Siinä sovelluksessa kerätään pisteitä kutsumalla kavereita sinne ja vastaamalla kysymyksiin heistä...kun on kertynyt tarpeeksi pisteitä, voi nähdä mitä itsestä on vastattu ja kuka se vastaaja on.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
mä en usko,et toi edes pitää paikkansa..että kaverit edes tekee tota "kyselyä" ja siks toisekseen,ne vastaukset näkyy vaan sulle,ei muille =)

Kyl ne tekee oikeasti sitä kyselyä. Siinä sovelluksessa kerätään pisteitä kutsumalla kavereita sinne ja vastaamalla kysymyksiin heistä...kun on kertynyt tarpeeksi pisteitä, voi nähdä mitä itsestä on vastattu ja kuka se vastaaja on.

meinaatko :whistle: kun mulle on tullu tänään melkein joka toiselta kaverilta sama ilmotus ja parista tiedän 100 % varmuudella,et ei oo ollu koneella tänään :D siellä kun välillä tulee noita sovelluksia muka jonkun kaverin lähettämällä..

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:

meinaatko :whistle: kun mulle on tullu tänään melkein joka toiselta kaverilta sama ilmotus ja parista tiedän 100 % varmuudella,et ei oo ollu koneella tänään :D siellä kun välillä tulee noita sovelluksia muka jonkun kaverin lähettämällä..

Samaa epäilen

Tungen tänne itseni...

Mikä juttu on se että näkisi kuka käy katsomassa profiiliani?

Saako jostain selville ketä minä käyn katsomassa? Entä kuka käy katsomassa minun profiilia?

No siis jokainen, joka on asentanut kyseisen ohjelman nähdäkseen mitä muut ovat hänestä vastanneet, lähettää kaikille ystävilleen AUTOMAATTISESTI "x has answered a question about your personal life".

Alkuperäinen kirjoittaja linnea:
No siis jokainen, joka on asentanut kyseisen ohjelman nähdäkseen mitä muut ovat hänestä vastanneet, lähettää kaikille ystävilleen AUTOMAATTISESTI "x has answered a question about your personal life".

En ymmärtänyt :/ . Itsellä ei sovellusta, mutta tulee viestejä kavereilt Does ******* eat too much? What ***** tihnks about your body tms tms.

Näenkö vain minä, mitä he ovat minusta vastanneet, vai näkevätkö kaikki hänen kaverinsa, mitä ovat minusta sanoneet/vastanneet?

Uusimmat

Yhteistyössä