Näkeekö muut unia, jotka jotenkin liittyvät toisiinsa tai ovat jatko-osia edellisiin unii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hmph
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hmph

Vieras
Mulla on melkein joka yö sellaisia unia. Uni jatkuu, vaikka käyn välillä hereillä.
Aikaisemmissa unissa tapahtuneet asiat monesti jatkuvat, tai muuten käyvät ilmi jotenkin. Tämä on kuin eläisin unissani ihan toisessa maailmassa, missä villeinkin unelma voi käydä toteen. Unien välissä käyn tässä maailmassa, kunnes taas illalla laitan nukkumaan ja otan ohjat toiseen elämääni.

Olen usein unissani ollut yhteyksissä erääseen hottiin näyttelijään. Tämä mies vierailee usein unissa luonani. :D :p

Pitemmän ajanjakson aikana olen saanut unissani kaksi lasta. Pari keskenmenoa on tullut ja olen synnyttänyt sairaan keskosen ennen aikaisena.
Onneksi unissa lapset voi jättää kotiin vahtimatta, kun ne lakkaavat olemasta heti kun selän käännän ja alkavat taas elää kun näen ne uudelleen.

Olen varmaan sekopää hullu, mutta nautin unimaailman asioista paljon. :O

Samana yönä uni monesti jatkuu, vaikka heräisinkin välillä. JOskus jatkuu jonain toisenakin yönä. Ja monesti nään unia jotka tapahtuu samassa kaupungissa. En ole vielä kyennyt selvittämään mikä tämä kaupunki on, vai onko sitä oikeasti ollenkaan:)

Yhteistyössä