Näkeekö facessa olija ketkä käyneet katsomassa omaa profiilia???!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wooooooot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sitähän ne sanovat. Uutisissa oli, että nyt jo ryhmien sivuilla ylläpitäjä näkee vierailijat ja kohta laajenee yksityisiin profiileihin. Joten koittakaa mammat nyt jo vieroittautua siitä eksien ja vanhojen koulukamujen stalkkauksesta.

[QUOTE="xxx";26709133]hö, eihän tuossa oo mtn mieltä jos näin tulee olemaan. menee into koko naamasta.[/QUOTE]

Ootko sä näitä jotka käy vaan kyttäämässä toisten elämää eikä koskaan jätä jälkiä käynnistään :D

Ei kai siinä nimittäin mitään pahaa ole, jos kaveri näkeekin että olet käynyt vierailulla hänen sivuillaan. Keitä te oikein stalkkaatte jos uudistus näin ahdistaa?

Epäilempä, että tulee paljon stalkkausprofiileja (aku ankkoja ja milla magioita), joilla voi vaklata jäämättä kiinni. Siis jos tuollainen mahdollisuus tarkkailla kävijöitä tulee.

Nyt mua oikeasti alkoi kiinnostamaan, että miten usein ja miten tuntemattomien ihmisten (ilmeisesti ette kavereiden) profiileja te kyttäätte ja miksi ihmeessä?

Siis miksi ei???

Kyllä mä surffaan siellä vaikka mitä kautta tuttujen tuttujen profiileja (en tiettyä henkilöä kuiteskaan vakoile),se on kivaa!

Esim.niina meni kihloihin henkilön kalle kanssa,käyn mä kurkkaa minkä näkönen heppu tää kalle on.NIII!

En nyt oikein ymmärrä miksi se ahdistaisi, jos joku käy kurkkimassa (suljettua?) profiilia? Facebook on netissä, netti on aikaslailla laajahko paikka. Jos haluaa pitää elämänsä omana tietonaan niin silloin ei pistä sitä nettiin. Ko/kö?:rolleyes:

Yhteistyössä