On yritetty lastensuojelua ja yhteydenottoa poliisiin.Ei auta.Sama tilanne jatkuu ja jatkuu,enää kukaan ei edes soita enää poliisille,koska se ei auta.
Tämän perheen vappu; teini-ikäinen on ryyppäämässä kavereidensa kanssa. Äiti ja isä vetävät nyt kolmatta päivää viinaa (+jotain muuta?). Äiti on ollut sammuneena nyt yli vuorokauden. Isän kavereita on kylässä juopottelemassa ja saunomassa.
3 alle kouluikäistä lasta heitteillä,nuorin 4 v. Pihassa on lampi ja laituri,2 nuorimmaista keikkuvat laiturilla pitsisukkahousuissa ja t-paidoissa.+1 aste lämmintä ja kova tuuli.
Isä hilluu kavereineen myös ´kylillä´,jolloin lapset ovat kotona sammuneen äidin kanssa.
Kukaan ei voi tehdä mitään. Sydän vuotaa verta näiden lasten takia

Itse en voi olla missään yhteydessä heihin, on uhattu jo väkivallalla (tein heistä ilmoituksen 3 viikkoa sitten kun viimeksi oli samanlainen tilanne).
Moni läheinen +naapurit ovat kyllä tietoisia,ja puhelimet käyvät kuumana kun asialla ´herkutellaan´. Melkein kuin yritettäisi yllyttää toista soittamaan Häkeen,kun itse ei uskalleta!
Itse tein ilmoituksen nimettömänä viimeksi,mutta silti poliisi sai selville henkilötietoni ja vihjasi henkilöllisyydestäni.