Naisten vaivoja...auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei ymmärrä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei ymmärrä

Vieras
Pari vuotta sitten mulla oli kohtutulehdus, nyt muutama kuukaus sitten puhjennu kysta vasemmas munasarjassa...ei lapsia, ja olen 24v.

Eilen aamulla kun olin koiran kanssa aamulenkillä alko sattumaa alamahaan ja ikäänku kohtuun ku otti askeleita/tärähti...semmonen outo tunne ja vähän niinku paineen tunnetta olis myös. Jatku koko eilisen päivän ja tuntu jo nauraessakin, ja vähän nipisteli ja pienesti kramppaili yms, mutta ei vaikuttanu mitenkää mun normaaliin olemiseen tai liikkumiseen, mutta koko ajan huomioin sen tunteen...
No, tänään taas jatkuu..nyt kun istun ni alamahassa paineen tunnetta ja sellasta pienen pientä kipuilua ja jos vaikka hypähdän ni tuntuu kuin kohtu menis ylös ja alas ja sattuu hiukan...SIIS MITÄ IHMETTÄ?

Taitaa olla vielä niin vähän porukkaa paikalla ja ymmärrän, että muiden vaikea sanoa toiselle mitään diagnoosia..mutta ajattelin, että jos jollain jotain ajatusta.
Itteeni nää alkaa jo häiritsee ku pelkään, etten kohta saa ees lapsia kun aina jotain tuolla..

Voi ei, voiko se kysta siis uudelleen täyttyä? Hitto, mä oon tyhmä..ku mä luulin, et se ois kuihtunut kokonaa pois *nolona*...
Voi perhanan perhana, ku asun pienellä paikkakunnalla ja viimeks lähettivät tyksiin...No,ei tässä muuten mitään, mutta ku en oo kotona ku vasta viikon päästä maanantaina :(

ei sama kysta voi uudelleen täyttyä. kyllä se vanha tosiaan kuivaa pois mutta aina voi tulla uusia kystia. hedelmällisessä iässä kystat ovat todella yleisiä. mulla on tuon tyylistä ovulaatio-kipua, riippuen tietenkin missä kohtaa kiertoasi olet?

En tie kehtaanko ees sanoa, etten tosiaan tiedä missä vaiheessa kiertoa olen *nolona kaksinkertaisesti*, sillä olen syöny monta vuotta pillereitä ja tienny aina laattojen perusteella kierron, mutta nyt muutama kuukaus sit jätin pillerit pois enkä tosiaa tie millon menkat tulee...:/ tosin voisivat olla tulossa koska ei oo pitkää aikaa ollu...

Yhteistyössä