Naisten logiikkaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
1. Nainen haluaa seksiä mutta ei siedä sitä, että mies ehdottelee tai flirttailee - paitsi jos kyseessä on Brad Pitt tai vastaava Fight Club-leffan kunnossa

2. Nainen haluaa komean, lihaksikkaan, rikkaan, älykkään ja upean miehen mutta itse ei ole valmis pitämään edes omaa painoaan hallinnassa

3. Nainen ei ole kiinnostunut miehistä, jotka ovat häneen lääpällään mutta on kiinnostunut miehistä, jotka osoittavat vähän tai eivät lainkaan kiinnostusta häneen

4. Nainen on vihainen kun mies ei ymmärrä mitä hän haluaa mutta nainen ei halua sanoa mitä haluaa ääneen miehelle - miehen pitäisi pystyä lukemaan naisen ajatuksia

• Haha
Reactions: Mustakettu
Elämässähän pitää olla haasteita! :D

Onneksi, näin pariutuneena, voi kavuta miehen päälle tai nauttia siitä kun se nostaa seinää vasten ja kummemmin kyselemättä alkaa...

• Rakkaus
Reactions: Elena777
1. Nainen haluaa seksiä mutta ei siedä sitä, että mies ehdottelee tai flirttailee - paitsi jos kyseessä on Brad Pitt tai vastaava Fight Club-leffan kunnossa

2. Nainen haluaa komean, lihaksikkaan, rikkaan, älykkään ja upean miehen mutta itse ei ole valmis pitämään edes omaa painoaan hallinnassa

3. Nainen ei ole kiinnostunut miehistä, jotka ovat häneen lääpällään mutta on kiinnostunut miehistä, jotka osoittavat vähän tai eivät lainkaan kiinnostusta häneen

4. Nainen on vihainen kun mies ei ymmärrä mitä hän haluaa mutta nainen ei halua sanoa mitä haluaa ääneen miehelle - miehen pitäisi pystyä lukemaan naisen ajatuksia
Tässä on niin moni asia väärin, etten tiedä mistä aloittaa...ja siis siinä olet oikeassa, että me naiset saatetaan olla hankalia tulkita...mutta kerronpa miten mä nään tään.

1 Flirttailu on ihanaa ja mies joka sellasta tekee on söötti, enkä ole ikinä pitänyt Brad Pittiä esikuvana komealle miehelle...toki hän komea on tai söpö, mutta on komeampiakin miehiä olemassa ja sellasia komeita löytyy myös miehissä kenelle on kasvanut vatsakumpuakin.

2 Saman suuntausta ajattelua löytyy paljon myös miehissä...ja minkäs ihminen sille mahtaa, jos lihakset saa sydämen sykkimään? Omasta terveydestä jokaisen pitäis pitää huoli ensisijaisesti itsensä takia, ei toisen mieliksi.

3 Mulle turn off on sellanen mies, joka ensiksi esittää kiinnostunutta, puhuu muille seläntakana toista, jatkaa naiselle kiinnostunutta jne....sellasta en pidä miehenä lainkaan.
Niin ja oma kiinnostus mieheen joka osoittaa kiinnostusta vähän, kyllä hiipuu myös äkkiä...sensijaan mies joka osoittaa olevansa kiinnostunut, voi herättää omankin kiinnostuksen.

4 Joskus raskaana ollessa saattoi asiat mennä noin, mutta en ole ikinä ajatellut että miehen pitäisi lukea ajatuksiani...

Yhteistyössä