Naisten enemmistö elää puutteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tulipa muistoja mieleen kun
lapset olivat peniä. Milloin lähdettiin ”mittaamaan varaston seinää uusia hyllyjä varten”, milloin kutsuin tädin meille, että pääsin miehen mukaan päiväksi töihin. Siellä harrastettiin seksiä monta kertaa autossa ja työkohteessa ja jopa huoltoaseman vessan seinää vasten.😬

Onko mielestänne seksi parisuhteissa vähentynyt? Millaistakohan ennen vanhaan oli?
Tuleekohan nykyajan ihmisille paineita kun iltapäivälehdissä kerrotaan mikä määrä on normaalia ja lampaat uskoo.🤔

Tulipa muistoja mieleen kun
lapset olivat peniä. Milloin lähdettiin ”mittaamaan varaston seinää uusia hyllyjä varten”, milloin kutsuin tädin meille, että pääsin miehen mukaan päiväksi töihin. Siellä harrastettiin seksiä monta kertaa autossa ja työkohteessa ja jopa huoltoaseman vessan seinää vasten.

Onko mielestänne seksi parisuhteissa vähentynyt? Millaistakohan ennen vanhaan oli?
Tuleekohan nykyajan ihmisille paineita kun iltapäivälehdissä kerrotaan mikä määrä on normaalia ja lampaat uskoo.
Oletko kyltymätön?

Oletko kyltymätön?
Noh, sanotaanko näin että innostun herkästi. Olen ns. heti valmis.😬
Tosin pitkätkin esileikit pitkin päivää ovat kiihottavia ja kivoja.

Mutta, kun saan kunnollla niin olen kyllä ihan tyytyväinen.

Se on muuten hullua.

Ku ajattelee isoäitiä- ja isoisää. Asuivat tupa-kamari, ns. "hellahuoneessa" missä oli vain pieni makuusyvennys ja lapset nukkuivat ihan siinä vieressä. Ja silti mummo tuli kuudesti raskaaksi.

Nyt on joka ipanalla oma makkari mutta seksiä ei silti muka voi harjoittaa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Kun tämän palstan enemmistömammojen kirjoituksia lukee niin olisin kyllä vetänyt sellaisen johtopäätöksen että otsikon pitäisi olla

Naisten enemmistö haluaa elää ilman mitään fyysisiä kontakteja miehiin

Ilo havaita, että kuuluvatkin jääkylmään vähemmistöön. Lissu varsinkin on elämän iloinen, massasta edukseen erottuva

(setiksen väistämätön johtopäätös kaikista saamistaan syyllistävistä ja kiukkuisista kommenteista, kun haluaa paljastaa otteita upeasta seksielämästään saman henkisille naatiskelijoille)

Noh, sanotaanko näin että innostun herkästi. Olen ns. heti valmis.
Tosin pitkätkin esileikit pitkin päivää ovat kiihottavia ja kivoja.

Mutta, kun saan kunnollla niin olen kyllä ihan tyytyväinen.
Hienoa 👍

Sitä samaa sinussa kuin mun nuoressa aasialaisessa salarakkaassa. Hän syttyy heti siitä kun meitsi on niin ”horny” aina kun tavataan. Ja sitten pannaan menemään (sanamuunnos huom) 😅

No kyllä meillä on paljon muutakin, luottamuksellisia syvällisiä keskustelujakin aina.

Joskus parin päivän välein, joskus pahimmillaan voi mennä viikkokin livetapaamisten suhteen

setis (sain hältä uusimman lempinimen, josta oon ylpeä : Fucker-Boy 😎)

Kun tämän palstan enemmistömammojen kirjoituksia lukee niin olisin kyllä vetänyt sellaisen johtopäätöksen että otsikon pitäisi olla

Ilo havaita, että kuuluvatkin jääkylmään vähemmistöön. Lissu varsinkin on elämän iloinen, massasta edukseen erottuva

(setiksen väistämätön johtopäätös kaikista saamistaan syyllistävistä ja kiukkuisista kommenteista, kun haluaa paljastaa otteita upeasta seksielämästään saman henkisille naatiskelijoille)
Taidan saada useammin kuin Lissu jolla ei tällä hetkellä ole miestä

Taidan saada useammin kuin Lissu jolla ei tällä hetkellä ole miestä
Ihan varmasti saat!

Mä jäin jumiin tuon viimeisen suhteen jälkeen niin pahasti, että en ole oikein osannut viehättyä muista miehistä.:( Olen jopa ihan yrittänyt mutta se ei ole reilua miehelle jos olen pelköstään joku seisottaja.😁
Siihen lisänä suht. menevä arki niin se on siinä - päädyn harrastamaan seksiä itseni kanssa.😁

Mutta, ihana kuulla kun muut ovat aktiivisia.❤️ Rakkaus, seksi ja himo on tärkeitä ja ihania asioita!❤️
Mutta ilman näitäkin näköjään pärjää JOS kalenteri on ihan täysi.

ohh so boring tuo sun sooloilusi

Mie oon aktiivinen salarakkaani kanssa ja nautin siitä aina 100% kybällä 😘

t. setis

ps elämä on laiffii 😘

Haaveilen seksistä vain mun edellisen miehen kanssa.
Olen silloin tällöin mietiskellyt jos aloittisi seksisuhteen hänen kanssa. Ehkä aika olisi jo kypsä ainakin minun puolelta, hänestä en ole niin varma. Minä olin se joka lopetti suhteen. Nyt olen vahva ja uskon, että pystyisin pelkkään tapailuun.

Voisi tavata hotellissa, mökillä tms. että lapset eivät luulisi että olemme taas yhdessä.

Tätä asiaa kun vielä hetken vatkaa niin ehkä ehdotan hänelle jotakin. Hän on silloin tällöin viestaillut ja kysellyt että vieläkö rakastan häntä.
Aika surullista - niin täydellinen kemia, seksi, himo, mutta kuitenkin mahdoton suhde/arki.

Öö puhut täällä "salarakkaasta" = olet pettäjä ja ihmettelet miksi saat kuraa niskaan? Erityisesti sellaisella leuhkiminen on oksettavaa (vaikka muutenkin noi asiat on jokaisen omia). Palsta oli kivempi ennen kuin tulit tänne repostelemaan yökötylsilläsi. En pidä myöskään kilttimiehestä mutta ne ketjut voi sentään halutessaan ohittaa, yleensä. Setis ja kiltti on säälittäviä ihmisriekaleita.

Yhteistyössä