Olen 16w amis poika ja haluaisin naista. Ei ikärajaa. Miehet ja feikit älkää vaivautuko.
Amis 11.12.2005 #1 Olen 16w amis poika ja haluaisin naista. Ei ikärajaa. Miehet ja feikit älkää vaivautuko.
jepsis 11.12.2005 #4 Olen kuuskytviis mummo ja Hartolasta, mutta timmi. Kelpaako? Täällä kun ei ole amispoikia, ne on menny Lahteen tai Heinolaan
Olen kuuskytviis mummo ja Hartolasta, mutta timmi. Kelpaako? Täällä kun ei ole amispoikia, ne on menny Lahteen tai Heinolaan
Teinityttö 11.12.2005 #10 Mä oon itä-Suomesta Varkauden läheltä. Onko sulla Hotmailissa osotetta, voitas käyttää Messengeriä, jos haluut?
Mä oon itä-Suomesta Varkauden läheltä. Onko sulla Hotmailissa osotetta, voitas käyttää Messengeriä, jos haluut?
Boy 11.12.2005 #11 Musta voit saada seuraa.. Oon yksinäinen poika täältä jostain.. Mut kuiteskin ikäs?
Boy 11.12.2005 #14 Tarkotin kyllä tota teinityttöä.. Oon ollu sängys ton teinitytön kans.. On sitten muuten tiukka pano.. Kyllä se mulle usein antaa.
Tarkotin kyllä tota teinityttöä.. Oon ollu sängys ton teinitytön kans.. On sitten muuten tiukka pano.. Kyllä se mulle usein antaa.
Boy 11.12.2005 #15 Tarkotin kyllä tota teinityttöä.. Oon ollu sängys ton teinitytön kans.. On sitten muuten tiukka pano.. Kyllä se mulle usein antaa.
Tarkotin kyllä tota teinityttöä.. Oon ollu sängys ton teinitytön kans.. On sitten muuten tiukka pano.. Kyllä se mulle usein antaa.
Boy 11.12.2005 #19 Oletko unohtanut jo viime yön? Voihkit ja ulvoit niin että naapuritkin heräs. Ja naapurit sit yllätti meidät rakastavaiset kesken aktin.
Oletko unohtanut jo viime yön? Voihkit ja ulvoit niin että naapuritkin heräs. Ja naapurit sit yllätti meidät rakastavaiset kesken aktin.
Boy 11.12.2005 #23 Öhöm.. No uskotko todella et oisin jonku teinin kans ollu.. Vihaan teinejä ja mistä oot?
Boy 11.12.2005 #24 Öhöm.. No uskotko todella et oisin jonku teinin kans ollu.. Vihaan teinejä ja mistä oot?