Näistä ollaan hirveän kateellisia (oma kokemukseni) - oletteko samaa mieltä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kaisaliina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No kun se ei ollut tässä se pointti. Mutta voinen selittää asian jos näin kovasti sitä toivot. Kaikki oli hyvin, pidimme näiden kahden ystävän kanssa aivan normaalisti yhteyttä kuten aina ennenkin. He ovat sinkkuja, mainittakoon tämä asia nyt. Ja kovasti haluaisivat löytää sopivan miehen ja perustaa perheen. Kun ilmoitin raskausuutisen minua ei onniteltu ja yhteydenpito loppui siihen heidän taholtaan. Itse yritin raskausajan pitää yhteyttä, mutta kun se ei ottanut onnistuakseen niin lopetin. Nyt minulla on lapsen myötä uusia aivan ihania ystäviä :)

No tämä nyt on ystäviesi typeryyttä.

Mutta otetaan vaikka toinen esimerkki. Jos sinulla on yllinkyllin lastenhoitajia tai varaa peräti palkata sellainen ja ystävälläsi ei ole ketään, niin kohtuullista olisi, että silloin tällöin kutsuisit vaikka ystäväsi lapsen hoitoon. Tässä tilanteessa taas käsittäisin jos ystävä hieman harmistuisi jos et ikinä tarjoaisi apuasi.

[QUOTE="Maria";28357971]Kyllä kateellisia riittää.
Meillä käy siivooja kerran viikkoon ja on myös au-pair, miehen kotimaasta Ranskasta. Ollaan molemmat korkeasti koulutettuja ja siinä asemassa, et saadaan valita millon ja miten paljon töitä viitsii tehdä. Tämä usein herättää närää.[/QUOTE]

Jos saatte valita tuossa asemassa, ettette tee yhtään töitä, niin sitten minäkin voisi olla pikkiriikkisen kateellinen.

Yhteistyössä