Naisstripparit kuuluvat Sipoon kunnan arvoihin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tässä tullaan (tai ainakin mä tulen) siihen, tekeekö uimaranta jostain asiasta soveliaampaa, koska uimaranta.

Eli voiko molemmat tissit paljaana roikkuen imettää vaikka bussissa, koska siinä on maailman luonnollisin tapahtuma, vai pitäiskö verhota ne tissit _kuitenkin_ jotenkin, mikä ei ole iso vaiva.

Mulla ei ole niin suurta tarvetta alastomuudelle, että vaatisin muita hyväksymään tissini.

Jokainen saa kuitenkin olla nakuna
-oman kodin sisäpuolella
-okt:n pihassa
-mokillä/vuokramökillä
-metsässä
-rannalla silloin kun siellä ei ole muita, vaikkapa aamulla.
Saat olla nakuna myös meillä, jos satut yllättäen vaikkapa . . . päiväkahveille.... ;)
Tämä siitä huolimatta, että kuvailusi mukaiset "utareet" minua tuskin innostaisivat.
 
Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Echo
Miksi
Sinä
Ei
Mennä
Nakurannalle? Kieriskelisit siellä perse paljaana ja Eevan asussa niiden möhömahaukkojen ja riipputissitätien seurassa. :)

Ja mulla on etelässä ja uimarannoilla oikein hyvä mieli.

Mutta en mä vaadi hyvän mielen toteutumiselle yläosattomuutta. "Voi v..., turhaan maksoin monta tonnia kun Atlantin aallot eivät saaneet hyväillä paljaita utareitani."
Mutta tavallaan olet itsekäs.

Ketään (paitis setis ja m1es) ei haittaa, jos se biksujen yläosa pysyy kaikilla päällä. Silloin on kaikki jees.

Mutta ei kaikki (mun lisäks) pidä siitä, että mennään ilman yläosaa rannalla.
Echo, @-roosaruusa- on oikeassa mutta sinä toteutat puhdasta muslimilogiikkaa. Ei roosaruusaa eikä minuakaan häiritse se, jos verhoat utareesi. Sinä sen sijaan haluat säädellä muiden pukeutumista. Echo haluaa tissit piiloon, imaami koko naisen.

Ranskalaisministeri ymmärtää olla taipumatta painostukseen "uusranskalaisten" yläosattomiin auringonottajiin kohdistamasta häirinnästä huolimatta:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: setis
Sä ja varsinkin m1es vahingossa tulitte torpanneeksi Roosan teorian, että kukaan ei rannalla katsele seksuaalimielessä yläosattomia.
Me kaikki katselemme (usein tiedostamatta) toisamme seksuaalimielessä kaikkialla. Kotona, koulussa, työpaikalla, bussissa ja kaupassa. Uimaranta ei ole poikkeus. Se ei kuitenkaan tarkoita, että siellä kuola poskella toisiamme tuijottaisimme.
Kai mäkin olisin vaikka hinkit heiluen tuulessa, jos olisi vain naisia ja lapsia jossain rannalla.
Mutta koska tapanani ei ole esitellä utareitani muuallakaan vieraille miehille, niin uimaranta ei ole poikkeus.
Tässä todistit, mistä on kysymys. Et halua, että miehet (mukaanlukien oma miehesi) näkevät kilpailevien naisten (kauniimmat?) rinnat. Tai että teini-ikäiset poikasi näkisivät paljaita rintoja. Sinua eivät siis rinnat häiritse, vaan se, että ne ovat miesten/poikien nähtävissä. No, et ole yksin, muitakin puritaaniäitejä on - italialaisäiti ahdistui, kun hänen 12- ja 14-vuotiaat poikansa näkivät yläosattomissa aurinkoa ottaneen naisen levittävän aurinkovoidetta rinnoilleen....
 
  • Tykkää
Reactions: setis
Sä ja varsinkin m1es vahingossa tulitte torpanneeksi Roosan teorian, että kukaan ei rannalla katsele seksuaalimielessä yläosattomia.

Kai mäkin olisin vaikka hinkit heiluen tuulessa, jos olisi vain naisia ja lapsia jossain rannalla.

Mutta koska tapanani ei ole esitellä utareitani muuallakaan vieraille miehille, niin uimaranta ei ole poikkeus.
Vahingossa? WTF?

Roosa on nainen, eikä ymmärrä 100%:sti miehiä, vaikka onkin erittäin ymmärtäväinen ja vapaamielinen 👍
Sinun sietäisi ottaa mallia hänestä!

Meidän molempien tyyli on pysyä faktoissa! En ole voinut välttyä huomaamasta että olet todella patavanhoillinen, joku pahimman luokan körttiläinen! Se nyt vaan on rakennettu meihin miehiin että meitä kiinnostaa naiset ja kaikki teihin liittyvä naisellisuus koska se elämän jatkuminen on elämän alkuperäinen tarkoitus.

”Menkää ja lisääntykää, täyttäkää maa” vai miten se eräs kehotus mahtoi mennä?
 

Yhteistyössä