Naisstripparit kuuluvat Sipoon kunnan arvoihin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
No painukoot sinne sitten. En ymmärrä miten joku 1 ohut vaatekaistale on niin raskas pitää yllä.

Puolet oli alakanttiin, veikkaan ma. Ja koska nudistirantoja on melkein jokaisella isolla rannalla, menkööt itsensä esittelijät sinne.

Nii että esittelen itseäni kun menen rannalle, riisuudun, kävelen uimaan, uin ehkä vartin, kävelen takaisin paikalleni rannalle, kietoudun pyyhkeeseen ja kuivattelen -ehkä tovin jopa vatsallani maaten ilman pyyhettä- ja sit, heti kun hiukset eivät enää tiputa vettä, pukeudun ja poistun?


Ja vielä se, että en ole ikinä ylöosatta ellei siellä jo ole yläosattomia tyttöjä, naisia ja mummoja samassa asussa useampia. Tai ellei ranta ole tyhjä.

Miten sä onnistut tekemään täysin luonnollisesta asiasta jotenkin noin hankalan? Ja ku kerran olet jo todennut että m1ehellä on normaalia suurempi seksuaalivietti niin et sä nyt sit voi sen mielipiteeseen vedota.

Ihmenillittäjä! toivottavasti sut kännytetään takaisin lentoasemalta jos joskus kanarialle haluat. Ei tomsia sinne kaivata pilaamaan toisten hyvää mieltä!


Är mör äks ja möks!
 
Nii että esittelen itseäni kun menen rannalle, riisuudun, kävelen uimaan, uin ehkä vartin, kävelen takaisin paikalleni rannalle, kietoudun pyyhkeeseen ja kuivattelen -ehkä tovin jopa vatsallani maaten ilman pyyhettä- ja sit, heti kun hiukset eivät enää tiputa vettä, pukeudun ja poistun?


Ja vielä se, että en ole ikinä ylöosatta ellei siellä jo ole yläosattomia tyttöjä, naisia ja mummoja samassa asussa useampia. Tai ellei ranta ole tyhjä.

Miten sä onnistut tekemään täysin luonnollisesta asiasta jotenkin noin hankalan? Ja ku kerran olet jo todennut että m1ehellä on normaalia suurempi seksuaalivietti niin et sä nyt sit voi sen mielipiteeseen vedota.

Ihmenillittäjä! toivottavasti sut kännytetään takaisin lentoasemalta jos joskus kanarialle haluat. Ei tomsia sinne kaivata pilaamaan toisten hyvää mieltä!


Är mör äks ja möks!
Jjjusstt nihh👍

Patavanhoillinen Echo elää väärällä vuosisadalla, joku 1600 olisi aika osuva aikakausi hälle.
 
Nii että esittelen itseäni kun menen rannalle, riisuudun, kävelen uimaan, uin ehkä vartin, kävelen takaisin paikalleni rannalle, kietoudun pyyhkeeseen ja kuivattelen -ehkä tovin jopa vatsallani maaten ilman pyyhettä- ja sit, heti kun hiukset eivät enää tiputa vettä, pukeudun ja poistun?


Ja vielä se, että en ole ikinä ylöosatta ellei siellä jo ole yläosattomia tyttöjä, naisia ja mummoja samassa asussa useampia. Tai ellei ranta ole tyhjä.

Miten sä onnistut tekemään täysin luonnollisesta asiasta jotenkin noin hankalan? Ja ku kerran olet jo todennut että m1ehellä on normaalia suurempi seksuaalivietti niin et sä nyt sit voi sen mielipiteeseen vedota.

Ihmenillittäjä! toivottavasti sut kännytetään takaisin lentoasemalta jos joskus kanarialle haluat. Ei tomsia sinne kaivata pilaamaan toisten hyvää mieltä!


Är mör äks ja möks!
Miksi
Sinä
Ei
Mennä
Nakurannalle? Kieriskelisit siellä perse paljaana ja Eevan asussa niiden möhömahaukkojen ja riipputissitätien seurassa. :)

Ja mulla on etelässä ja uimarannoilla oikein hyvä mieli.

Mutta en mä vaadi hyvän mielen toteutumiselle yläosattomuutta. "Voi v..., turhaan maksoin monta tonnia kun Atlantin aallot eivät saaneet hyväillä paljaita utareitani."
 
Miksi
Sinä
Ei
Mennä
Nakurannalle? Kieriskelisit siellä perse paljaana ja Eevan asussa niiden möhömahaukkojen ja riipputissitätien seurassa.

Ja mulla on etelässä ja uimarannoilla oikein hyvä mieli.

Mutta en mä vaadi hyvän mielen toteutumiselle yläosattomuutta. "Voi v..., turhaan maksoin monta tonnia kun Atlantin aallot eivät saaneet hyväillä paljaita utareitani."

Ja miksi mä nenisin nakurannalle, käyttäisin eestaas matkaan kaksi tuntia aikaa bussissa körötellen, ku ihan omassa rannassa, kolmen minuutin kävelymatkan päässä, voin käydä uimassa yläosattomissa niinko paikallisetkin tekevät?
 
Missä vielä otetaan yläosattomissa aurinkoa? Eikö se ole jo mennyttä aikaa.
Ihan joka rannalla olen nähnyt. Mutta me ei käydä koskaan suurilla turistirannoilla vaan valitaan asuinpaikka sen mukaan että lähellä on pieni, rauhallinen, suojaisa ranta.

Mulla i kyllä ole tapana ottaa aurinkoa eli kyllä suht pervo snorklaaja pitää olla jos onnistuu rantsulla mun tissejä tuijottelemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Jjjusstt nihh

Patavanhoillinen Echo elää väärällä vuosisadalla, joku 1600 olisi aika osuva aikakausi hälle.
Sä ja varsinkin m1es vahingossa tulitte torpanneeksi Roosan teorian, että kukaan ei rannalla katsele seksuaalimielessä yläosattomia.

Kai mäkin olisin vaikka hinkit heiluen tuulessa, jos olisi vain naisia ja lapsia jossain rannalla.

Mutta koska tapanani ei ole esitellä utareitani muuallakaan vieraille miehille, niin uimaranta ei ole poikkeus.
 
vierailija
Ihan joka rannalla olen nähnyt. Mutta me ei käydä koskaan suurilla turistirannoilla vaan valitaan asuinpaikka sen mukaan että lähellä on pieni, rauhallinen, suojaisa ranta.

Mulla i kyllä ole tapana ottaa aurinkoa eli kyllä suht pervo snorklaaja pitää olla jos onnistuu rantsulla mun tissejä tuijottelemaan.
Tuo selvittääkin jo paljon. En ole enää moneen vuoteen turistirannoilla kehdannut olla yläosattomissa, kun ei muutkaan ole.
 
Tässä tullaan (tai ainakin mä tulen) siihen, tekeekö uimaranta jostain asiasta soveliaampaa, koska uimaranta.

Eli voiko molemmat tissit paljaana roikkuen imettää vaikka bussissa, koska siinä on maailman luonnollisin tapahtuma, vai pitäiskö verhota ne tissit _kuitenkin_ jotenkin, mikä ei ole iso vaiva.

Mulla ei ole niin suurta tarvetta alastomuudelle, että vaatisin muita hyväksymään tissini.

Jokainen saa kuitenkin olla nakuna
-oman kodin sisäpuolella
-okt:n pihassa
-mokillä/vuokramökillä
-metsässä
-rannalla silloin kun siellä ei ole muita, vaikkapa aamulla.
 
Sä ja varsinkin m1es vahingossa tulitte torpanneeksi Roosan teorian, että kukaan ei rannalla katsele seksuaalimielessä yläosattomia.

Kai mäkin olisin vaikka hinkit heiluen tuulessa, jos olisi vain naisia ja lapsia jossain rannalla.

Mutta koska tapanani ei ole esitellä utareitani muuallakaan vieraille miehille, niin uimaranta ei ole poikkeus.

No mut eikö oo kivaa, että sä voit pitää ylöosan ja mä olla pitämättä. Ja jos miehistä puhutaan ni koska me mennään mieheni kanssa aina yhdessä rannalle niin se ois varmasti sanonut jos sitä jotenkin häiritsisi yläosattomuuteni.

Enkä esittele. Eikä mulla ole utareita.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja m1es
Tässä tullaan (tai ainakin mä tulen) siihen, tekeekö uimaranta jostain asiasta soveliaampaa, koska uimaranta.

Eli voiko molemmat tissit paljaana roikkuen imettää vaikka bussissa, koska siinä on maailman luonnollisin tapahtuma, vai pitäiskö verhota ne tissit _kuitenkin_ jotenkin, mikä ei ole iso vaiva.

Mulla ei ole niin suurta tarvetta alastomuudelle, että vaatisin muita hyväksymään tissini.

Jokainen saa kuitenkin olla nakuna
-oman kodin sisäpuolella
-okt:n pihassa
-metsässä
-rannalla silloin kun siellä ei ole muita, vaikkapa aamulla.

No onneksi maassa maan tavalla on varsin sovelias toimintamalli.

Eikä mulla muuten roiku eikä riipukkaan.
 
No mut eikö oo kivaa, että sä voit pitää ylöosan ja mä olla pitämättä. Ja jos miehistä puhutaan ni koska me mennään mieheni kanssa aina yhdessä rannalle niin se ois varmasti sanonut jos sitä jotenkin häiritsisi yläosattomuuteni.

Enkä esittele. Eikä mulla ole utareita.
Mutta tavallaan olet itsekäs.

Ketään (paitis setis ja m1es) ei haittaa, jos se biksujen yläosa pysyy kaikilla päällä. Silloin on kaikki jees.

Mutta ei kaikki (mun lisäks) pidä siitä, että mennään ilman yläosaa rannalla.
 
Ja kuitenkin, monien rantojen reunamilla on alueita, jossa ei enää ole porukkaa.

Rouva Ruusanen on hyvä ja lampsii sinne reunamille, jos biksujen yläosa ahdistaa valtavasti ja suorastaan huutaa poisottamista :sneaky:
 
Ja kuitenkin, monien rantojen reunamilla on alueita, jossa ei enää ole porukkaa.

Rouva Ruusanen on hyvä ja lampsii sinne reunamille, jos biksujen yläosa ahdistaa valtavasti ja suorastaan huutaa poisottamista

Jos tää on kriteeri sille että saan olla yläosatta niin sitten saankin!

Kas ku en mitään inhoa enempää kuin sitä että jonkun ipana kiljuu vieressä. Me ollaan rannalla aina siellä reunamilla. Ja jos mahdollista niin etsitään autioranta. Mukaan otetaan vettä puolentoista itran pulloissa ni saa suurimmat suolat huuhdeltua eikä tarvitse ängetä sinne missä on suihkuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Jos tää on kriteeri sille että saan olla yläosatta niin sitten saankin!

Kas ku en mitään inhoa enempää kuin sitä että jonkun ipana kiljuu vieressä. Me ollaan rannalla aina siellä reunamilla. Ja jos mahdollista niin etsitään autioranta. Mukaan otetaan vettä puolentoista itran pulloissa ni saa suurimmat suolat huuhdeltua eikä tarvitse ängetä sinne missä on suihkuja.
Nonni! It's a deal sitten! Sä liotat nattasiasi jossain laitamilla. :D

Ja mun ei tartte purra kynsiäni koko talvea täällä koto-Suomessa että nyt on Kanarialla joku muidu iliman vaatetta.
 

Yhteistyössä