Naisstripparit kuuluvat Sipoon kunnan arvoihin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kuulen setiksen ja m1ehen lähestyvää huohotusta tähän ketjuun, lähden tissiketjusta
Salarakas kävi tänään kahvilla ja änkesi kivasti punkkaan niinkuin aina kun tulee tervehtimään. Sain leipoa bebaansa ja munkkejaan ihan riittävästi. Heittäydyn ajatuksissanikin uskolliseksi häntä kohtaan, enkä jaksa ajatella palstamammojen tissejä 😁

Vieläkin on voipunut olo pitkän matsin jälkeen, aaahhh 😍
 
Salarakas kävi tänään kahvilla ja änkesi kivasti punkkaan niinkuin aina kun tulee tervehtimään. Sain leipoa bebaansa ja munkkejaan ihan riittävästi. Heittäydyn ajatuksissanikin uskolliseksi häntä kohtaan, enkä jaksa ajatella palstamammojen tissejä

Vieläkin on voipunut olo pitkän matsin jälkeen, aaahhh

Mitä veettua?

Meikäläisen maskeilla peitelllyt tissit ja juustolla pullistettu vatsa ei kiihota? :O
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja setis
Mutta mitä se biksujen yläosa tai alaosa sua haittaa? Jos on istuva uimapuku niin eihän sitä ees huomaa.
Ehkei kaikki muutkaan halua myöskään uimarannalla nähdä topless-muijia, otatko muut huomioon?

Huljuta paljasta persettäsi Hossassa, älä Kanarialla
Mutta otatko sinä huomioon ne, jotka
  • haluavat uida ilman bikinien yläosaa tai kokonaan alasti
  • joille topless-uimareiden näkeminen tuottaa hyvää mieltä
Ja noita bikineitäkin on monenlaisia. Osa muodollisia. Voisiko olla, että pienitissiset (kriteerinä "ei tuen tarvetta") saisivat kulkea ilman yläosaa?
 
Viimeksi muokattu:
Eli sä oot siellä hakkaamassa tattia?
Siellä? Siis rannallako? No en, minä en harrasta rannalla makailua. Mutta saatan tuntea miehiä, jotka menevät rannalle osittain näkymien houkuttelemana. Mutta myös tyttöjä/naisia, jotka haluavat "näyttäytyä" rannalla.
On minuakin pyydetty "uimavalvojaksi" katsomaan, miltä uudet biksut näyttävät - ilman sitä yläosaa.
 
Siellä? Siis rannallako? No en, minä en harrasta rannalla makailua. Mutta saatan tuntea miehiä, jotka menevät rannalle osittain näkymien houkuttelemana. Mutta myös tyttöjä/naisia, jotka haluavat "näyttäytyä" rannalla.
On minuakin pyydetty "uimavalvojaksi" katsomaan, miltä uudet biksut näyttävät - ilman sitä yläosaa.
Eli Roosan teoria "ei ketään kiinnosta tissit rannalla seksuaalisesti" on kumottu?
Eli sinne menee runqqusetiäkin?
 
Mä veikkaan että ainakin puolet suomalaisen rannan käyttäjistä on sitä mieltä, että yläosakin tulee olla päällä. Ja heidän mielipidettään pitää kunnioittaa.

Menköön nudistirannalle ne ketä nakuilu kiinnostaa? Mikseivät he mene sinne?
 
Tai perustettakoon runq-setien ja näyttäytyjä-naisten yhteinen ranta, win-win, olisivat molemmat tyytyväisiä.

Sitten nakuranta erikseen jossa ne luonnonlapset voi istua haarukset hiekassa ja nauttia luonnontilasta ja luonnollisuudesta ja laittaa vaikka peräpukamavoidetta pyllyynsä, koska se on voide, siinä missä aurinkorasva, koska mikään kehonosa ei ole sen peiteltävämpi kuin toinen.

Mä oon sit kolmannella eli normaalien rannalla.
 
Mä veikkaan että ainakin puolet suomalaisen rannan käyttäjistä on sitä mieltä, että yläosakin tulee olla päällä. Ja heidän mielipidettään pitää kunnioittaa.

Menköön nudistirannalle ne ketä nakuilu kiinnostaa? Mikseivät he mene sinne?
Tuo puolet oli hyvä arvio, se toinen puoli (naisista) on yläosattomissa silloin, kun ollaan jonkin muun Euroopan maan rannoilla. Siellä nuo yläosalliset talebaanit eivät kuitenkaan vaadi muita pukeutumaan oman maailmankatsomuksensa mukaisesti.
 
Tuo puolet oli hyvä arvio, se toinen puoli (naisista) on yläosattomissa silloin, kun ollaan jonkin muun Euroopan maan rannoilla. Siellä nuo yläosalliset talebaanit eivät kuitenkaan vaadi muita pukeutumaan oman maailmankatsomuksensa mukaisesti.
No painukoot sinne sitten. En ymmärrä miten joku 1 ohut vaatekaistale on niin raskas pitää yllä.

Puolet oli alakanttiin, veikkaan ma. Ja koska nudistirantoja on melkein jokaisella isolla rannalla, menkööt itsensä esittelijät sinne.
 
Ja typerä vertaus sulla talebaniin: jos on bikinit, niin siinä on varmaan 90 % ihosta esillä jo.
Mus_limeilla prosentit on toisinpäin.

Mutta turha sulle on selittää. Sun hormoni-level pyörii kuin höyrykattila, sä poloinen et muusta tiedä kuin huuruisesta olotilasta.
 
  • Haha
Reactions: m1es

Yhteistyössä