Naisstripparit kuuluvat Sipoon kunnan arvoihin

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Tulipa mieleeni. Tyttäreni on tanssinut 3-12 vuodet nykytanssia ja balettia. HTO:n vuotuisessa muutaman tunnin tanssiesityksessä, missä tyttärenikin esiintyi joka vuosi, oli yhtenä vuotena isompien tyttöjen esitys missä twerkattiin. Paikalla vanhempien (300 katsojaa) yleisö ja yleisö todella kohisi ja näitä närkästyneitä ja hämmentyneitä katseita seurattiin lasten isän kanssa kovasti nauraen!
Sairasta pistää teinityttö twerkkaamaan yleisölle. :cautious:
Eikö sitä seksuaalisuutta tuputeta muutenkin ihan liikaa nuorille?
 
Sairasta pistää teinityttö twerkkaamaan yleisölle.
Eikö sitä seksuaalisuutta tuputeta muutenkin ihan liikaa nuorille?

Seksuaalisuutta? Se oikeasti näyttää siltä ku ois jätökset jääneet roikkumaan!

Meikäläinen ois vetänyt herneet nenään ja henkitorveen saakka jos mun teinille ois moisia opetettu. Meillä syödään kuitupitoista ruokaa, juodaan riittävästi vettä ja osataan pyyhkiäkin.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Seksuaalisuutta? Se oikeasti näyttää siltä ku ois jätökset jääneet roikkumaan!

Meikäläinen ois vetänyt herneet nenään ja henkitorveen saakka jos mun teinille ois moisia opetettu. Meillä syödään kuitupitoista ruokaa, juodaan riittävästi vettä ja osataan pyyhkiäkin.
No kyllä sillä panemiseen houkutellaan pikemminkin kuin mainostetaan laksatiiveja...🤔
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Kukin toki voi nimetä esityksen burleskityyliseksi mutta ei jos se muistuttaa enemmän strippaamista niin se ei ole sitä.


Jos mä heitän jonnekin videon jossa teen kuhakeittoa mateesta niin sen jäkeen kuhakeitto onkin madekeittoa?
Mun käsitykseni Burleskystä on se, että se on ”hienostununeempaa viekottelua”.

Useampiakin esityksiä on tullut seurattua.
 
vierailija
Siitähän tässä onkin kyse, että minkä pitäisi olla laitonta ja rangaistavaa.

Minä en täällä ole kieltämässä mitään. Olen valkoinen lihaasyövä heteromies. Olen saanut kuulla esim. täällä, että minunkailtaisia nimenomaan sorretaan. Mutta itse olen hyvin kestänyt tätä kamalaa sortoa. En koe, että sorrossa olisi menty laittomuuksien puolelle.

Tiedän toki, että on olemassa jotain radikaalifeministejä, joilta saattaa tulla aika vihaa tihkuvaa tekstiä minunkinkaltaisia kohtaan. Luulen, että tämmösiä ihmisiä on jonkun verran kaikissa ryhmissä. Tuommoista ei tietenkään pidä rajattomasti suvaita.
Olet kokenut sortoa, mutta se on ollut laillista sortoa.

Ei Saksassakaan ollut laitonta kaasuttaa juutalaisia ja Neuvostoliitossa 58 pykälän mukaan kansanvihollisia ammuttiin laillisesti niskaan.
 
Itsensä ja seksuaalisuuden hyväksymistä.
Kyllä seksuaalisuutensa voi hyväksyä, vaikkei sitä esittelisi koko maailmalle.

Mä tykkään naiseudestani, olen miehelleni oikein eroottinen ilmestys vaikka hiukset sojottaen 4 ilmansuuntaan ja kelpaisin muillekin miehille, mutta ei mun tartte seksuaalisuuttani esitellä myös naapurin Pertille, toisessa naapurissa asuvalle Keijolle tai sitten satapäiselle yleisölle.
 
Kai se siltä sit toisten silmiin näyttää. Mä pistäisin vikkelästi tossua toisen eteen ja etsisin uuden kohteen jos seksikumppania kaipaisin.
Sen mitä nuoria naisia tunnen, niin twerkkajat on niitä ....huonompia tyttöjä. Siis kai jokainen kaveriporukka keskenään twerkkaa nauraen, mutta erikseen on ne, jotka esittelevät sitä julkisesti.

Suomeksi: WeeeeTeeeee....
 
Ja sanoin tuon edellisen, vaikka Lispe loukkaantuis siitä, että haukuin hänen tytärtään.

Mua ällöttää seksuaalisuuden tuputtaminen nuorille. Kyllä ne ehtii myöhemminkin pistämään vaikka bordellin pystyyn, mutta tarvitsevat kasvurauhaa sitä ennen. (Enkä tarkoita tukahdutettua, tabu-kasvatusta)
 
Teini-ikä jatkuu 19 vuoteen asti. Minkä ikäinen oli sun tyttös?
Tyttöreni ei ole harrastanut streetdancea/hiphopia vaan nykytanssia ja balettia. Kummassa mielestäsi twerkataan?😁

Nämä twerkkaavat esiintyjät olivat täysi-ikäisiä. Eivätkä olleet missään stringeissä vaan verkkosukkiksissa ja mikroshortseissa.
 
Ja sanoin tuon edellisen, vaikka Lispe loukkaantuis siitä, että haukuin hänen tytärtään.

Mua ällöttää seksuaalisuuden tuputtaminen nuorille. Kyllä ne ehtii myöhemminkin pistämään vaikka bordellin pystyyn, mutta tarvitsevat kasvurauhaa sitä ennen. (Enkä tarkoita tukahdutettua, tabu-kasvatusta)
En loukkaannu ollenkaan.
Ei sinulla ole mitään syytä haukkua tytärtäni minun mielestä.

En näe yhteyttä tanssin ja bordellin välillä.
Tanssi on ihana asia. Ajattele vaikka tangoa tai salsaa tms. Kuumia ihania tansseja!!!❤❤❤




Olen itse käynyt aikuisiälläni kuubalaisten pyöriteltävänä tsadin klubeilla. Ihanaa on!!!!❤
Olen tanssinut pienestä pitäen. Apropoo: myös lambadaa ulkomailla.😍



Ymmärrän sinun asenteen, enkä kritisoi yhtään. Se on sinun asenne/juttu.
Tanssi on mun ja yleisesti meidän perheen tyttöjen juttu.❤ Tanssi ja musiikki antaa niin paljon!❤
 
Kyllä seksuaalisuutensa voi hyväksyä, vaikkei sitä esittelisi koko maailmalle.

Mä tykkään naiseudestani, olen miehelleni oikein eroottinen ilmestys vaikka hiukset sojottaen 4 ilmansuuntaan ja kelpaisin muillekin miehille, mutta ei mun tartte seksuaalisuuttani esitellä myös naapurin Pertille, toisessa naapurissa asuvalle Keijolle tai sitten satapäiselle yleisölle.
Voi varmasti. Burlesky on myös show tai harrastus samalla tavoin kuin mikä tahansa harrastus/ammatti missä esiinnytään. Uteliaisuuttani olen sitä joskus katsonut.

Jos suomalaiset alkaisivat tanssia enemmän niin oltaisi onnellisempi ja parempikuntoisempi kansa!❤ Ja parempi kroppaisia!!!!🤔❤
 
En loukkaannu ollenkaan.
Ei sinulla ole mitään syytä haukkua tytärtäni minun mielestä.

En näe yhteyttä tanssin ja bordellin välillä.
Tanssi on ihana asia. Ajattele vaikka tangoa tai salsaa tms. Kuumia ihania tansseja!!!




Olen itse käynyt aikuisiälläni kuubalaisten pyöriteltävänä tsadin klubeilla. Ihanaa on!!!!
Olen tanssinut pienestä pitäen. Apropoo: myös lambadaa ulkomailla.



Ymmärrän sinun asenteen, enkä kritisoi yhtään. Se on sinun asenne/juttu.
Tanssi on mun ja yleisesti meidän perheen tyttöjen juttu. Tanssi ja musiikki antaa niin paljon!
Tanssia on monenlaista. Kanala oli siinä oikeassa että tyylilaji ei ole se juttu, mutta kirkossa ne sanat ja sanoma on. Esim.joidenkin nuorten esittämä hiphoptyylinen gospel-esitys oli joskus kiva katsoa, vaikken oo sen genren ystävä.
Ja on kristillistä heavya ja reggaeta. Kristillistä ylistystanssia näkee usein.
Haluaisin kuulla kristillisen samba-biisin.

Mutta sen mitä Rion sambakarnevaaleja oon kattonu niin ne naiset on aika pienissä vetimissä, eikä pyllyn ketkutus oo kauheen kristillistä. No, Brassit on aika lihallista porukkaa ja seksi on isossa roolissa heillä.
Mutta sanoma on: olemme hottiksia, tämän tanssin jälkeen pannaan ja urakalla.

Siksi ei sambatanssi sovi kirkkoon, musagenre sopisi kyllä.

Ja joku Tuure Kilpeläinen tietää kristinuskosta yhtä paljon kuin possu hajuvedestä. Vaimonsa on New Age-harrastaja viimesen päälle.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Tanssia on monenlaista. Kanala oli siinä oikeassa että tyylilaji ei ole se juttu, mutta kirkossa ne sanat ja sanoma on. Esim.joidenkin nuorten esittämä hiphoptyylinen gospel-esitys oli joskus kiva katsoa, vaikken oo sen genren ystävä.
Ja on kristillistä heavya ja reggaeta. Kristillistä ylistystanssia näkee usein.
Haluaisin kuulla kristillisen samba-biisin.

Mutta sen mitä Rion sambakarnevaaleja oon kattonu niin ne naiset on aika pienissä vetimissä, eikä pyllyn ketkutus oo kauheen kristillistä. No, Brassit on aika lihallista porukkaa ja seksi on isossa roolissa heillä.
Mutta sanoma on: olemme hottiksia, tämän tanssin jälkeen pannaan ja urakalla.

Siksi ei sambatanssi sovi kirkkoon, musagenre sopisi kyllä.

Ja joku Tuure Kilpeläinen tietää kristinuskosta yhtä paljon kuin possu hajuvedestä. Vaimonsa on New Age-harrastaja viimesen päälle.
Tuure Kilpeläisen musiikki/ääni on kyllä ehanata.❤
En tiedä hänestä tiedä mitään, eikä minua kiinnostakaan tietää, riittää että kuulen.😁

En voi sanoa olevani kovin kristillisiä perinteisiä arvoja noudattava tässä kohtaa kun puhutaan tanssista ja musiikista. Mutta ovatko superuskovaiset brassitkaan - mene ja tiedä. Olen siis ehkä enempi brassien kannalla mitä tulee kristillisyyteen ja tanssiin/musiikkiin/pukeutumiseen.🤓
 
Eikö ole aika selvä, että siellä missä on koko ajan kuuma, on normaalia tanssia vähissä pukeissa?

Verrataan vaikka afrikan alkuasukkaisiin. Vaatteita ei tarvittu eikä niitä siksi käytetty. Kyse ei ollut seksistä tai siihen pyrkimisestä.
 
Eikö ole aika selvä, että siellä missä on koko ajan kuuma, on normaalia tanssia vähissä pukeissa?

Verrataan vaikka afrikan alkuasukkaisiin. Vaatteita ei tarvittu eikä niitä siksi käytetty. Kyse ei ollut seksistä tai siihen pyrkimisestä.
Aivan.


No en minä talvisin alasti ole, kesäkuumalla sen sijaan peitän tupsun ja tisut.🤷‍♀️
En siksi että haluan seksiä vaan siksi, että mulla on kuuma.
 

Yhteistyössä