naisillekin kasvaa parta???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mitä ihmettä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mitä ihmettä"

Vieras
onko totta että naisillekin kasvaa jonkinlainen parta ja viikset mutta ne vaan ajelee sen aina ettei kukaan huomaa? pienemmässä mittakaavassa vaan ku miehellä?

Mulle kasvaa viikset, ihan tummat. Joudun niitä ajelemaan, parta ei onneksi kasva. Olen tumma ja muutenkin karvoja kasvaa myös jalkoihin ja käsiin nopeaa tahtia. Ärsyttää. Ainut hyvä puoli on se, että hiukset kasvavat ihan älyn nopeasti.

Joillekin kasvaa. Mä kyllä myisin vaikka munuaiseni että saisin rahaa poistaa ne laserilla, ennen kuin allaksin mihinkään ajelu-rumbaan, jos mulla olis se ongelma.

[QUOTE="vieras";24169772]Joillekin kasvaa. Mä kyllä myisin vaikka munuaiseni että saisin rahaa poistaa ne laserilla, ennen kuin allaksin mihinkään ajelu-rumbaan, jos mulla olis se ongelma.[/QUOTE]

allaksin?!

siis alkaisin

Mulle kasvaa yks ärsyttävä partakarva jota saa aina olla nyppimässä pois, mulle kasvaa myös pari tujumpaa vaaleaa karvaa ylähuulen luomeen jotka saksin aina pois... Mut emmä näitä vielä parraksi ja viiksiksi sanois :D

mulle tulee pienen pienet mustat viikset jotka aika usein nypin pois, leuassa on myös vaalea ohut untuva kerros, jota en ole alkanut ajeleen. Joskus palvelutalossa töissä ollessa siellä asui yksi pariskunta, miehellä ajettiin parta joka toinen päivä ja rouvalla oikea musta sänki joka päivä.

Yhteistyössä