Naisille kysymys: Jos ois pakko valita näistä kahdesta: (niin ja miehetkin saa vastaa)

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Olisitko miehelle mieluummin äitihamo, vai ottaisitko mieluummin mieheksesi isähahmon? (niin ja miehetkin saa vastaa)

Miehille kysymyksern voi kääntää toisinpäin, eli olisitko mieluummin isähahmo, vai haluatko äitihahmon itsellesi?

Jompi kumpi on siis ihan pakko. :D

pistitpä pahan ;)
nyt tuli niin paha, että voi ei. Isähahmo voisi olla paremoi kun kuitenkin kaipaan, että mieheni on perheen pää eli päättää perheen suuret asiat (tietysti yhdessä minun kanssa), mutta äitihahmona minä joutuisin tekemään ne suuretkin päätökset. Siis päädyn siihen, että miehekseni ottaisin isähahmon.

Lady of the Lake
Jaa, jos olisi pakko valita niin mieluummin minä kai sitten olisin äitihahmona kuin ottaisin isähahmon. Tuntuu vaikealta ajatella että joku päsmäröisi pään yli, vaikeammalta kuin se toisinpäin vaihtoehto (joka ei tietenkään ideaali sekään). Mutta siis jos pakko olisi valita.

Vierasmä
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Ääk. En mä tiiä. En haluaisi olla äitinä aikuiselle miehelle, mutten kyllä haluaisi olla isähahmon huolehdittavanakaan koska oon niin itsenäinen ja kaikkea :D

Ehkä kuitenkin se isähahmo.
Tässäkin asiassa olen samaa mieltä, kuin åbojneli. Aika useissa olen jo ollutkin. Tosin ihan hiljaa mielessäni :)

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Olisitko miehelle mieluummin äitihamo, vai ottaisitko mieluummin mieheksesi isähahmon? (niin ja miehetkin saa vastaa)

Miehille kysymyksern voi kääntää toisinpäin, eli olisitko mieluummin isähahmo, vai haluatko äitihahmon itsellesi?

Jompi kumpi on siis ihan pakko. :D
Ottaisin isähahmon. Jos olisi ihan pakko.

kokkendaal
No höh... olen äitihahmo mut oisin kyllä joskus aikanaan halunnu tuon isähahmon.

Eli vastaan äitihahmo. Vuodet kasvattaa, ei aina itteä miellyttävään suuntaan :/ Tai oon vissiin itse tilannetta kasvattanu ja ruokkinut.
Älkää panko tällasia alotuksia mistä joutuu tunnistamaan itsensä :D Ja lukemaan mahdolliset omat virheensä. Paljon kivempi on porukalla sättiä jotain toista :whistle:

Yhteistyössä