naisilla ei ole tunteita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Objektiivari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Objektiivari

Vieras
Tai ainakaan tällä yhdellä. Vaikka tää viittaakin kintaalla makuuhuoneeseen kirjoitan tämän tänne kun se on lähinnä parisuhde ongelma. Meillä on aika tuore suhde, ja olimme lomalla asuntoautolla. Pysäytimme tien varteen ja homma eteni seksin puolelle. Kaikessa kiireessä unohdin laittaa puhelimen kiinni. Pyysin naisystävääni sulkemaan puhelimen kun se oli istuallaan veitikkani kädessään. No se ottaa puhelimen toiseen käteen ja alkaa sulkea sitä.

Siis ette ikinä usko mitä se sitten sano!! "Ompa sulla iso PUHELIN" Eikä mulla ees mielestäni ole erityisen iso puhelin. Tuli vaan mieleen, että mihinköhän se sitä vertaa. Ei tunnu kovin kivalta...vielä kun sillä oli sellainen aidon ihastunut ilme ja huokaava äänensävy.

Mulle on kehittyny tuosta pienimuotoinen ongelma tuntuu, että hän pitää mua pienenä vaikka mulla on mielestäni ihan normaali hieman reipas kuudentuuman tappi. Mitenhän tuon voisi unohtaa.

Hahaha, ja mä kun luulin, että naiset tekee olemattomista asioista ongelmia :-)

Voin kertoa sulle salaisuuden, suurin osa meistä ei ole niin moniulotteisia.

Alkuperäinen kirjoittaja Objektiivari:
Tai ainakaan tällä yhdellä. Vaikka tää viittaakin kintaalla makuuhuoneeseen kirjoitan tämän tänne kun se on lähinnä parisuhde ongelma. Meillä on aika tuore suhde, ja olimme lomalla asuntoautolla. Pysäytimme tien varteen ja homma eteni seksin puolelle. Kaikessa kiireessä unohdin laittaa puhelimen kiinni. Pyysin naisystävääni sulkemaan puhelimen kun se oli istuallaan veitikkani kädessään. No se ottaa puhelimen toiseen käteen ja alkaa sulkea sitä.

Siis ette ikinä usko mitä se sitten sano!! "Ompa sulla iso PUHELIN" Eikä mulla ees mielestäni ole erityisen iso puhelin. Tuli vaan mieleen, että mihinköhän se sitä vertaa. Ei tunnu kovin kivalta...vielä kun sillä oli sellainen aidon ihastunut ilme ja huokaava äänensävy.

Mulle on kehittyny tuosta pienimuotoinen ongelma tuntuu, että hän pitää mua pienenä vaikka mulla on mielestäni ihan normaali hieman reipas kuudentuuman tappi. Mitenhän tuon voisi unohtaa.

Minä kun olen aina luulluut, että me naiset ylireagoimme.Minullakin on se ominaisuus...jään miettimään oman pienen pääni sisään..jos nyt noin voi sanoi...kuitenkin, monesti just tuollatavalla tulee niitä kärpäsestä härkäseksi asioita.

Älä stressaa ihan joutavia! =) Varmaankaan mitään sen kummempaa naisesi ei tarkoittanut...olet nyt vähän höpsö. =)

Ja taas osoitettiin, että ei me naiset ja miehet loppujen lopuksi niin erilaisia olla. Olet herkkä mies ja sehän on modernia. Unohda jo se puhelin tai näytä tää ketju sille.

Uusimmat

Yhteistyössä