Naiset tässä maassa siunaavat kaiken

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Niilo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Niilo"

Vieras
Miehet sanoo aamen, vai sanooko nyt ihan oikeasti. Ei taida kuulua yhdenkään naisen sanavarastoon sanonta, että bileet on pidetty ja hauskaa oli niinkauan kun sitä kesti. On aika suunnata katseet uusiin juttuihin.

[QUOTE="Niilo";23282928]Olethan vain nainen eli miten voisitkaan ymmärtää. Tunnemössö ja itkupotku menkkaraivari on sinun juttusi.[/QUOTE]

AHAA. Kiitos määritelmästä. Tunnemössön tunnustan. Muuta en.

[QUOTE="Niilo";23283021]Älä välitä, sentakia kukaan ei ole koskaan viitsinyt sanoa suoraan sinulle kuinka tyhmä olet, valitettavasti lähiomaiset pääsevät nauttimaan sinun typeryydestä joka ilta.[/QUOTE]

lähiomaiseni ovat kyllä valistaneet minua tässä asiassa. :D

hei ootsä se niilo jolla kerrottiin tääl palstal olleen tosi pieni kikkeli?:Dniin pieni et pissa valu karvoja pitkin?:Dvoi sua,on varmasti hirveetä olla pienimunainen ääliö...:(

[QUOTE="Niilo";23283079]Meni hermot suvaitsevaisuudesta keskustellessa ja on mennyt ennenkin, joten vedän ihan loppuun asti, jos ei kelpaa niin ei vittu voisi vähempää kiinnostaa. Tulen sinun himaan ja yrjöän päällesi suvaitsevaisuutta saatana.[/QUOTE]

hyi niilo,ootpa sä ällö...:Dja ärtsillä päällä,relaa vähän ettei kikkelis enempää kutistu,tai muutut pian neidiksi....:)

[QUOTE="Niilo";23282928]Olethan vain nainen eli miten voisitkaan ymmärtää. Tunnemössö ja itkupotku menkkaraivari on sinun juttusi.[/QUOTE]

Mulle ei vieläkään ole selvinnyt, että mitä ne menkkaraivarit oikein on. PMS, mulla on kyllä aika helkatinmoinen, mutta sekin on ennen menkkoja.

"Jotkut tulee tänne lukeen filosofiaa,
minä poika tulen - ja paskalla käyn vaan,
ja raavin pallejain
ja raavin pallejain..."

Siinä tiivistettynä miehisyyden syvin olemus :)

niilo on nyt kiltti poika(vai joko se tynkä hävis?)ja lähtee nukkumaan eikä häiritse naisia täällä:)voit sitten unissasi skitsoilla:)eihän tuollasta kiukuttelijaa kukaan jaksa katella:)

"Jotkut tulee tänne lukeen filosofiaa,
minä poika tulen - ja paskalla käyn vaan,
ja raavin pallejain
ja raavin pallejain..."

Siinä tiivistettynä miehisyyden syvin olemus :)

Ei mitään toivoa, miehisyys on niin paljon syvällisempää kuin naiset ikinä pystyvät edes ymmärtämään. Naiset haluavat vain kuvitella olevansa syvällistä, mutta he ovat loppupeleistä kaikki pelkkää pintaa ja juorulehtiä.

niilolla on nyt pahemmin mennyt sukset ristiin naisten kanssa,mutta ihmekös tuo-noin pienellä kikulilla ei naista hurmata:Deikä myöskään kusipäällä,muistapa se niilo:)

Yhteistyössä