:wave:Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti89:mun mies kyllä käy ihan kuumana ku saa antaa ja en valita en
Mutta onko siis muitten miehiä jotka OIKEASTI tykkää ite siitä?
No onhan tuo kuulemma hyvän makuista =)Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti89:mutta mun mielestä seo n kiva jos se mies nauttii ite siitä hommasta eikä ns nauti siks että mä nautin. tajuutteko?
ikävää jos sä oot törmänny sellasii ihmisii jotka ei osaa huolehtia intiimihygieniastaan.. alkaahan ne paikat haista jos niitä ei pese.. tietty jokaisella on omanlaisensa tuoksunsa/makunsa mut eriasia jos sitä ei oo pesty..Alkuperäinen kirjoittaja mies:Hyi helvetti kun pillut osaa haista pahalle
Annan vinkin, jos et ole tätä keksinyt: Yleensä kantsii käydä pesulla ennen suuseksiä, puolin ja toisin.Alkuperäinen kirjoittaja mies:Hyi helvetti kun pillut osaa haista pahalle
siis mikä kuva tossa sun profiilissa on?Alkuperäinen kirjoittaja Kalkatin:ikävää jos sä oot törmänny sellasii ihmisii jotka ei osaa huolehtia intiimihygieniastaan.. alkaahan ne paikat haista jos niitä ei pese.. tietty jokaisella on omanlaisensa tuoksunsa/makunsa mut eriasia jos sitä ei oo pesty..Alkuperäinen kirjoittaja mies:Hyi helvetti kun pillut osaa haista pahalle