Naiset puolustavat oikeuttaan pukeutua urheiluasuun!

Deleted member 149094
No höhh! Ei kai Känädä oo ihan täyteen asutettu vielä?

Latte asuu Suomessa jokivarressa, mökki on merellä saaressa ja suvun mökki isolla järvellä. Saaressa sekin siis myös.

Latte kekkuloi nakkena siellä missä vaan lystää. Ei minun tarvitse lentää tai laivamatkailla sakuihin!

Sinun kannattaa jatkossa pyyhkiä pyllysi vessakäyntisi jälkeen. Niinkuin minäkin teen.

Latte ei ole törmännyt kokkareihin missään
Ei kiinnosta sun ateistisaaret ja kakkakasat siellä.
Jokainen voi pihallaan hyppiä miten haluaa, mut julkiset tilat erikseen.
 
No höhh! Ei kai Känädä oo ihan täyteen asutettu vielä?

Latte asuu Suomessa jokivarressa, mökki on merellä saaressa ja suvun mökki isolla järvellä. Saaressa sekin siis myös.

Latte kekkuloi nakkena siellä missä vaan lystää. Ei minun tarvitse lentää tai laivamatkailla sakuihin!

Sinun kannattaa jatkossa pyyhkiä pyllysi vessakäyntisi jälkeen. Niinkuin minäkin teen.

Latte ei ole törmännyt kokkareihin missään
Se pylly pestään! Ei tule puhdasta paperilla pyyhkien!
 
Deleted member 149094
Hmm... olet siis varma, että Latimeria puhuu pötyä kun kertoo, ettei ole törmännyt kakkakikkareisiin uimareissuillaan. Koska tuon täytyy perustua omaan kokemusmaailmaasi, pahoittelen ankeaa elämääsi
Miten olis, jos opettelisit sisälukutaitoa vaikka lauseen verran? Sä oot kuvitellu musta täällä jo ihan tarpeeksi juttuja ja en tiedä, miten köyhä elämä täytyy olla, et levittelet noita mieleenjuolahtelujasi julkisesti.
 
Miten olis, jos opettelisit sisälukutaitoa vaikka lauseen verran? Sä oot kuvitellu musta täällä jo ihan tarpeeksi juttuja ja en tiedä, miten köyhä elämä täytyy olla, et levittelet noita mieleenjuolahtelujasi julkisesti.
Viestisi #218 perustui siis kuvitelmiisi, ei kokemaasi siellä Saksassa?

"Jos tahot mennä alasti uimaan halleihin niin mee Saksaan. Siellä vanhat papat kakkapyllyineen kroolaa menemään. Ja mummot tietenkin kanssa.
Ja kyllä, jos nimität mua tiukkapipoksi, kun en tahdo uida toisten ulosteissa, niin olet oikeassa.
Jos muuten tekee kuin lystää, voi tulla porttikielto ja vaikka sakot. "
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Deleted member 149094
Viestisi #218 perustui siis kuvitelmiisi, ei kokemaasi siellä Saksassa?

"Jos tahot mennä alasti uimaan halleihin niin mee Saksaan. Siellä vanhat papat kakkapyllyineen kroolaa menemään. Ja mummot tietenkin kanssa.
Ja kyllä, jos nimität mua tiukkapipoksi, kun en tahdo uida toisten ulosteissa, niin olet oikeassa.
Jos muuten tekee kuin lystää, voi tulla porttikielto ja vaikka sakot. "
Voi olla, että joku sukulaiseni asuu Saksassa ja olen käynyt siellä, mutta en uskalla sanoa sulle mitään tommoista, kun luet viestejä kuin pahimmassakin LSD- pöllyssä. Ja ei, toi ei tarkoita, et olisin kirjoittanut lsd-pöllyissä, kokeillut lsd:tä tai vastaavaa, mitä saatat päissäsi keksiä.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es
Mahtaa olla alitajuista sulla ja latella toi ulosteisiin keskittyminen. Ydinsanoma oli kuitenkin julkisilla paikoilla alasti hihhulointi.
Ei kakkahuumori kiinnosta.

Sen sijaan turhia vaatteita usein karsastan, löydät kokemuksia jos jaksat kahlata vanhoja viestejäni.
Onneksi et ole naapurini, saattaisit joskus järkyttyä (tai ainakin teeskennellä järkytystä;) )
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Deleted member 149094
Ei kakkahuumori kiinnosta.

Sen sijaan turhia vaatteita usein karsastan, löydät kokemuksia jos jaksat kahlata vanhoja viestejäni.
Onneksi et ole naapurini, saattaisit joskus järkyttyä (tai ainakin teeskennellä järkytystä )
En ole stalkkeri. Miksi järkyttyisin tai teeskentelisin järkytystä? Oon ehkä joskus nähnyt muutaman alastoman ihmisen. Ja toisin, kuin tunnutte kuvittelevan ilkkumiskiimassanne, ei alastomuus ole mikään ongelma.
Enemmänhän se on sitä teille, kun jakelette kuvia täällä.
 
Oletan, että olet joskus vieraillut miesten puolella. Varsinkin ravintoloissa naisilla on noin tapana tehdä, joskus oikein porukalla ja pahimmillaan feministiagressioilla höystettynä.
Mutta nyt kun kerrot tietäväsi, huomaat että pesuvaatimuksesi ulottuu vain naisiin....
Oletan, että kunnollisissa ravintoloissa miehillä on pidesuihku.
Vinkkinä niille jotka eivät näissä käy: taskuun voi laittaa kertakäyttösavetteja.
Koskaan ei tiedä milloin lykästää, vaikka jo samalla veskireissulla.:LOL:
On sitten fressimpi olo.
 
Deleted member 149094
Ite aloitit kertomalla, että Saksassa vanhukset ulostavat altaaseen koska uima-asut puuttuvat!
No en ihan noin väittänyt, vaikka virtsankarkailu myöhemmässä iässä onkin ihan luonnollinen asia. Mutta kun itse olet menossa porealtaaseen, jossa on kymmenen puolalaista mummoa, ja yhtäkkiä huomaat, et ne on kaikki nakuina, niin saattaa tulla tunne, että mikä tahansa u-käännös näyttää tyylikkääktä.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
No en ihan noin väittänyt, vaikka virtsankarkailu myöhemmässä iässä onkin ihan luonnollinen asia. Mutta kun itse olet menossa porealtaaseen, jossa on kymmenen puolalaista mummoa, ja yhtäkkiä huomaat, et ne on kaikki nakuina, niin saattaa tulla tunne, että mikä tahansa u-käännös näyttää tyylikkääktä.
Heitän biksut lattialle ja hyppään pommilla sekaan!:love:
 
  • Rakkaus
Reactions: Latimeria

Yhteistyössä