Naiset puolustavat oikeuttaan pukeutua urheiluasuun!

Näkökulmana taas se, että miksi ihmeessä naisten pitää asettua miesten normeihin.
Naiset halutaan riisua aseista. Hyvin islamistista sovinismia.

Joko meille halutaan syöttää siveyden ilosanomaa ja neitseellisyyden ihanuutta, pukea burkhaan tai pukea miesten vaatteisiin, jotta meidät voitaisiin riisua niistä aseista mitä meillä on verrattuna miehiin.
Minusta se on epäreilua, enkä pidä siitä.
Nyt vedät kauheela riemulla ihan ääripäihin. Shortsiasu ei ole islamia. Islam peittäisi paljon enemmän.

Eli jos ei laita biksuja kesälajissa päälle, se on neitseellisyyden ihannointia? Huhhuh.
 
Nyt vedät kauheela riemulla ihan ääripäihin. Shortsiasu ei ole islamia. Islam peittäisi paljon enemmän.

Eli jos ei laita biksuja kesälajissa päälle, se on neitseellisyyden ihannointia? Huhhuh.
Minusta ydin oli se, että naisten oletetaan sopeutuvan miesten normeihin ja pukeutuvan miehiä mukaillen.

Sinäkin varmasti olet tiedostanut miten siveellisyyttä ja neitseellisyyttä myydään naisille itseisarvona ja tavoitteena.
En ymmärrä miksi on ongelmallista nähdä naisen vartaloa urheilusuorituksen yhteydessä.
 
vierailija
Olen sekstisen pervon kanssa avioliitossa. Mies jää katsomaan tv:stä naisten urheilua ja perseitä ihaillakseen niitä mm rantalentopallo, yleisurheilu.
Minulla on jostain syystä tässä asiassa hyvä itsetunto enkä noteeraa asiaa sen kummemmin. Hän on sellainen ollut aina jo ennen minua eikä seksiin kiinnostus ole kovin paljon vähentynyt, vaikka ikää on tullut.
Hän ei toki kyllä pidä siitä, jos kommentoin jalkapalloiljamiehen hyvämuotoista kehoa.
Ei kaikki ole niin haudanvakavaa ja pidä pohtia liikaa.
 
vierailija
Olen sekstisen pervon kanssa avioliitossa. Mies jää katsomaan tv:stä naisten urheilua ja perseitä ihaillakseen niitä mm rantalentopallo, yleisurheilu.
Minulla on jostain syystä tässä asiassa hyvä itsetunto enkä noteeraa asiaa sen kummemmin. Hän on sellainen ollut aina jo ennen minua eikä seksiin kiinnostus ole kovin paljon vähentynyt, vaikka ikää on tullut.
Hän ei toki kyllä pidä siitä, jos kommentoin jalkapalloiljamiehen hyvämuotoista kehoa.
Ei kaikki ole niin haudanvakavaa ja pidä pohtia liikaa.
Narsistimies siulla
jätä si piggi
 
Eihän se lepakkosuuntaus vaikuta
  • ulkonäköön
  • jalkapallotaitoihin

Miksi se siis olisi ongelma?
Lisäksi todettakoon, että sopivassa tilanteessa lepakkokin voi olla hmm... häilyväinen


Harvemmin lepakot ovat. Me bit ollaan eri juttu.


Mutta pitääkö tuosta kommentista, mihin sä vastasit, päätyä ajattelemaan ettei miehille ole väliä, miltä nainen näyttää, jos nainen ei ole miehen saatavilla?

(siis ylipäätään, ehkä sä olet se poikkeus tällä kertaa)
 
Harvemmin lepakot ovat. Me bit ollaan eri juttu.
Varmaankin noin, mutta käytännössä bi-nainen saattaa nykyisin kertoa olevansa lepakko. Koska juuri sillä hetkellä elää naissuhteessa, trendisyistä tai ehkä siksi, että se antaa suojaa miesten ei-toivotuilta ehdotuksilta (joskus siis kuitenkin ilmenee ehdotuksia toiseen suuntaan siltä "lepakolta").

Mutta pitääkö tuosta kommentista, mihin sä vastasit, päätyä ajattelemaan ettei miehille ole väliä, miltä nainen näyttää, jos nainen ei ole miehen saatavilla?
En usko, oli vain ketun lausunto pihlajanmarjoista....
(siis ylipäätään, ehkä sä olet se poikkeus tällä kertaa)
:giggle: :giggle: :giggle:
 
Ei, vaan Echo ja muslimit ovat molemmat saman sopan erivahvuisia ja eri tavoin maustettuja versioita.
Totta, samaa soppaa, ja kummankin resepti on se ainoa oikea ;)

Luulen hänen tarkoittaneen islamilaista ja kristillistä "hihhulointia".
Latte tunnustaa mokansa, jotenkin onnistuin sotkemaan mielessäni Echon ja Aiviksen keskenään, sorryt täältä. Ette te nyt ollenkaan vaikuta edes identtisiltä kaksosilta mielipiteiltänne ;)
 
Mua taas ahdistaa, tänään, melko hurjasti koska onnistuin jättämään uimapukuni jotenkin repun vetoketjun väliin ja se hajosi. Inhoan uimapukuostoksia ja inhoan uimapukujakin! Saanko siis olla ilman, kiitos?
No saat ilman muuta olla, kunhan laitat kuvatodisteen tänne :love:

Uimapuku vetoketjun välissä ei varmaan sattunut sinuun yhtään? ;)

Mutta osaatko kuvitella itseäsi miehen tilanteeseen. Siis kun vetää metallisen vetoketjun kiinni, ja €sinahka jää väliin? JA-IIIKKSSss, huusi Latte nuoruudessaan.

Nyk on napit farkuissa ;)
 
No saat ilman muuta olla, kunhan laitat kuvatodisteen tänne

Uimapuku vetoketjun välissä ei varmaan sattunut sinuun yhtään?

Mutta osaatko kuvitella itseäsi miehen tilanteeseen. Siis kun vetää metallisen vetoketjun kiinni, ja €sinahka jää väliin? JA-IIIKKSSss, huusi Latte nuoruudessaan.

Nyk on napit farkuissa


Auts.


Mut mä jätin puvun repun vetoketjun väliin.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
Deleted member 149094
Ähh, älä oo niin tiukkapipo

@-roosaruusa- tekee niinkuin lystää
Jos tahot mennä alasti uimaan halleihin niin mee Saksaan. Siellä vanhat papat kakkapyllyineen kroolaa menemään. Ja mummot tietenkin kanssa.

Ja kyllä, jos nimität mua tiukkapipoksi, kun en tahdo uida toisten ulosteissa, niin olet oikeassa.

Jos muuten tekee kuin lystää, voi tulla porttikielto ja vaikka sakot.
 
Jos tahot mennä alasti uimaan halleihin niin mee Saksaan. Siellä vanhat papat kakkapyllyineen kroolaa menemään. Ja mummot tietenkin kanssa.

Ja kyllä, jos nimität mua tiukkapipoksi, kun en tahdo uida toisten ulosteissa, niin olet oikeassa.

Jos muuten tekee kuin lystää, voi tulla porttikielto ja vaikka sakot.
No höhh! Ei kai Känädä oo ihan täyteen asutettu vielä?

Latte asuu Suomessa jokivarressa, mökki on merellä saaressa ja suvun mökki isolla järvellä. Saaressa sekin siis myös.

Latte kekkuloi nakkena siellä missä vaan lystää. Ei minun tarvitse lentää tai laivamatkailla sakuihin!

Sinun kannattaa jatkossa pyyhkiä pyllysi vessakäyntisi jälkeen. Niinkuin minäkin teen.

Latte ei ole törmännyt kokkareihin missään
 
Jos tahot mennä alasti uimaan halleihin niin mee Saksaan. Siellä vanhat papat kakkapyllyineen kroolaa menemään. Ja mummot tietenkin kanssa.

Ja kyllä, jos nimität mua tiukkapipoksi, kun en tahdo uida toisten ulosteissa, niin olet oikeassa.

Jos muuten tekee kuin lystää, voi tulla porttikielto ja vaikka sakot.
Meinaatko, että uimapuku on sitä varten, että ulosteet pysyvät niiden avulla siellä sisäpuolella.:unsure::LOL:
 
  • Haha
Reactions: m1es ja Latimeria
Deleted member 149094
Meinaatko, että uimapuku on sitä varten, että ulosteet pysyvät niiden avulla siellä sisäpuolella.
Kyllä niihin osa tarttuu, kun maratoonarit menee piereskellen lisävauhtia.

Pari vuotta sitten oli juttua, kuinka pahalta ja kakkaselta, eli epähygieniselta, näytti Espanjan ruokakaupoissa, kun turistit meni ostoksille uimapuvuissa.

Laten ja sun? Mukaan pitäis mennä alasti.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä