naiset ovat petollisia

miten voi olla mahdollista että melkein kaikki ystäväni (naispuoleiset) ovat pettäneet puolisoitaan? ovatko naiset niin petollisia vai osaavatko miehet vain pitää suunsa kiinni?

itse erehdyin kerran yhdenyön juttuun puolitutun miehen kanssa ja kerroin tämän miehelleni koska en pystynyt elämään sen tosiasian kanssa että olen voinut tehdä niin väärin miestä kohtaan jota rakastan sydämeni pohjasta.

päiväkerrallaan tässä mennään ja toivon että tästä selvitään yhdessä.

ystäviäni en ymmärrä että miten he voivat väittää rakastavansa puolisoitaan jos ei edes sen vertaa kunnioita että kertoisivat totuuden.

tämä varmaan vaikuttaa sekavalta mutta sainpahan purkaa sydäntäni
 
  • Tykkää
Reactions: Katastrofi
voihan se kait olla näinkin päin.Itselläni lähes koko tuttava/ystäväpiiri taas sellaisia, joissa naiset eivät ole "hairahtuneet" kaidalta polulta, edes silloinkaan kun miehensä ovat pettämisistään kiinni jääneet, ja lähestulkoon jokaista ystävääni on mies pettänyt.Että kait meitä kaikkia löytyy joka lähtöön.Minä henkilökohtaisesti en kykene miestäni pettämään, vaikka olenkin tullut hänenkin taholtaan enemmän kuin huonosti kohdelluksi monessa mielessä.
Mutta ihmettelen minäkin, niin naisten kuin miestenkin tämän päivän moraalia, vai onko sitä edes enää...??
 
  • Tykkää
Reactions: Katastrofi
Muuttaisin tuon otsikon niin että "sekä miehet että naiset ovat petollisia"

Olen atan kanssa samaa mieltä, onkohan montakaa paria joista toinen ei olis pettänyt. Ja kuinka paljon on niitä avio/avoliittoja joissa on petetty, eikä toinen tiedä siitä mitään...sitä vaan jatketaan elämää toisen kanssa niinkuin ei mitään ois tapahtunut. Mä olenkin sanonut miehelleni, että jos sä petät etkä jää siitä kiinni, niin tiedä se, että siinä tapauksessa mä elän sun kanssasi vasten tahtoani, koska jos tietäisin, se olis ehdottomasti eron paikka. Mä en elä ihmisen kanssa joka on petollinen. Enkä vaadi mieheltäni mitään mitä en vaadi itseltänikin. No, me ollaan kumpikin tahoillamme erottu siksi että puolisomme olivat pettureita, jospa me yhdessä osaisimme kohdella toisiamme niin ettei muita tarvitsis sekottaa tähän parisuhteeseen.

Mutta se ennenvanhainen toisen ihmisen kunnioitus on tyystin kadonnut tästä maailmasta...ja ennenkuin se palaa takaisin tää elämä on tällästä sekametelisoppaa...voi lapsiparat...ne ei oikeesti enää edes ymmärrä mikä on ns. tavallinen perhe... Munkin poika ihmetteli kerran pienenpänä, että onko isi tosiaan asunu meillä joskus...???Hän oli niin pieni kun isi petti ja jätti, ei onneksi muista.. siis....Se oli hänen mielestään kummallista.... ihan tuli kyyneleet silmiin....
 
  • Tykkää
Reactions: Katastrofi
vierailija
miten voi olla mahdollista että melkein kaikki ystäväni (naispuoleiset) ovat pettäneet puolisoitaan? ovatko naiset niin petollisia vai osaavatko miehet vain pitää suunsa kiinni?

itse erehdyin kerran yhdenyön juttuun puolitutun miehen kanssa ja kerroin tämän miehelleni koska en pystynyt elämään sen tosiasian kanssa että olen voinut tehdä niin väärin miestä kohtaan jota rakastan sydämeni pohjasta.

päiväkerrallaan tässä mennään ja toivon että tästä selvitään yhdessä.

ystäviäni en ymmärrä että miten he voivat väittää rakastavansa puolisoitaan jos ei edes sen vertaa kunnioita että kertoisivat totuuden.

tämä varmaan vaikuttaa sekavalta mutta sainpahan purkaa sydäntäni
Sama itselläni, joka ikinen naispuoleinen pettänyt miestään, mutta jännä juttu että nämä miehet taasen eivät. Silti joka puolelta saa kuunella miten miehet sitä ja tätä. Naisiin ei ole minkäänlaista luottamista parisuhteissa. Siksi varmaan joka puolella vain miehiä haukutaan kun itse naiset ovat niitä pettureita.

En tule enää ikinä luottamaan yhteenkään naiseen parisuhteessa.
 
miten voi olla mahdollista että melkein kaikki ystäväni (naispuoleiset) ovat pettäneet puolisoitaan? ovatko naiset niin petollisia vai osaavatko miehet vain pitää suunsa kiinni?

itse erehdyin kerran yhdenyön juttuun puolitutun miehen kanssa ja kerroin tämän miehelleni koska en pystynyt elämään sen tosiasian kanssa että olen voinut tehdä niin väärin miestä kohtaan jota rakastan sydämeni pohjasta.

päiväkerrallaan tässä mennään ja toivon että tästä selvitään yhdessä.

ystäviäni en ymmärrä että miten he voivat väittää rakastavansa puolisoitaan jos ei edes sen vertaa kunnioita että kertoisivat totuuden.

tämä varmaan vaikuttaa sekavalta mutta sainpahan purkaa sydäntäni
Hienoa,olit rehellinen on varmasti itselläsi helpompi olla,mutta ymmärrätkö että asialla on monta puolta kun sitä aletaan kääntelemään ja hupsista kaikki mitä teetkin jonkun mielestä se on väärin.Mutta rehellisyys maan perii harva vain uskaltaa nostaa kissan hännän ....onnea
 

Yhteistyössä